Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  21 2444
Anonym bruker
"Lysten Sørhare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ja da har en liten uskyldig bestilling i mitt navn mest sannsynlig blitt stoppet i tollen

Har noen opplevd dette? får man brev i posten? Innkallelse til avhør? Håper for Guds skyld jeg slipper besøk på døra. Bor i et rolig nabolag og orker ikke stress her. Tviler de drar den så langt da, men litt noia har man jo med litt historie...
Kommer til å nekte selvfølgelig.. føler meg heller ikke skyldig da bestillingen verken var for eget bruk eller salg. Tok risken før en venn bare. Har holdt meg unna rus og politi lenge nå, så føler meg sååå dritt som plutselig potensielt blir involvert i sånt piss jeg egentlig er ferdig med ...

Men spørsmålet er altså hvilke erfaringer har dere? Hva kan jeg forvente skjer?
Anonym bruker
"Begeistret Bredøre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du får bare si det må være noen som har misbrukt navnet ditt da. Avhengig av mengde, stoff og by kan det hende det kommer to på døra, eller at du får brev fra tollen om å komme på kontrollering av pakke og de tar en prat med deg der. Har også hørt om tilfeller det ikke skjer et shit med, men tror det lagres i et system på navnet ditt selvom de ikke tar seg bryet med å etterforske
Anonym bruker
"Lysten Sørhare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Våknet opp med 6 politi stormende leiligheten. Etter en bestilling ble stoppet i tollen. Dette skjedde i en by med rundt 11000 innbyggere. ��
Fant de noe i leiligheten da?
Sånn kan det gå når du MÅ bestille fra UTLANDET. Kjøp heller i Norge, dyrere men mindre risiko.
Anonym bruker
"Tolerant Grønngylt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Altså, du fikk 6 «politi» på døra etter det du kaller en «uskyldig bestilling». Enten lyver du eller var ikke den bestillinga uskyldig
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Altså, du fikk 6 «politi» på døra etter det du kaller en «uskyldig bestilling». Enten lyver du eller var ikke den bestillinga uskyldig
Vis hele sitatet...
Tror ikke trådstarter hadde vært bekymret om bestillingen var helt uskyldig..
R.i.p 23.04.2021
Eneste måten ungdomen lærer på er og blir kn*** hardt av onkel etter og ha bestillt fra utlandet og ikke brukt hodet for å bestille innlands.
Anonym bruker
"Takknemlig Brugde"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Er du heldig så kommer de på jobb og henter deg
Sitat av Tarm Vis innlegg
Eneste måten ungdomen lærer på er og blir kn*** hardt av onkel etter og ha bestillt fra utlandet og ikke brukt hodet for å bestille innlands.
Vis hele sitatet...
Kunne ikke vært mere enig
Anonym bruker
"Lysten Sørhare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg ble hentet på jobb. Så dro de hjem til meg å ransaket huset.

Fikk bli på jobb da, etter et lite avhør i bilen.
Anonym bruker
"Lilla Satyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg ble hentet på jobb. Så dro de hjem til meg å ransaket huset.

Fikk bli på jobb da, etter et lite avhør i bilen.
Vis hele sitatet...
Du må vel ha bestilt ganske mye for at de brukte tid på alt dette
Anonym bruker
"Arktisk Gravso"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Du må vel ha bestilt ganske mye for at de brukte tid på alt dette
Vis hele sitatet...
Ikke nødvendigvis.. Har vel mye å si hvor i landet man bor, lita bygd er det mye cowboy-politi
Anonym bruker
"Bitter Hippogriff"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvordan kom de til jobben din? Du er ikke pliktig å opplyse politiet hvor du jobber, hadde du det på sosiale medier?
I oslo har jeg en kompis som har 3 ganger på rad har fått "henlagt på grunn av for liten kapasitet" uten at de har tatt kontakt.
Anonym bruker
"Bitter Hippogriff"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Tarm Vis innlegg
Eneste måten ungdomen lærer på er og blir kn*** hardt av onkel etter og ha bestillt fra utlandet og ikke brukt hodet for å bestille innlands.
Vis hele sitatet...
Har også tidligere sett at du har et stort hat mot utenlandsbestillinger. Har du selv knukket i avhør og blitt dømt for innførsel?

Kan ikke si jeg har lært stort etter diverse henleggelser.
Kun folk uten kontakter som bestiller til blodpris innenlands.

De få gangen jeg bestiller fra utlandet er det enten billig bulk eller ting som er så sjeldent at det ikke engang finnes på tradisjonelle urinprøver.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Har også tidligere sett at du har et stort hat mot utenlandsbestillinger. Har du selv knukket i avhør og blitt dømt for innførsel?

