Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  107 34378
Pensjonert gamer.
orbeck's Avatar
Hallais !

Vi er en gjeng som stikker ned til Magaluf i juli Lurer rett og slett på hva jeg burde få med meg, hva jeg burde styre unna, og generelle tips som kan være nyttige å ha med seg på tur : )
En av tinga du burde styre unna er Magaluf, etter det inntrykket jeg har fått.

Spritcruise skal visstnok være bra greier for partyglade mennesker, skikkelig rølpecruise.

Og pass på, er nok veldig mye tyver og svindlere som er ute å går. Selvfølgelig lurt å passe på glasset sitt også.
Sist endret av RainbowDash; 23. mai 2012 kl. 01:37.
Ha så lite kontant som mulig på deg, ta også heller med en gammel dritmobil enn en smartphone. Broren min og noen kompiser av han ble rana i Magaluf i fjor, med kniv forøvrig. Heldigivis hadde ikke bruttern mye kontant etter tips fra mor, men de andre mistet 2-300 euro.
Pensjonert gamer.
orbeck's Avatar
Trådstarter
Har hørt at de er litt på kanten i Magaluf ja, med festing og tyverier. Tar med meg drittelefon og lite kontanter Noe positivt å komme med her ? : )
Sitat av RainbowDash Vis innlegg
En av tinga du burde styre unna er Magaluf, etter det inntrykket jeg har fått.
Vis hele sitatet...
For et irriterende drittsvar, hvorfor tror du så mange har dratt på fylleturer til Magaluf de siste 30 årene? Fordi det er noe man burde styre unna?
Dra til Magaluf waterpark når dere skal ha pause fra festingen Veldig bra vannpark:-)
magaluf er virkelig ikke et hyggelig sted.. bare harry briter OVERALT.. finnes mange hyggelige steder rundt, men magaluf by er virkelig ikke et bra sted.
Sitat av Fredrik... Vis innlegg
magaluf er virkelig ikke et hyggelig sted.. bare harry briter OVERALT.. finnes mange hyggelige steder rundt, men magaluf by er virkelig ikke et bra sted.
Vis hele sitatet...
Om guttene skal ned for å drikke, ha det gøy og vasse rundt i kåte jentegjenger så er Magaluf midt i blinken.
For alt ligger veldig godt tilrette for dette i denne byen, men jeg er enig i at det ikke er noe unikt reisemål hva fremmede kulturer osv. angår.

Jeg ønsker å anbefale:

- Vannparkene som ligger rett ved siden av hverandre

- House of Katmandu

- Slingshot'en som man kan se på toppen av partystreeten

- Om dere har bestilt turen hos Ving vil jeg anbefale dere å delta på de skandinaviske festene de har der nede. Det var faktisk knallbra!

- Stendene er flotte og har massevis av restauranter og utesteder i nærheten

Til slutt kan jeg også nevne at dere burde gå samlet i gater som ligger litt utenfor sentrum.
Her er det veldig ofte titalls afrikanske prostituerte som ikke tar nei for et svar, men heller tar tak i deg og prøver å tvinge deg inn i et smug...
Penger
Pass
Prevensjon
Finnes mange andre bedre plasser enn Magaluf spør du meg.
Pensjonert gamer.
orbeck's Avatar
Trådstarter
Sitat av Knask Vis innlegg
Om guttene skal ned for å drikke, ha det gøy og vasse rundt i kåte jentegjenger så er Magaluf midt i blinken.
For alt ligger veldig godt tilrette for dette i denne byen, men jeg er enig i at det ikke er noe unikt reisemål hva fremmede kulturer osv. angår.

Jeg ønsker å anbefale:

- Vannparkene som ligger rett ved siden av hverandre

- House of Katmandu

- Slingshot'en som man kan se på toppen av partystreeten

- Om dere har bestilt turen hos Ving vil jeg anbefale dere å delta på de skandinaviske festene de har der nede. Det var faktisk knallbra!

