Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 3006
Anonym bruker
"Sub-tropisk Helhest"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har fått en dom og kan få innkalling når som helst fra 3mnd til 3 år. Er ikke interessert i å ringe å be om første ledige plass. Men skulle gjerne tatt en privatist utdannelse og lurer på om noen vet hva som skjer med den om jeg plutselig skulle få innkalling til soning? Altså om jeg kan starte der i semesteret jeg glapp, når jeg kommer ut igjen og mitt semester har begynt på nytt, evn bare betale halv studieavgift siden jeg ikke går hele, eller vil jeg miste hele plassen og pengene er kastet av vinduet?
Vil gjerne ha den utdannelsen (2 år) og drive med dette for å gjøre noe positivt, men synd om fengselsinnkallelsen gjør det hele bortkasta å starte på og betale for.
Søk om permisjon fra studiet?
Hvor lenge må du sitte?
Anonym bruker
"Sub-tropisk Helhest"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av moret Vis innlegg
Søk om permisjon fra studiet?
Vis hele sitatet...
Hvordan søker man om det og hva vil det si? Innkalling får man jo bare tre uker før dato, og jeg får garantert ikke godkjent studiet om jeg misser store deler. Det jeg lurer på er om hvis jeg må inn la oss si eksempelvis februar, kan jeg hoppe inn på samme studiet i februar der jeg glapp når jeg er ute igjen siden jeg betalte avgift, eller må jeg starte på nytt og betale hele avgiften på nytt/dobbelt studielån?

Sitat av jaffarbigbag Vis innlegg
Hvor lenge må du sitte?
Vis hele sitatet...
2 år