Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  58 15837
Hei! jeg lurer på hvor mange som skal sitte på freak rekka? åssen rad? åssen sone? Tenkte og ta den diskusjon i denne tråden
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
Hvor mange blir vanskelig å si. I år (2012) hadde vi 30 plasser. Vi plasserte oss midt i skiper rett ovenfor scenen i PartyZone. Da var det flertallet som bestemte det. Så jeg tror at vi bare kjører på med partyzone denne gangen da vi har en tendens til å bråke.

Da ingenting egentlig er bestemt enda er vel det meste du lurer på allerede besvart i TG2013 tråden eller så er det der de hører hjemme.
Sist endret av Echuz; 6. desember 2012 kl. 10:41.
Vil veldig på freak rekka, men har en vennegjeng på 6-10 stk sååå... "Vil dere sitte sammen med folk fra et kult forum på internett?" Går bare ikke.
Kan nevnes at vi fikk klager i partyzone også, nabo rekken var ikke så fornøyd med oss

Dere kan også mimre litt her
Sist endret av KjemikalieX; 6. desember 2012 kl. 11:35.
Sitat av KjemikalieX Vis innlegg
Kan nevnes at vi fikk klager i partyzone også, nabo rekken var ikke så fornøyd med oss

Dere kan også mimre litt her
Vis hele sitatet...
TG må sette opp Party Hard sone :P Er det mye pranks på Freak rekka? jeg liker pranks
Sitat av Pyromannn Vis innlegg
TG må sette opp Party Hard sone :P Er det mye pranks på Freak rekka? jeg liker pranks
Vis hele sitatet...
Blir endel småpranks ja

Det ble brukt ganske mange meter med gaffatape, sølv hjerter, appleklistremerker, brazzer plakater, gullerøtter og brødskiver :P

edit: Og et par ruller med sølvfolie og plastfolie
Sist endret av GreenRay; 6. desember 2012 kl. 21:32.
Sitat av GreenRay Vis innlegg
Blir endel småpranks ja

Det ble brukt ganske mange meter med gaffatape, sølv hjerter, appleklistremerker, brazzer plakater, gullerøtter og brødskiver :P

edit: Og et par ruller med sølvfolie og plastfolie
Vis hele sitatet...
Related
https://imma.gr//39305.jpg
http://i722.photobucket.com/albums/w...2/IMG_9730.jpg

Alle bildene er fra TG tråden jeg linket til tidligere, det var også flere ett annet sted, men jeg er lat
Sist endret av Jonta; 19. mars 2016 kl. 17:04. Grunn: Lenke med identifiserende informasjon fjernet etter forespørsel fra brukeren
Sitat av KjemikalieX Vis innlegg
Kan nevnes at vi fikk klager i partyzone også, nabo rekken var ikke så fornøyd med oss

Dere kan også mimre litt her
Vis hele sitatet...
Hahahahaaha, den skjermen var det faktisk kameraten jeg satt siden av som snudde mot dere! Han ble veldig veldig plaget, ååh minner haha.. tror jeg tossa ei brødskive over avogtil også!
Hei, bare lurte på noen småting, og orker ikke å lage en ny tråd om det.
  • Hvor store plasser får du til å ha tingene dine på?
  • Sikkert litt dumt spørsmål, men hvordan er stolene?
  • Er det dyrt med mat der? Og hvordan er tilgjengeligheten? (Altså, blir det solg mat der, og er det noen butikker i nærheten?)
  • Er det mye tyveri på TG? Tenker at jeg skal sitte med venner, Freak rekka eller i nærheten. Kanskje creative
  • Blir folk mobba hvis man tar med crappy laptops?

Gleder meg, blir første gangen jeg er med på TG!
Sist endret av onClipEvent; 6. desember 2012 kl. 23:36.
Skal definitivt sitte på Freak rekka, blir min første gang på TG i år
Sitat av onClipEvent Vis innlegg
Hei, bare lurte på noen småting, og orker ikke å lage en ny tråd om det.
  • Hvor store plasser får du til å ha tingene dine på?
  • Sikkert litt dumt spørsmål, men hvordan er stolene?
  • Er det dyrt med mat der? Og hvordan er tilgjengeligheten? (Altså, blir det solg mat der, og er det noen butikker i nærheten?)
  • Er det mye tyveri på TG? Tenker at jeg skal sitte med venner, Freak rekka eller i nærheten. Kanskje creative
  • Blir folk mobba hvis man tar med crappy laptops?