- Stendene er flotte og har massevis av restauranter og utesteder i nærheten

Til slutt kan jeg også nevne at dere burde gå samlet i gater som ligger litt utenfor sentrum.
Her er det veldig ofte titalls afrikanske prostituerte som ikke tar nei for et svar, men heller tar tak i deg og prøver å tvinge deg inn i et smug...
Vis hele sitatet...
Takk knask, kommer veldig godt med Hallo, vi er en guttegjeng fra 17-20år, vi er glad i kåte damer, øl og sprit

Sitat av let100 Vis innlegg
Finnes mange andre bedre plasser enn Magaluf spør du meg.
Vis hele sitatet...
Men så flott da, men nå har det seg sånn at Magaluf er stedet, og det er bestilt, og jeg kommer ikke til å endre på det fordi du mener det er ræva. Kan du ikke heller la vær å kommentere ?
Vil bare si: Suit up!
Du vil ikke komme hjem med herpes på tissen for å si det sånn.
Var i Agia Napa for ikke lenge sia, og det er vell ca likt som Magaluf..
-Lite cash (Maks 100 hadde jeg på meg, bruker ikke mere på enn kveld uansett)
-Kan lønne seg i noen tilfeller å tipse bartenderen. Jeg endte opp med doble drinker til prisen av enkel resten av uka da jeg tipsa bartenderen her og der.
-Du finner ofte "innkastere" som skal ha deg inn på en bar. De sier ofte at du skal få en øl og en drink gratis om du kommer inn, og etterpå kommer vaktene der med regninga og krever betaling.
-Det kommer også folk rundt og skal selge deg billetter for alkens mulige ting (f.eks. spritcruise). Disse billettene er som oftest falske, så ikkje kjøp dem.
-Briter kan fort være kranglete, men de fleste jeg møtte på var greie.
hola! Jeg kan skrive litt om mine erfaringer fra når jeg var der!

Det første er at dere bør være en sammensveiset gjeng, for som sikkert mange vet, kommer mye rart fram på fylla. Spesielt om man er rundt 18 år. Det er ganske ofte "unga" blir litt sinte, og sier/gjør ting som ødlegger for resten av gjengen på tur, og lager dårlig stemning...!

Nå som jeg har sagt det, er det egentlig sunnfornuft som gjelder:

- Aldri ta med bankkort/master på byen (Det gjorde jeg, og våkna med "Bigspender" tanktop og hadde en dårlig følelse resten av dagen)

- Er noe for godt til å være sant, så er det mest sannsynelig det

- Hodetabletter, mange.

- Prøv og unngå alle "Turist" butikkene/resturanter. De er ofte veldig dyre fordi de satser på turister. (Finnes meget mange gode resturanter litt utenfor selve sentrum)

- Alltid ta ut ekstra kontanter som du har på ett lurt sted, og skill bankkort og master. (Hvis du tar ut mer dagen før du stikker ut, har du reserve hvis du går på en smell. Og master hvis du blir ranet versa versa)

- Ikke ha nach på hotellet, vi presterte å bli kastet ut første natta...


Da tror jeg har fått fram det viktigste, så da gjenstår det bare å ønske deg lykke til, og ha det kjempemorro!
Var der i fjord, og må si jeg elsket det
Grabbarna grus beach club (som er den lille kolonien blant alle britene) er kanskje en av de beste klubbene jeg har besøkt. Masse søte svenske jenter og alltid bra liv! Om dere blir for overkåte og ikke får noe hook-uppkan dere alltids ta en tur lengst oppi gata, til et sted som heter dreamers. Her får dere kjøpt "VELDIG privat dans med damer" *kremt* ellers er magga sweet, mange junkspisesteder rett ved værandre (kfc,subway,mcdonalds,pizzahut osv). Strendene er overraskende fine også. Hvilket hotell skal dere bo på btw?
Sitat av camillafr Vis innlegg
Dra til Magaluf waterpark når dere skal ha pause fra festingen Veldig bra vannpark:-)
Vis hele sitatet...
Pause fra festingen?
Pensjonert gamer.
orbeck's Avatar
Trådstarter
Sitat av jorgen2k Vis innlegg
Var der i fjord, og må si jeg elsket det
Grabbarna grus beach club (som er den lille kolonien blant alle britene) er kanskje en av de beste klubbene jeg har besøkt. Masse søte svenske jenter og alltid bra liv! Om dere blir for overkåte og ikke får noe hook-uppkan dere alltids ta en tur lengst oppi gata, til et sted som heter dreamers. Her får dere kjøpt "VELDIG privat dans med damer" *kremt* ellers er magga sweet, mange junkspisesteder rett ved værandre (kfc,subway,mcdonalds,pizzahut osv). Strendene er overraskende fine også. Hvilket hotell skal dere bo på btw?
Vis hele sitatet...
Skal bo på et hotell som heter Rosa del mar. Er visst et ålreit hotell med for det meste unge folk
Sitat av orbeck Vis innlegg


