Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 1510
Har «ubegrensede» mengder benzo (rivotril 2mg og sobril 25mg), 8mg Subutex og 150mg Lyrica

Har også litt brunt jeg tenkte å røyke.

Skal ikke nødvendigvis bruke alt på en gang, men lurer på hva som ville gitt den beste euforien uten å knocke meg helt ut.

Skal forøvrig plugge Subutexen, (kjøre den i stumpen) da dette gir meg best effekt.

Kan Lyricaen være farlig i denne komboen? Har aldri tatt før.

Takk for svar!
Anonym bruker
"Troende Svarthå"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Benzo gir vel ikke noe særlig eufori(for min del), men knocker deg gjerne ut.
Selv snorter jeg subutexen. Har du ikke toleranse er det utrolig lite pulver skal til.

Hvis jeg skulle gått for en combo her så ville det vært subutex og hasj. Andre vil kanskje foretrekke benzo og hasj.
Lyrica har jeg aldri tatt og skal ikke uttale meg om.
Det er rimlige sterke greier du snakker om att blande.
Hva er toleransen?
Er den på null på samtlige, er det liten vits og blande. Mener jeg.

Hvis du ikke har erfaring av disse substanserne hver for seg mener jeg att du ikkje burde blande.
Med det sagt.

Lyrca + sub har alltid gitt meg fantastisk eufori.
Droppe 150 mg (hvis du har nulltoleranse) ca en timme for subutexen.
Ta litt mindre än din vanlige dose subutex.

Ville og anbefale att teste intranasal subutex.
Det er tydligvis bare ca 4 % bedre BA rektalt vs nasalt. Tenker siden det er mer jobb att plugge enn att sniffe.
Men alle reagerer ju ulike, og har ulike ritualer til sitt knarkande!

Rivotril og Subutex gjor meg mest apatisk og umotivert. Bli for avslappa.
Samme med Sobril.
Kanskje digg hvis man skal sitte inne og stirre seg dum på TV.
Egentlig bare Xanor jeg liker med subutex.

Rivotril og Lyrica er ganske fint. Bra synergy der de booster det beste med hverandre.
Lyricas eufori og motorikk-fuck up virker bra med Rivotrilens steina, muskelavlappa rus.

My 5c.

Miks rolig.

Mener hasj virker, og er ett måste uansett kombo.
Med subutex kan jeg ta meg snabbere till nodding-stadiet når jeg royker hasj.
Med Lyrica forsterker hasjet Lyricans smått psykadeliska egenskaper (hoyre doser da, gjerne 750mg +).
Benso uten hasj er bare boring. Med hasj blir jeg ultra-stein uten att risikere att få THC-terror.
Sist endret av travaxa; 14. april 2018 kl. 01:26.