Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 2908
Hei.
Har brukt BitComet og Utorrent.
Jeg er mest fornøyd, med BitComet.
Fordi Utorrent, låste seg, ved nedlasting, av store filer.

Er det et torrent-program, som er bedre, enn BitComet?

Til Windows

Er qBitTorrent bra?
Sist endret av davidentotre; 8. august 2018 kl. 15:37. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
qBitorrent har jeg brukt i alle år.
Hva som er den beste spørs jo litt på dine preferanser, alle torrentclienter gjør den samme nytten.
Altså å laste ned torrents, resten er jo som oftest bare smak og behag.
Disse blir kalt de "beste" av reddit, verdt å ta en sjekk for hva som passer deg.

BiglyBT
BitTorrent
Deluge
FrostWire
Hadouken
Halite
JSTorrent
PicoTorrent
qBittorrent
rTorrent
Tixati
Transmission
Vuze
Takk. Da ble det qBitorrent
Sitat av davidentotre Vis innlegg
Takk. Da ble det qBitorrent
Vis hele sitatet...
Har opplevt et par ganger i mine år med bruk at noen torrents stopper å laste ned med mye seeds og leechs.. eneste som funker er å slette filen så laste filen ned på nytt.
BitComet er vel den eneste med «prioriter bitrekkefølge» som hurtigvalg ved høreklikk. Veldig praktisk å begynne å se film med en gang nedlastingen har startet. VLC takler det fint, men kan ikke spole.

Bruker uTorrent fordi fargevalget i BitComet er grusomt.
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
rTorrent har ein interessant feature. Den mapper filer inn i minneområdet sitt, og skriver og leser til disk på den måten. Det er ein del kjappare enn å bruke IO-kall, så om du har mange torrents og god nettlinje kan du vinne ein del på å bruke rtorrent.
Unngå uTorrent. I en version av uTorrent var det innebygd en bitcoin-hakker som brukte brukernes maskinvare uten å spørre om lov. uTorrent har og reklamer som er unødvendig når det finnes like bra alternativer uten.
Jeg anbefaler qBittorrent, ikke det mest fengende navnet, men det funker like bra som utorrent uten reklame + det er åpen-kildekode.
uTorrent var vel full av bloat allerede da de ble vel kjøpt opp og gjort verre. uTorrent 2.2.1 fra 2011 er siste versjon før de gikk ad undas. Den fungerer knirkefritt, men har en sårbarhet som gjør at du bør unngå å skru på web-grensesnittet.
pryoteknikmodretaor
BomberMan's Avatar
Donor
Sitat av Dyret Vis innlegg
uTorrent var vel full av bloat allerede da de ble vel kjøpt opp og gjort verre. uTorrent 2.2.1 fra 2011 er siste versjon før de gikk ad undas. Den fungerer knirkefritt, men har en sårbarhet som gjør at du bør unngå å skru på web-grensesnittet.
Vis hele sitatet...
Det Dyret sa + at 2.2.1 har en bug som gjør at systemklokka overflower (eller noe sånt) etter en viss oppetid, ca. noen måneder. Etter det blir alle datoene i klienten helt på trynet, noe som skaper rot.
Sist endret av BomberMan; 9. august 2018 kl. 13:17.
Obligatorisk tittel
kamelia's Avatar
Bruker selv qBittorrent, det funker fett
Kvittet meg akkurat med Utorrent og gikk over til qBit. Burde vært gjort for lenge siden.

Noen som har en god torrent side? Piratebay proxyene går svært tregt og antivirusen reagerer på "js.coinminer" samt får opp mange popp ups før man kommer til den torrenten man klikker på.
Sitat av trikker95 Vis innlegg
Kvittet meg akkurat med Utorrent og gikk over til qBit. Burde vært gjort for lenge siden.

Noen som har en god torrent side? Piratebay proxyene går svært tregt og antivirusen reagerer på "js.coinminer" samt får opp mange popp ups før man kommer til den torrenten man klikker på.
Vis hele sitatet...
Hvilken ad-block bruker du? Aldri vært plaget på piratebay med pop-ups ved bruk av uBlock Origin. Finnes sikkert bedre torrent-sider da, men er nok ikke alle med samme utvalget av de jeg har sjekket.