Men så flott da, men nå har det seg sånn at Magaluf er stedet, og det er bestilt, og jeg kommer ikke til å endre på det fordi du mener det er ræva. Kan du ikke heller la vær å kommentere ?
Vis hele sitatet...
Synes det er en relevant kommentar i og med at finnes mange bedre plasser enn Magaluf. Kanskje lurt å vite for en amatør som deg, som neppe har vært noen andre plasser enn Gran Canaria med familien?
Sitat av orbeck Vis innlegg
Skal bo på et hotell som heter Rosa del mar. Er visst et ålreit hotell med for det meste unge folk
Vis hele sitatet...
Hotellet er helt greit, men de har ofte problemer med AC-anlegget sitt.
Dette er ikke veldig hyggelig med 30 grader i skyggen og ekstremt høy luftfuktighet.
Det var ihvertfall slik da jeg var der.

Rommene er helt greie og det virker som om de aller helst prøver på å fylle hotellet sitt med unge mennesker som kun reiser ned for å feste.
Dette resulterer ofte i at dørene til rommene står oppe slik at man fester sammen med andre ukjente mennesker.
BCM bør sjekkes ut!
Når vi var der spilla Tiesto og DJ Sammy, lesbisk show i kjeller'n og europas største skumparty(Mener jeg på)
Av strippeklubber anbefales Heaven
Sitat av Hydroide Vis innlegg
Av strippeklubber anbefales Heaven
Vis hele sitatet...
Jeg ville vært veldig forsiktig med å ende opp drittfull der.
En kamerat av meg klarte å bruke opp 40 tusen på under fire timer der inne, selvfølgelig var han drittfull.
Grabbarna grus, norske viking, bcm, Heaven strippe club
Beste turen jeg har vert med på. Tips, ikke pul afro horene som står gatelangs
Hør på det stianr sier:P ellers er maga kjempe gøy, hadde jeg vert dere hadde jeg ikke gidda å planlagt noe serlig. Dere kommer jo til å være drita hele turen så bare kjør på å finn ut hva dere skal gjøre når dere er der nede
Sitat av Knask Vis innlegg
Jeg ville vært veldig forsiktig med å ende opp drittfull der.
En kamerat av meg klarte å bruke opp 40 tusen på under fire timer der inne, selvfølgelig var han drittfull.
Vis hele sitatet...
Er du drittfull bør du jo helst holde deg unna strippeklubb,de vil jo bare ha penga dine.
Magaluf er digg! kos dere

Men ikke snik dere inn til bassengene til hotell som dere ikke bor på gjentatte ganger, snakker av erfaring..

Skal nedover selv i Juli
Kult å se at flere freaks skal nedover! skal også nedover i slutten av Juli, noen som vet om man kan få tak i jazztobakk der?
Rosa Del Mar var forresten et ganske bra hotell, tilogmed kongen våres bodde der når han var på seiltur for sikkert 30 år siden.

