Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 2212
Hvis jeg bestemmer meg for å ta en kort sprekk på en hel kveld og har:

-80mg Reltebon (Samme virkestoff som Oxycontin, så er samme opplegg som valium og stesolid)
Er det en god start å dele i 4 og begynne med 20mg?
Kan reltebon knuses for å ødelegge depoteffekten?

-50mg diazepam, tenker ta 15-20mg

-Har 1200mg Lyricaa

-Bønne, seig og god.

Har lav toleranse for opiater, hvordan burde jeg gå frem med doser og mellomrom mellom dosene?
Sitat av krystallkongen Vis innlegg
Hvis jeg bestemmer meg for å ta en kort sprekk på en hel kveld og har:

-80mg Reltebon (Samme virkestoff som Oxycontin, så er samme opplegg som valium og stesolid)
Er det en god start å dele i 4 og begynne med 20mg?
Kan reltebon knuses for å ødelegge depoteffekten?

-50mg diazepam, tenker ta 15-20mg

-Har 1200mg Lyricaa

-Bønne, seig og god.

Har lav toleranse for opiater, hvordan burde jeg gå frem med doser og mellomrom mellom dosene?
Vis hele sitatet...
Ehh. Når ble "80mg Reltebon (Samme virkestoff som Oxycontin, så er samme opplegg som valium og stesolid)" dette det samme? Oxy og benzo som diazepam er IKKE LITT det samme så du vet ikke hva du driver med tjommie.
Mente at oxy og reltebon er det samme PÅ SAMME MÅTE SOM valium og stesolid er det samme. Ordla meg vanskelig.
Personlig ville jeg tatt 300mg lyrica. Med en redbull for å kixke den igang. Så ville jeg satt meg en smell med oxy mens jeg spiser alt av benzo..
Men nå er det meg da.
Haha, IV er den ene tingen jeg skal holde meg unna, uansett.

Har tatt cirka 15mg og to blå. Formen er fin, flyter litt i sengen og ser på bojack.

Tenker å ta 20mg til, gå ut og røyke for så å legge meg og nyte formen. Fylle på ved behov.

PS det klør på ballene, ryggen og i armhulene! Overalt egentlig
Sist endret av krystallkongen; 30. oktober 2019 kl. 19:45. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Lyrica booster oxy noe voldsomt. Så kan være greit å starte i minimum's doser først. Siden alle preparatene du oppnevner har synergi effekt mot hverandre. Men det kjenner du godt etter. Åssen er toleransen din forøvrig på opiater ?
Høy toleranse benzoer
Høy toleranse lyrica
Lav-middels toleranse opiater

Er i siget nå, koselig form. Føler den burde vært bedre riktignok. Har en dame å være med som kan redde meg om det går vest.

Kunne speed gjort det fetere, eller bare waster jeg pillene og oxyen?
Sist endret av krystallkongen; 30. oktober 2019 kl. 21:28. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Ikke bland speed oppi det der. Du har en opiatkveld der.
Anonym bruker
"Pensjonert Blåstål "
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg leste et sted at du kunne knuse reltebonen, tilsette samme mengde askorbinsyrepulver og vann og riste det til det løser seg opp. Så drikke det, for å få bort depoteffekten
Skal innrømme at frykten for pustestans da jeg og dama skulle legge oss tok meg litt. Greide å roe meg, sov godt og våknet kliss levende.

Ble egentlig ganske ruset, men hva kan man forvente med oxycodone, benzo og mye lyrica?

Gleder meg til å eksperimentere mer i kveld, kjører mer reltebon og mindre benzo.

Den reltebon + askorbinsyreshotten hørtes kjip ut, tar heller en pils
Men takk for tips, tror dere den sitronsyren man får på butikken ville gjort samme nytten?

Må rette på meg selv i første innlegg. Dette blir en sprekk som varer til jeg er tom for Reltebon. PES MEG FOR DET DA FOR FAEN, VET DU HAR VÆRT DER SJØL! :P
Sist endret av krystallkongen; 31. oktober 2019 kl. 14:37. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Pass på at etter 3-4 dager med opiater/opioder MÅ du ta en pause. Da får du nok en dag eller to med litt shabby form, men går du lengre kan du dra på deg en lei avengighet. Å det vil du ikke.