Gleder meg, blir første gangen jeg er med på TG!
Vis hele sitatet...
1. 80x55 cm, hylle anbefales
2. Stolene er forjævlige hagestoler, ta med selv
3. Det selges nok mat der, men det er ganske dyrt. Ligger flere butikker i nærheten.
4. Noe kan forekomme, men det er ekstremt lite
5. Ingen bryr seg om hva du bruker, som eplegutten sa har de som bryr seg store personlige problemer

Sitat av Daffie Vis innlegg
Skal definitivt sitte på Freak rekka, blir min første gang på TG i år
Vis hele sitatet...
Samme (eller, besøkte i år da)
Stolene er da ikke så ille, funker greit hvis du tar med deg pute eller noe annet mykt. Men vil jo anbefale egen stol så klart, men hvis du ikke har mulighet til og ta det med funker stolene greit med pute
Sitat av VampireMoney Vis innlegg
Stolene er da ikke så ille, funker greit hvis du tar med deg pute eller noe annet mykt. Men vil jo anbefale egen stol så klart, men hvis du ikke har mulighet til og ta det med funker stolene greit med pute
Vis hele sitatet...
Jaja, smak å behag... For de som ikke vet det er det snakk om sånne hvite små plast-hagestoler
Blir nok TG og freak rekka på meg og men da med bærbar pc og normal stol.
Siden jeg kommer med fly og tog så gidder jeg ikke og ta med for mye.
Sitat av vangsfreaken Vis innlegg
Jaja, smak å behag... For de som ikke vet det er det snakk om sånne hvite små plast-hagestoler
Vis hele sitatet...
Det var noen rekker som hadde annerledes også, sånne som man kan "brette" ut.
Terminal Arbeider
Radium93's Avatar
Skulle ønske jeg hadde fått fri fra jobben å dratt på TG, men siden det skjer så mye i påsken må jeg jobbe. Hadde da prøvd å fått meg plass på freakrekka.
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
Det er vel fri for alle i helligdagene? Det er bare første dagen som ikke er helligdag.
Potetgullkjenner
FatMan's Avatar
Kjipt å ikke være med første kvelden da, skal man på TG så skal man på hele TG.
Åssen dato skal TG være? ifra den 4 til den 9 mars?
In the kitchen
muRit's Avatar
TG13 varer fra 27.-31. mars, du ser det på framsida her
har skole da :/ får ikke vært med
Det er i påskeferien...
Sitat av Sinken Vis innlegg
Det er i påskeferien...
Vis hele sitatet...
http://www.jessheim.vgs.no/slik-jobber-vi/skoledagen/
14.04–21.04
Veldig skummel freak
Frufsa's Avatar
Sitat av Pyromannn Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Påskeferie: f.o.m. 25.03
Påskeferie: t.o.m. 02.04
Vis hele sitatet...
Så vidt jeg ser er det ikke skole i påskeferien
Du er veldig dårlig til å lese må jeg si!
ohh. Sorry! var litt trøtt da jeg skrev det.
Sitat av Zenoxy Vis innlegg
Hahahahaaha, den skjermen var det faktisk kameraten jeg satt siden av som snudde mot dere! Han ble veldig veldig plaget, ååh minner haha.. tror jeg tossa ei brødskive over avogtil også!
Vis hele sitatet...
Jasså, så det var deg! Jeg lure litt på hvor all maten på gulvet kom fra. Tror jeg har et bilde et sted fra den dagen vi dro, altså den dagen all søppla kom ned fra hyllene, frem fra baggene og tydelig vis fra naboen og ned på gulvet.
Det så ut som en svinesti etter oss på freakrekka

#minner

PS: Til opplysning: Jeg kommer dessverre IKKE på TG13. Valget sto i mellom Canadatur til sommeren med speidere eller TG i påska. Økonomien belastes veldig pga Canadaturen (Moot 2013)
Sitat av GreenRay Vis innlegg
Jasså, så det var deg! Jeg lure litt på hvor all maten på gulvet kom fra. Tror jeg har et bilde et sted fra den dagen vi dro, altså den dagen all søppla kom ned fra hyllene, frem fra baggene og tydelig vis fra naboen og ned på gulvet.
Det så ut som en svinesti etter oss på freakrekka

