Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 6133
Hei. Har en liten problemstilling som jeg har en stress løsning til, men tenkte å drøfte tanken her siden dere har mye mer peiling enn meg.
Snapchat logger deg automatisk ut når du logger på fra en annen enhet, så min tungvinte ide:

Har en android emulator på pcen min og kjører snapchat på denne. Så bruker de som skal ha tilgang Chrome Remote Desktop. Alle trenge ikke være på samtidig, bare sånn at snappen ikke logger seg ut hele tiden.

Er det mulig å ha en virtuell pc(?) som kjører emulatoren med snap 24/7 med Chrome Remote Desktop(eller et bedre program?) og så ha appen på enhetene som skal ha tilgang til snappen.

Så spørsmålet er om noen vet om noen programmer som gjør dette litt lettere.
Ender ikke dette da bare med at du står der og tar bilder med webkameraet til pcen din, siden du kun er remote connectet på mobilen? Så funker isåfall kun til å se snaps, ikke sende.
I profesjonell sammenheng løste jeg dette for en kunde ved å grave frem en noe eldre iPhone de hadde liggende, og stappe denne med et abonnement på bedriftsløsningen med kun data. Denne telefonen kjøpte vi et gult deksel til, og dette var bedriftens formelle SnapChat-terminal.
Bedriftens snapping foregikk kun på denne. Men markedssjefen som øverste ansvarlig kunne følge med på storyen, og ved behov logge seg inn for å sensurere. Dette var han svært opptatt av å kunne gjøre, men gjorde det vel såvidt jeg vet aldri så lenge jeg var innleid hos dem.

I senere tid tror jeg det er mulig å få diverse partnerløsninger, der man får utvidede muligheter, også hva gjelder innlogging. Men har ikke jobbet med SoMe proft på 6 mnd, så min erfaring er vel mer eller mindre verdiløs i dag...