Men det er blitt ganske slitt nå, men holder nok fortsatt en fin standard
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Magaluf er vel i Spania? Cannabis er avkriminalisert i Spania, så det er temmelig lett å få tak i og på turiststedene står det ofte dealere overalt på gata på kveldstid. I tillegg er det lovlig å røyke det så lenge du ikke gjør det offentlig.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Er det noen som vet noe om hotell Palma Nova Garden? Vurderer å ta tur dit selv i sommer
Jeg var i Magaluf i fjor sommer, vanvittig bra tur. Jeg våknet opp dagen etter ankomst med 7 sting i foten og et håndkle surra rundt i alle retninger, en kompis hadde brukt opp alle penga sine, en annen hadde hatt trekant med en 35 år gammel innhenter og en svenske. Ingen av oss husket noe som helst av dette da vi våknet, så det ble et helvetes kaos noen timer senere. Gled deg!

Som tidligere nevnt er Grabbarna Grus verdt å sjekke, BCM bør oppleves, røyk noen feite og ta karusellene midt i sentrum, det er fantastisk. Det lånes ut trøbåter på stranda som er rimelig artig etter noen pils.

Et annet tips er å prøve å møte så mange forskjellige mennesker du klarer, det gjør turen til en mye bedre opplevelse. Jeg og gutta nachet med forskjellige folk hver kveld, og oppfordrer dere til å gjøre det samme. Til slutt vil jeg ønske dere en fantastisk tur, go hard or go home!
Sitat av Knask Vis innlegg
Jeg ville vært veldig forsiktig med å ende opp drittfull der.
En kamerat av meg klarte å bruke opp 40 tusen på under fire timer der inne, selvfølgelig var han drittfull.
Vis hele sitatet...
har svidd av litt penger der selv xD
ble kjent med hun ene stripperen, vi prata litt, spørte om hun vill bli med ut tidligere neste dag, hun var usikker, så jeg tenkte at det var for godt til å være sant, plutselig dukker det opp meldng på tlf "meet @ palma beach, 20 min." det ble en jævla kjapp dusj og ut a vhotellet :P

vi prata litt, viste hun noe bilder, fikk ta bilde a vhun mens vi satt på cafè, syns det va rkoselig med en forandring :P
Fy faen... Vet ikke hvor jeg skal starte..

Magaluf kommer du vertrfall ikke til og angre på!

Du MÅ på:
BCM!!! (Beach Club Magaluf, plass til over 10 000 partykåte ungdommer!) - http://www.facebook.com/bcmplanetdance?ref=ts

GG!!! (Grabbarna Grus, svensk bar med masse masse deilig damer og mye hyggelige folk! Deilig og endelig møte noe annet en briter som viser snobben og går rundt og dasker hverandre med pisk på rompa!)
- http://www.facebook.com/GrabbarnaGrus?ref=ts

Jack Daniels Bar var også ganske så herlig (ligger rett ved GG)

Alex Pub! (utrolig, utrolig hyggelige "innkastere" som får deg drita for 5 euro)
Crystals bar!

Dette er vertfall de barene jeg hadde best opplevelser med - Alt fra innkastere, service og liv!

Jeg tok ut alle pengene jeg hadde på forhånd tenkt at jeg skulle bruke der nede i kontanter på Gardermoen og når jeg skulle ut på byen tok jeg kun med meg 50-70 Euro, gikk for det meste i 50 euro lapper (holdt for meg til og bli alt for full vertfall)

Du burde ikke:

Du burde for all del holde deg langt unna bråk med de SVÆRE mørkhudede vaktene som går rundt i bargaten.
Han ene tok rett og slett bare og plukka opp en mann fra gata, ca 85-90 kg og begynte og ta millitærpress med han :P

Du burde ikke drikke deg snydings og gå inn på enten: "Heaven" "Secret lapdance" eller andre lignende steder!!!!! De svindler deg for alt du er verdt! Kompisen min mista 12k første dagen han var der nede pga dette.

Ta turen inn på: http://www.shagalluf.com/
Se også:The Inbetweeners ! Film fra Magaluf sikkert akkurat sånn dere kommer til go ende opp: http://www.imdb.com/title/​tt1716772/

Eller håper jeg dere har en utrolig uke (2?) og ikke husker en dritt når dere kommer hjem men har maaange bilder på telefonen og se på

Glemte jo som det ogsa er nevt over her:

Den Glade Viking og gjøkeredet MÅ også besøkes
Aldri ha lommeboken i baklommen hvis du absolutt skal ha den med dere ut!

