Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  0 607
Hei,
jeg har kjøpt meg en ny Galaxy Note 2. Har fått et par MMSer jeg ikke har fått åpnet på skikkelig måte. Når jeg trykker på meldingene, kommer det opp en slags medieavspiller nederst på skjermen, med play/pause-knapp, samt << og >>. Så begynner sekundene å tikke, men stopper etter et par sekunder. De meldingene jeg har fått nå, ser ut til å "vare" fra 3 til 20 sekunder.

Det som er rart med dette, er at det eneste jeg har fått er bilder, og verken lyd- eller videofiler. Dette er dobbeltsjekket med avsendere. Jeg får heller ikke opp noen bilder, kun denne "avspilleren" når jeg åpner meldingen. Nå har jeg riktignok klart å laste ned bildet fra den ene meldingen ved å trykke og holde på meldingen, og velge "Lagre vedlegg". Da legger bildet seg i Galleriet.

Så har jeg prøvd å sende MMS tilbake med bilde. Alt ser ut til å funke greit, jeg legger ved bilde, skriver en liten melding og trykker Send. Etter et par sekunder står det at den er sendt, og alt virker normalt. Problemet er bare at ingen av mottakerne har fått MMSen.



Så basically... Prøver jeg å åpne bildemeldingene, får jeg bare opp en medieavspiller som prøver å "spille av" et eller annet som ikke eksisterer, og eneste måte å se bildene på, er å laste ned vedlegget til Galleri. Dessuten mottar ikke kontaktene mine MMSene som jeg sender, selv om alt ser OK ut på min skjerm.

Noen tips?