Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 4210
Anonym bruker
"Hylende Sjøtunge"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg foretrekker å ta samtlige drugs som KAN taes i rumpa på denne måten.

Hvordan går jeg frem for å lage en løsning med Heroin som blir tatt opp av slimhinnene i stumpen?

Bare blande med askorbinsyre/sitronsaft, koke og plugge?

Hvor mye Heroin bør jeg bruke hvis jeg antar at den er av forholdsvis god kvalitet? 20-30%
Anonym bruker
"Hylende Sjøtunge"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Synes nemlig å jage drage er for waste og varer alt for kort 40-60 minutter.
Om du vet hvordan det tilberedes for bruk I vanlig intravenøs sprøyte kan du bare gjøre akkurat det samme når du tar det rektalt. Filtrering er mindre viktig da kroppen ordner det I motsetning til IV. Så lenge alt rr løst opp eller flyter rundt I vannet slik at man får tømt sprøyten skal det fungere, greit å ha tømt ryggen først

Hvis ikke du bruker sprøyter fra før så vær forsiktig med dette da du må kjøpe det på apoteket og plutselig mangler du bare en liten nål og så kan man injisere ikke bli fristet til det
Sist endret av Bluesky_; 27. januar 2020 kl. 13:22. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Hylende Sjøtunge"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Har kjørt rektalt utallige ganger, aldri vært noe stress. Takk for advarselen though.

Noen som vet hvor lenge effektene varer rektalt kontra røyket?
Anonym bruker
"Ulykkelig Blåkveite"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
På vei ned top Brugata for å kjøpe hero for første gang. Har ingen erfaringer med opiater. Tenker jeg like gjerne kan plugge siden jeg ikke aner hvordan jeg ellers skal ta det. Er kvaliteten fra gata «ok» eller burde jeg forsøke å skaffe piller? Ingen moralpreken.
Anonym bruker
"Sugen Laks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
"Heroin i rassen er heroin i dassen" - Tøffetom
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
"Heroin i rassen er heroin i dassen" - Tøffetom
Vis hele sitatet...
Hahahah! Hærlig og sant

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Synes nemlig å jage drage er for waste og varer alt for kort 40-60 minutter.
Vis hele sitatet...
What?

Varer da like lenge fra det er i blodbanen til det blir metabolisert uavhengig av administrasjonsmetode. Eneste som gir en liten forskyvning er delay fra inntak til opptak.

Hvorfor ikke bare sniffe det?
Sist endret av Tøffetom; 27. januar 2020 kl. 23:01. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Skal nevnes at jeg aldri har prøvd heroin på noen måte selv men jeg vet ihvertfall at både Oxy of morfin er bedre å plugge enn både dropp og røyking. Ikke bare pga biotilgjengelighet men fordi Det faktisk tas opp veldig mye fortere of.kraftigere. Skal sies at etter nåla ble oppdaga har Det vært lite rausmeller. Syns allikevel rushen Varer lengre og at ikke injisering er såye mer euforisk at Det rr verdt å ødlegfe Andre metoder for det
Sist endret av Bluesky_; 28. januar 2020 kl. 06:13.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Hvilke sprøyte må jeg kjøpe på apoteket? googler meg i hel
«1ml oral syringe is ideal.»

The equipment
Kit consists of a 15ml bottle of aqueous solution (Fentanyl hydrochloride 130mcg/ml), 10ml bottle of massage oil and two oral syringes. Total cost, $5, $1 for the case at Dollarama and about $4 worth of fentanyl, provides 15 doses or a much as a weeks’ supply.
Not rocket science
Fill a 1 ml oral syringe with 1 ml of your aqueous drug solution (or simply cool distilled water if practicing), 1 ml of liquid should be the entire dose. Add a small amount of personal lubricant to the end of the syringe (lubrication is more important than you may initially think, if you have to do without it more than a couple of times after enjoying that luxury you will really come to realize this), while standing insert slowly approximately one half the length (3 - 4 cm) of your syringe, press the plunger down slowly and then remove as slowly or quickly as you care to. It is very important you are properly relaxed so there should be no leakage and that is all there is to it. Maximum plasma concentration should occur within 10 to 15 minutes but usually any noticeable effect will be felt pretty quickly or almost immediately (depending on your DoC). Yes I promise, if you have done it correctly with the right technique you may well feel the effect beginning in literally a few seconds.

