Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 1509
Jeg driver og surfer nettet da jeg er på leit etter annlegg som spiller greit til min bil ( Mercedes C-Klasse c180 1997 )

Det som jeg tenkte og starte med i første omgang er front høytallere, forsterker og sub til denne bilen.

Noen her som sitter med litt kunnskap om hva slags merke, størrelse på høytallere som passer i min bil?
Har selv tatt kontakt med Bilradiospesialisten AS om anlegg i min bil(E36), og de var veldig behjelpelige når det kommer til spørsmål. Anbefaler at du ringer dem og spør. http://bilradiospes.no/
Handlet selv anlegg til 45k i fjor, angrer litt nå.

Det er utrolig mye fint å finne på bruktmarkedet! Sjekk ut kjøp og salg grupper på facebook, og finn.

Ellers vil jeg anbefale å ta kontakt med dynabel.no (mye kvalitet for en grei penge!)

Selv handlet jeg til bilradiospesialisten, veldig god service, men synes prisene er litt vel høye.