Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 1659
Hei, nå har jeg sett de første episodene av episode 9, og jeg må påstå at jeg ikke er så skuffet som mange andre er. Selv om jeg føler at savnet av Charlie er der, mener jeg at Ashton gjør en god jobb. Selv om han har blitt satt inn i en kanskje litt urealistisk rolle.

Hvordan mener dere Ashton Kutcher passer inn i den populære serien ?
Blir savnet av Charlie for stort ?
Sist endret av bestefarendin; 20. oktober 2011 kl. 22:37.
Jeg vil si att det er ikke så mange som kunne gjort jobben bedre enn Kutcher. Det har nok litt med hvordan karakteren hans er, hvordan de skriver linjene hans osv. Han passer bra inn i karakteren. Han er jo langt ifra noe "Charlie Sheen 2". Alikevel er savnet etter Charlie der. Ganske tydelig og det er litt irriterende att det ikke går mer enn 5 minutter imellom sendinga hvor tanken flyter over til Charlie. Enten pågrunn av en bit som inneholder Charlie, eller din egen tankegang som minner deg om han.

Men jeg ser potensiale her, særlig mellom Alan og Kutcher. Jeg synes Charlie hadde mer potensiale å gå på når det gjaldt Jake, men Jake begynte uansett å bli en litt utgått karakter med ungdommen.

Eller har jeg ikke helt vendt meg til rollen til Kutcher og hvordan person han er. Trenger vel å se noen flere episoder. Men jeg tror serien trenger endel vidt materiell og twister for att seertallene skal holde seg oppe.
Har sett alle episodene som har kommet og jeg føler at Kutcher ikke passer inn at all.
Det er for min del bare feil å se han i Sheens rolle. (missforstå meg rett)

For min del kunne de bare ha avsluttet hele serien, hadde hatt mye mer respekt for dem hvis de ikke dro det videre nå. Det er ikke det at Kutcher ikke er morsom men det er ikke hans setting. Ja han spiller enda en gang dum og delvis tilbakestående men serien er ikke Two and a Half Men uten Sheen. For meg var serien en mer eller mindre som Sheens virkelige liv, bare uten dopet.
At folk enda hyler "Bring Charlie back" fatter jeg ikke. (Ikke her selvsagt) Selvsagt er savnet etter Sheen der, men valget er Kutcher, eller ingenting. Min mening er at det er bedre enn ingenting.

Kutcher, gjør en veldig god jobb syntes jeg. Han gjør at serien kan få mere å gå på, og etter min mening var serien i ferd med å ta slutt forrige sesong uansett. Jeg syntes at siste episodene av sesong 8 var vinklet mot en slutt for Two and a half men, og at Chuck Lorre egentlig var på tur til å gi serien en verdig slutt.

Hvis man har fulgt med på serien, og liker den typen humor så vil jeg si at sesong 9 er verdt å få med seg. Det blir ikke helt det samme, men allikevel en enkel og god form for humor.
Som jeg har sagt tidligere om denne serien. Selvom Charlie har sluttet er serien fortsatt bedre enn de aller fleste sitcoms, mest på grunn av Chuck Lorrey egentlig. Og sitcoms er grei underholdning når du vil se noe enkelt, kort og morsomt.

Bedre att denne serien fortsetter så vi slipper å se "Alle elsker Raymond" på reprise for ente gang etc. Dette gjelder jo ikke de som meg som laster ned da, men dere ser sikkert poenget mitt.
Sist endret av ZionRoad; 21. oktober 2011 kl. 09:27.
Jeg synes at Kutcher gjør en veldig bra rolle til å erstatte Sheen. Kan ikke tenke noen andre som hadde passet bedre til rollen.
Men det sagt, synes jeg det er bare dumt at de fortsatte serien. Det blir bare dumt å fortsette serien uten Sheen.
Så lenge man greier å akseptere og ikke syte over at Sheen er gone, så er serien fortsatt morsom.
Var på vei til å bli ganske så lei av serien, fett med en forandring
Sist endret av eRixn; 26. oktober 2011 kl. 13:44.
Syns ikke det var så ille med Kutcher i hoverollen, men må ærlig si at jeg likte serien 100 ganger bedre med Sheen.. Ingen kan sammenlignes
Jeg har aldri sett på serien, men begynte for en eller annen grunn å se på nå når sesong 9 startet. For min del
syntes jeg Ashton er ganske morsom, men blir fort lei av han andre karakteren som jeg ikke kommer på hva heter.
Det virker som han BARE spiller på selvironi og hver eneste "vits" om han er om hvor patetisk han er.
Katy Perry <3
Charlie var jo serien. Two and a half men er ikke Two and a half men mer. Men for all del, la de fortsette.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Nyeste episoden (9x08 - Thank You For The Intercourse) synes jeg var den beste hittil i sesongen!

Mye pga Alan
Likte veldig godt den nyeste episoden jeg også
Haha, ventet lenge på at alan skal bli litt i "i don't give a fuck" modus. Er jo sannsynligvis kun for denne episoden her, der han tror han er Charlie. Men helt enig med de over her, beste episoden i sesong 9 så langt!
▼ ... over en uke senere ... ▼
Syns det var greit å få inn litt ny humor i det programmet.. Det blei den samme humoren hver eeeeneste episode!
Kan ikke si noe negativt om Charlie, men to og en halv mann fikk meg ikke til å le like mye forrige sesong, som de første episodene av sesong 9.