#minner

PS: Til opplysning: Jeg kommer dessverre IKKE på TG13. Valget sto i mellom Canadatur til sommeren med speidere eller TG i påska. Økonomien belastes veldig pga Canadaturen (Moot 2013)
Vis hele sitatet...
Ohh nooo, skulle ikke du arrangere casemod utstilling ellerno da?
Sitat av Julenisse97 Vis innlegg
Ohh nooo, skulle ikke du arrangere casemod utstilling ellerno da?
Vis hele sitatet...
Det var planen ja... Ser ut som den gikk i dass. Sorry people, men så lenge det ikke ligger en TG bilett under juletreet blir det ingen tur på meg
Kommer nok på TG i år. Om jeg ikke sitter på rekka er det vel lov å ta en tur innom den?
Sist endret av Tryllestav; 8. desember 2012 kl. 23:38.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Har ikke sittet på freakrekka siden 2004, får prøve å henge meg på igjen i år Ses!
Har et par spørsmål, og orket ikke å lage en ny tråd

1. Er det nok med plass om man ikke lager seg hylle? Eller er det absolutt must å lage seg ei hylle?

2. Hvem skal man ta kontakt med for å få plass på Freak rekka? Har bestillt billetter med et par kompisser, men mulig jeg tar plass i freak-rekka
Åh, blir så veldig frista til å sitte på freak rekka.... Blir min første tur på tg også, men planen blir å sitte med kompisane mine som eg reiser med Ved mindre dykk insistera at eg sitte med dåke?
Jeg skal iallefall ta meg en tur innom i år, har ikke vært der før, så blir kult å se noen freaks
Profesjonell Noob
8bit's Avatar
Første året på TG for meg, tar med en kompis (har ikke bruker på freak) til freak rekka. Gleder meg som en unge!
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
Folkens, ta en titt på Seatingtråden. Der star alt dere trenger å vite for å få plass på rekka.

Må nesten ha PM fra alle som skal med snarest. Begynner med seatmappet snart.
Profesjonell Noob
8bit's Avatar
Sitat av Echuz Vis innlegg
Folkens, ta en titt på Seatingtråden. Der star alt dere trenger å vite for å få plass på rekka.

Må nesten ha PM fra alle som skal med snarest. Begynner med seatmappet snart.
Vis hele sitatet...
Hvor mange er vi nå?
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
Sitat av Melcor Vis innlegg
Hvor mange er vi nå?
Vis hele sitatet...
27 totalt på GE.
skal høre med de jeg skal være med nå Er det et max antall jeg kan ta med i freak rekka? vi er 5 stykker totalt :P
Er ikke maks antall folk :P Jo flere jo bedre
Nei, men jo flere ikke-nFFere du drar med deg, jo lengre ut på siden blir du plassert.
Skjønner Blir nok å sitte alene første gangen vi drar dit men tar vell enn svipptur å sjekker ut freakrekka
Hvordan er det med å lage hylle? Er det noe man MÅ ha, eller er det nok med den plassen som er der fra før?
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
Da er seatingdatoen ute på gathering.org, 8.mars klokka 17:00

Så hvis du skal være med i år må du sette meg som seater FØR 8.mars!

Seatingmappet kommer om straks
Må vi fylle inn mailen din? Eller bare brykernavnet ditt(Echuz?)?
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
Sitat av Harkeey Vis innlegg
Må vi fylle inn mailen din? Eller bare brykernavnet ditt(Echuz?)?
Vis hele sitatet...
Tror du må ta mailen. Har vert litt problemer med å finne meg der med bare nicket, men bare å prøve det :-)

Begynner på seatingmappet i kveld btw :-)
Sitat av Echuz Vis innlegg
Tror du må ta mailen. Har vert litt problemer med å finne meg der med bare nicket, men bare å prøve det :-)

Begynner på seatingmappet i kveld btw :-)
Vis hele sitatet...
Sender du mail her, eller via PM?

+Hvor setter man seater? :P
Sist endret av Harkeey; 7. mars 2013 kl. 16:05.
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
Sitat av Harkeey Vis innlegg
Sender du mail her, eller via PM?

+Hvor setter man seater? :P
Vis hele sitatet...
Jeg sender ikke noe mail eller PM.

Du setter seater på geekevents.
Siden vi bestilte sammen, tror jeg ikke hver av oss får billett, tror kun kjøper får billetene, for så å velge plass
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
Sitat av Harkeey Vis innlegg
Siden vi bestilte sammen, tror jeg ikke hver av oss får billett, tror kun kjøper får billetene, for så å velge plass
Vis hele sitatet...
Alt dette står svart på hvitt på gathering.org.

Men kjøper må overføre bilettene til dere og sette meg som seater.
Kompissen min (Han som setter seater) finner ikke "Echuz" på geekevents Hva gjør vi nå?
Sitat av Harkeey Vis innlegg
Kompissen min (Han som setter seater) finner ikke "Echuz" på geekevents Hva gjør vi nå?
Vis hele sitatet...
søk på "aleksanderhal" istedenfor. Tror det var søkeordet jeg brukte