Det opererer gjenger i Magaluf og di fleste plassene hvor disse folkene kommer bak deg og klapper deg på skulderen og sier at dem så deg på kampen mellom Barcelona-Real Madrid og vips så er du en lommebok mindre.
Har vert i Magaluf 3 ganger, det er den beste plass på jord, for festing, knulling og galskap, litt idioti av engelsk menn som skal sloss, men det er ikke noe stress, aldri vert borti noe som heter tyveri eller raning, så gratulere, til dere som har klart å fått det til

bodd på vista sol, helt supert hotell og konge beligenhet, hadde jeg ikke hatt dame, så hadde jeg fint jobba som bartender på casablanca

Kos dere
BCM er et must, I juli spiller både Skrillex og LMFAO der, festing med stil
Sitat av Hydroide Vis innlegg
BCM bør sjekkes ut!
Når vi var der spilla Tiesto og DJ Sammy, lesbisk show i kjeller'n og europas største skumparty(Mener jeg på)
Av strippeklubber anbefales Heaven
Vis hele sitatet...
Var faktisk på Tiesto og DJ Sammy selv!

Er endel opplegg for skandinavere, Casablanca hadde grillvorse blant annet Ligger forøvrig ved slingshotten!

Grabbarna Grus, Den Glade Viking, og Casablanca var vel de stedene jeg vanka mest! Er også kult og dra på BCM om man er en litt større gjeng

Du skjønner fort hvilke steder som er noe særlig for nordmenn, det er nemmelig mange MANGE steder det bare vanker briter
Hold dere på god avstand fra "Diablo Pizza" hvis dere ikke har akutt behov for å kvitte dere med magesekk-innholdet 14 ganger om dagen resten av ferien... BTW, pizzaen smaker akkurat så jævlig som navnet tilsier og..

BCM klarer dere ikke unngå, Coyote Ugly var også ganske bra. Men er 5 år siden jeg var der, så vet ikke hvordan det er der nå lenger...
Sist endret av Syrehue; 23. juni 2012 kl. 20:57.
Pensjonert gamer.
orbeck's Avatar
Trådstarter
Tusen takk for tilbakemeldinger, kommer godt med på reisen
Når jeg var der for noen år siden, dro vi på: http://www.piratesadventure.com/index.html.
Dette showet er å annbefale på det sterkeste, bra vorspeil
Litt Off-Topic : Men jeg skal til Skiathos i Hellas neste mandag, er det noe dere anbefaler å gjøre der nede ? som er verdt å få med seg? enkelte uteplasser vi bør styre unna ? Noen som dere anbefaler? Vi er 2 stk på 18 og 1 stk på 21 som skal nedover og hvordan er prisene der nede? Takker.
Om prisene er som Rhodos:

Middag: 6 til 20 euro.
Ute-øl: 3-4 euro for en halvliter.
Butikk-øl: 4-5 euro for en sixpack 0.33.
Butikk-sprit: Veldig billig.
Taxi: Sånn omtrent 1 euro i minuttet for lengre turer. 15-20 er vanlig for korte turer.
Buss: 1-3 euro

