Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 882
Jeg har hatt Spotify i mange år, og aldri prøvd noe annet.

På en spilleliste hadde jeg låten It's Hard to Be a Saint in the City David Bowies versjon (Springsteen har originalen). Ca 2 år siden stoppet denne å virke på Spotify, Spotify har av en eller annen grunn ikke rettighetene til denne lenger.

Var innom Deezer musikk-tjeneste nå nettopp, og heller ikke der finner jeg It's Hard to Be a Saint in the City med David Bowie.

Det er vel ikke en tilfeldighet at den er vekke fra begge, noen som tror de forstår hvorfor ?

Dersom Deezer generelt er omtrent like bra musikktjeneste som Spotify vurderer jeg å skifte over og se om random play er 100prosent random, noe jeg ikke tror det er på Spotify. Noen som anbefaler Deezer eller annen musikk-tjeneste ?
Sist endret av Hoppeliten; 22. november 2022 kl. 16:31.
Sitat av Klometiazol Vis innlegg
Apple Music
Vis hele sitatet...
Om jeg har Samsung mobiltelefon så er dette uegnet for meg tror eg ?
Sitat av Hoppeliten Vis innlegg
Om jeg har Samsung mobiltelefon så er dette uegnet for meg tror eg ?
Vis hele sitatet...
Får apple music på google play. men om det er noe godt vet jeg ikke da jeg bruker spotify selv
Begynte å bruke Deezer da de var først ute med å støtte Windows Phone/Windows Mobile, og fordi de hadde klienter til både PC og mobil som fungerte bra, mens både Spotify og Tidal slet med buggy, bloatede avspillere. Har fortsatt å bruke Deezer videre fordi jeg er fornøyd, men om det er noe særlig bedre enn alternativene vet jeg ikke. Er også viktig for meg med støtte for Blusound og der funker ikke YouTube Music, som jeg kanskje hadde vurdert som et alternativ siden jeg uansett har YouTube Premium.
▼ ... over et år senere ... ▼
Ble Deezer-kunde for 2 uker siden, og har allerede ofte hatt problem med at deezer-appen på mobiltelefonen står på "Loading, almost there, only a few seconds left." Kontaktet Deezer support og fikk dette svaret;

Can you please turn off your affected device for a few seconds? It often helps to solve any issue you're encountering. If that didn't work and for better understanding of the problem, can you please answer all the following questions: • Have you tried to log out (http://dzr.fm/loginout) and log in again with the email address (mailto:? • What's the brand and model of the device you are having problems with? • What's the version of the operating system (Android, iOS, Windows or Mac) installed on your device? You can find that information in your device settings. • If you're using our app, what's the Deezer version installed on your device? You can find that information in your device settings. • If you're using Deezer on the web browser, what's your browser (Chrome, Firefox, Safari or Microsoft Edge)? What's the latest version installed? You can find that information in your Internet browser settings. • What is the space left in your storage?

Er dette et vetigt svar eller bare svada ?
Sist endret av Hoppeliten; 3. mars 2024 kl. 20:16.
Litt off topic, men har aldri skjønt hvordan det er et behov i markedet for flere musikk-strømmetjenester.