The differences from most of the previous guides are pretty obvious. Most dramatically I am not suggesting that you lay down but rather stand and later (when finished) be seated in a chair. This puts the anal canal in the proper position (sloping downwards) so that the drug solution will even run back into the anal canal due to gravity but it requires you to be relaxed enough doing this so that the sphincter will remain closed and prevent any leaks. Doing this just the right way can take a little practice and patience. Practice with distilled water is suggested to perfect and learn your technique and also to be relaxed when doing this which is extremely important to prevent any leakage. We are also recognizing that absorption of the aqueous drug solution takes time and by using less volume it takes less time for it to be completely absorbed. More will be absorbed by the anal columns and less by the rectum walls. And finally it is suggested to dispense the aqueous drug solution directly on the area which is most able to absorb it faster and remain upright such that there is a continuous supply of solution to this area until it is completely absorbed. If you envision the diagram as the anal canal usually is (not dilated like in the diagram) then you should also be able to see how we have created perhaps the most optimal delivery to the anal columns by using the lower part of the rectum as a reservoir to continuously supply the drug to the area that can absorb it most quickly.

Here is an interesting question I once received after explaining this route of administration to someone. Question: I withdrew the syringe and now it is brown in color, I think it is covered in fecal paste. Answer: I have heard that fecal matter is sometimes present there so perhaps that could happen. Turns out that opioid users are often constipated or in various states of constipation. Since I started using opioids more regularly and unfortunately all the time at times due to dependance I find I require a lot less bathroom tissue, that area is much cleaner and this situation is much less likely. Solids tend to be much more solid and this doesn’t seem to be very often a problem but whenever something like that has occured it does not affect my dosing so it is still not a problem. Obviously you need to wipe your syringe off with some bathroom tissue or something equally disposable and then wash it if you plan to reuse it. Perhaps I am desensitized to this issue having spent so much time in the Dominican Republic where any plumbing outside of an international resort chain can’t carry bathroom tissue so you have to store it in a bin and dispose of it by means other than flushing it.

Next we going to discuss using this new found easy and rapid access to your circulatory system for safely dosing small amounts of a substance of unknown strength or potency to safely determine the strength and/or potency.
Vis hele sitatet...
https://old.reddit.com/user/WeirdOne...on_of_opiates/
Anonym bruker
"Forferdet Vågehval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av forumbruker007 Vis innlegg
Hvilke sprøyte må jeg kjøpe på apoteket? googler meg i hel
Vis hele sitatet...
2 ml er det vanlige.

Og heroin i rassen fungerer helt fint, ved mindre du ikke har dretet på lang tid.

Fungerer ti ganger bedre enn å sniffe. Det er den siste måten jeg hadde inntatt det på
Anonym bruker
"Tom Pigghå"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Må man bruke sitronsaft rektalt også eller funker det med bare vann?
Anonym bruker
"Forferdet Vågehval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Må man bruke sitronsaft rektalt også eller funker det med bare vann?
Vis hele sitatet...
Du må koke heroinen med syre og vann før du plugger den ja. Nøyaktig samme fremgangsmåte som ved injisering.

Les lengre over her
Har dessverre røyket dop et tosifret antall ganger, og det slår meg også at det varer forferdelig kort. Hva er grunnen? Er det rushet som er så heftig i starten at man etter 45-60 min ikke merker noe, men egentlig er ganske rusa?
Sitat av krystallkongen Vis innlegg
Har dessverre røyket dop et tosifret antall ganger, og det slår meg også at det varer forferdelig kort. Hva er grunnen? Er det rushet som er så heftig i starten at man etter 45-60 min ikke merker noe, men egentlig er ganske rusa?
Vis hele sitatet...
Stemmer det ja, om du ikke føler deg stein i etterkant av rushet så har det nok med toleransebygging å gjøre.