Jeg brukte 40 om dagen, utenom hotell og fly.
Sist endret av Ozma; 25. juni 2012 kl. 01:19.
Permanent idiot
Schileru's Avatar
Anbefaler dere å prøve Doner Kebaben som ligger midt i partygatene et sted. Husker ikke navnet, men det ligger rett ovenfor utestedet Mulligan's. Definitivt den beste kebaben jeg har smakt noen gang, var vel kanskje derfor hele gjengen jeg reiste med spiste nattmat der hver eneste dag i to uker.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Drar til Magaluf med vennegjengen nå på mandag. Noen freaks som er der/drar ned?
Et lite tips om man liker å køse seg med ulovlige substanser i magaluf. Ikke kjøp cola av negrene som står langs hele partygaten. Papirbit med evig plastik for 50 euro. 2 ganger.
Sitat av Hackett Vis innlegg
Et lite tips om man liker å køse seg med ulovlige substanser i magaluf. Ikke kjøp cola av negrene som står langs hele partygaten. Papirbit med evig plastik for 50 euro. 2 ganger.
Vis hele sitatet...
Nå har ikke jeg noe erfaring med cola, men jeg var på magaluf nå i sommer, og ved to anledninger pruta jeg ned cola fra 50 til 30 euro grammet. Det var absolutt ikke vanskelig, så jeg ser for meg at den er verdt mye mindre enn 50 euro. Grunnen til at jeg prutet var at jeg var småfull og trodde det var weed jeg kjøpte

Hvis noen skal nedover og tenker å kjøpe cannabis:

Dealerene er de typiske negerene som selger solbriller, men de dukker ikke opp før 9-10 tiden, da mørket kommer. Før dette er det som regel yngre afrikanere som er mye mer "på" enn de eldre som selger drugs i tillegg. Det vanligste er at du får et par solbriller, hvor dealeren holder baggen med weed under, så bare ta imot solbrillene og weeden. I etterkant har jeg veldig mange Ray Bran, Ry Ban og Rai brain- briller

Weeden varierte veldig i kvalitet og pris. Opplevde å få en bag driit gog weed til 20 euro, som varte lenge. I andre enden av skalaen fikk jeg en bag til 45 euro som var shit. Kjøpte også hasj en gang, det var bommert det! Jeg vil tro den tilsvarte akerselva hasj i Norge.

Sitat av Don Draper Vis innlegg
Drar til Magaluf med vennegjengen nå på mandag. Noen freaks som er der/drar ned?
Vis hele sitatet...
Du får ha det fett!

Dessverre er det veldig mye færre folk der nå enn det er midt i juli.

Jeg var der i 10-12 dager (litt vell lenge i grunn) fra midten til slutten av juli, og det var betraktelig færre folk der når jeg dro enn når jeg kom.

Jeg hadde også inntrykk av at det var mye flere skandinavere. Det er 90%-80% engelskmenn, ofte med en forferdelig innavla-utkant-england-dialekt. Men dra til grabbarne grus, så finner du skandinavere

Tillegg: Hvis du skulle være keen på å teste hostesaft med DXM, for eksempel vist i South Park episoden "Quest for ratings", er dette enkelt å få tak i i spania og mallorca. Jeg fikk det fordi jeg hadde en vond hoste og dro til legen, jeg var egentlig ikke ute etter det, men fikk det utskrevet tilfeldigvis. Så vidt jeg vet får du det også reseptfritt (men det er jeg ikke helt sikker på)

Det er en del leger rundt om, som er litt shady, det virket som det er lett å få utskrevet litt av hvert.

Ikke at jeg prøvde selv, men 300mg DXM er ikke nødvendigvis en god opplevelse.
Sist endret av Membranplan; 30. juli 2012 kl. 08:46.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Hvor mye kan man regne med å betale for et slikt opphold i Magaluf? Tenker uten mat/drikke, men reis tur/retur og hotell i en uke?
Sitat av Lapskaus Vis innlegg
Hvor mye kan man regne med å betale for et slikt opphold i Magaluf? Tenker uten mat/drikke, men reis tur/retur og hotell i en uke?
Vis hele sitatet...
Ca 8k var rundt det på rosa del mar, i slutten av juli
Sitat av Haribo Vis innlegg
Ca 8k var rundt det på rosa del mar, i slutten av juli
Vis hele sitatet...
ah, da blir det nok vanskelig å få med gutta, etter et pengesluk av en russetid.

Er rosa del mar regnet som det billigste (om du vet)?
Sist endret av Lapskaus; 14. januar 2013 kl. 18:49.
Min erfaring er at prisene synker ganske greit en uke eller to før avreise. Det er gjennom apollo og slikt.