Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  0 466
Har ett særdeles irriterende problem med mitt nye skjermkort.....

Det utarter seg på denne måten...

Etter at man har installert driveren for kortet kommer man ikke inn i windows (man ser bootscreen osv.) hvis man er så heldig og komme seg frem til velkomstskjermen er bokstavene nær sagt uleselige og det er litt rosa/lilla kanter rundt. Hvis man ikke kommer så langt kommer man bare til en "svart" skjerm hvor det er noe skurr i bakgrunnen, en tredje variant er at man kommer til vanlig grønn bakgrunn (den i windows95 osv.) og musa kan bare beveges til høyre eller venstre. *(man kommer også til den svarte bakgrunnen hvis man trykker seg videre fra velkomstskjermen)

Hvis man lar være å installerer driveren funker windows greit bortsett fra at alle vinduer når du flytter på den seg i rykk og napp og skjermen er "vond" å se på (lav hertz tror jeg).

Jeg kjører en 300W strømforsyning og har bare to andre komponeneter (gammel cdrw og en 80gb hdd) så tror ikke strømmen skal være noe problem, har jo ikke fått noen meldinger om det ennå.