Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 2081
Uvaksinert 👍
Har ett tegnebrett med usb-c kontakt. Fungerer ypperlig på Mac (thundebolt med skjermsignal). Det følger med en adapter for bruk på pc men da er det begrenset oppløsning. For å få 4k så må jeg ha en thundebolt til usb-c og har kjøpt ett thundebolt kort som jeg kjører display port inn på som igjen skal kjøre ut til tegnebrettet. Men hovedkortet har ikke kontakt til thunderbolt så det funker ikke. Men så sier noen at det skal finnes kabel fra display port til usb-c (ikke usb-c til dp som er vanlig). Noen som kjenner til en dp til usb-c kabel med 4k støtte?
Uvaksinert 👍
Trådstarter
Står at det er usb-c til dp og de finnes det mange av. Men trenger andre veien (tror jeg)
Du trenger vel bare riktig kjønn i hver ende. Det er ingen annen retning.
Uvaksinert 👍
Trådstarter
Sikker? iflg wacom trenger man ett skjermkort med usb-c utgang og det finnes det lite av. Skal man bruke en dp port så må man innom adapteren til wacom (gjør om til dp alt mode) og da blir det ikke 4k (noen har fått til 4k ved å bruke en annen kabel men ingen oppgir hvilken). Men hadde håpet at man nå i snart 2020 hadde en dp til usb-c kabel som støttet dp alt mode. Gikk til innkjøp av ett thunderboltex 3 kort fra ASUS siden det har inngang for displayport som da kjører den ut igjen i USB-C/thunderbolt med dp alt mode, men dette kortet krever thunderbolt kontakt på hovedkortet som jeg da ikke har. Forslag til skjermkort med USB-C ugang i tillegg til DP ?
Uvaksinert 👍
Trådstarter
Ser ut som det jeg trenger er ett slikt kort
http://www.sunix.com/en/product_deta...id=11&pid=1909