Kan ikke si jeg har lært stort etter diverse henleggelser.
Kun folk uten kontakter som bestiller til blodpris innenlands.

De få gangen jeg bestiller fra utlandet er det enten billig bulk eller ting som er så sjeldent at det ikke engang finnes på tradisjonelle urinprøver.
Vis hele sitatet...
Amen til dette innlegget. Folk er jo hellig hjernevaska til å tro at innenlands er så mye tryggere. De som hevder at utlandet er dødsdom er enten struts eller selgere selv.

Bestiller par ting fra utlandet selv, to henleggelser har funnet sted.

Spørsmålet er ikke om hvorvidt du bestiller fra Sverige eller Norge eksempelvis, men leverandør. Valg av leverandør er key
Anonym bruker
"Bitter Hippogriff"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hvordan tror dere risikoen er å bestille LSD fra utlandet, driver de å sjekker alt med UV lys ogs?
Vis hele sitatet...
LSD er nok noe av det som er tryggest å bestille, selv om det går gjennom en røntgen maskin. er det pakket riktig er sjansene minimale for at det blir stoppet.

De fleste vendors reshipper dessuten hvis forsendelsen blir tatt.
Får ekstremt mye billig fra UK, men det er et av høyrisiko landene, ettersom det tidligere er blitt beslaglagt så mye RC derfra. Samme gjelder Nederland og India.

Har aldri fått stoppet noe fra USA. Tror også Kina er relativt trygt, da tollvesenet får inn tusenvis av småelektronikk og annet fra ebay daglig.
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Noen som vil kommentere cannabis fra utlandet siste 1-2 år ?
R.i.p 23.04.2021
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Har også tidligere sett at du har et stort hat mot utenlandsbestillinger. Har du selv knukket i avhør og blitt dømt for innførsel?

Kan ikke si jeg har lært stort etter diverse henleggelser.
Kun folk uten kontakter som bestiller til blodpris innenlands.

De få gangen jeg bestiller fra utlandet er det enten billig bulk eller ting som er så sjeldent at det ikke engang finnes på tradisjonelle urinprøver.
Vis hele sitatet...
Ja har vel det i mine yngre dager ,aldri gåt skeisj innlands ,derfor jeg ikke skjønner hvorfor folk driver med risikosport.når jeg gjorde det var det bare mangel på kunnskap og dumhet. Men og si at man lærte noe og bli tatt er kansje ikke riktig,når man begynte med innlands sport istedet.
Sist endret av Tarm; 26. februar 2020 kl. 12:55.
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Man skal heller ikke se bort i fra, at noen ganger så opererer man i stille perioder, og andre ganger operer man i perioder der Politiet har fokus spesielt på det man foretar seg.

En jeg kjenner har mistet vakumpakket hasj og grønt for 6000 kroner fordelt på 3 forsendelser, etter nyttår.
Fyren har sendt hasj inn og ut til Norge i årevis, sikkert hundre forsendelser som aldri er blitt stoppet.

Så får han 3 forsendelser stoppet samme måned - det savner en god forklaring.
Noen forslag: "Nytt budsjettår" - mye hundesøk og trening i januar/februar.
Anonym bruker
"Lysten Sørhare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Altså, du fikk 6 «politi» på døra etter det du kaller en «uskyldig bestilling». Enten lyver du eller var ikke den bestillinga uskyldig
Vis hele sitatet...
Var ikke min (TS) kommentar. Vet ikke hvorfor vi fikk samme navn
Anonym bruker
"Bitter Hippogriff"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Tarm Vis innlegg
Ja har vel det i mine yngre dager ,aldri gåt skeisj innlands ,derfor jeg ikke skjønner hvorfor folk driver med risikosport.når jeg gjorde det var det bare mangel på kunnskap og dumhet. Men og si at man lærte noe og bli tatt er kansje ikke riktig,når man begynte med innlands sport istedet.
Vis hele sitatet...
Poenget mitt er at det er ikke risikosport, det er faktisk umulig å bli dømt så lenge du ikke innrømmer lovbruddet eller legger fra deg elektroniske spor.

Jeg kunne bestilt innenlands hvis det var bedre utvalg og normale priser. Fra utlandet er det en sjanse for at det blir tatt, men den er ikke så stor som man skal ha det til. Har selv en ratio på 9/10 pakker gjennom. Selv har jeg over 5 henlagt saker for innførsel, og de kom kun hjem til meg første gang når jeg ikke var myndig.

NEKT og du er som regel good to go, skjul sporene dine for å være 100% sikker.

Flere kompiser her i Oslo har fått sakene sine henlagt direkt grunnet "for liten kapasitet". Bor man på et lite sted der det ikke skjer noe er selvsagt sjansen større for at de bryr seg.