Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  28 11808
Noen som har prøvd Damiana?
Jepp. Det ga meg ingen effekt.
Det er ikke så mye info ute og går om det, så jeg visste ikke helt hva jeg skulle forvente, dog det ga meg en liten "buzz" etter tre bowls i en bong ikke ulikt en bitteliten mengde dårlig weed (har jeg hørt ) :P . Det er jo veldig billig og er ikke engang reseptpliktig, så jeg anbefaler deg å prøve

Btw, hvis det ikke skulle gi deg noen effekt, smaker det faktisk veldig godt i te!
▼ ... mange måneder senere ... ▼
blåser liv i denne tråden.

Ja, det er en buzz aka noe dårlig weed som kuchinawa presiserer.
Slitsom weed buzz egentlig:P

Et googlesøk fortalte meg at noen bruker det som en tobakkerstatter. Andre sider sier at det er skadelige.
Vet ikke hva man skal tru
God å bruke som te. Har en svak kaffe-lignende effekt. Men ikke forvent for mye. Det er nok ikke helt uten grunn at denne urten er 100% lovlig.
Jeg blir litt roligere og mer avslappet etter ca 2 rullings med bare damiana.. Som te fungerer det også, det blir ofte gitt til tenåringsjenter med dårlig selvtillit og selvbilde. o.0

Men, ikke drikk mer enn 2-3 kopper per dag siden det er ganske hardt på levra.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Liker selv damiana svært godt. Koker hovedsakelig te på dem sammen med andre urter, men den gjør seg godt alene også. 1-2 litt sterke kopper gjør meg rolig og avslappet. Blander det også ofte i jointen, men har aldri merket effekt når jeg røyker det, bruker det kun for smak.
▼ ... over et år senere ... ▼
Noen som vet om det går bra å bestille damiana fra denne siden http://www.spellsofmagic.com/shop.html ?
Er nervøs for at tollerne skal stoppe det, selvom det er handelsvare.
Sist endret av Lil J; 10. desember 2012 kl. 12:13.
Jeg bestilte fra everyonedoesit. Eneste jeg bruker det til er å ta en kopp te før jeg legger meg, pleier å få syke drømmer type lucid av det.
Hva er sjansen for at tollerne stopper damiana da? Hvis jeg kjøper andre ting ved siden av.
Hørt om folk som har blitt nektet damiana av tollerne, litt rart da siden det egentlig er en handelsvare.
Sist endret av Lil J; 10. desember 2012 kl. 12:20.
Ingen problemer med tullen her.. jeg bestillte en halvkilo!
De selger Damiana i kapsler på apoteket... Så det er faktisk lovlig, ja.
Bestiller selv fra ethnoplanet.dk hvor det koster 2 skarve kroner for et gram.

Gir ikke noe man kan kalle en rus, kanskje man blir litt segen om man bonger det liksom.
Bruker det til å blande istedetfor tobakk :-)
▼ ... over en måned senere ... ▼
Har forstått at det er lovlig med damiana, men vil Feelin' Fine Herbal Blend komme seg fint gjennom tollen? Ser vel kanskje litt mistenklig ut?

Feelin' Fine Herbal Blend contains the following herbs: Damiana, Lemon Balm, and Peppermint.
Har lyst til å bestille det
Digital nomade
trippy's Avatar
Er ikke noe problem, 110% lovlig. Men du kommer ikke til å få noen rus hvis det er det du er ute etter
Sitat av trippy Vis innlegg
Er ikke noe problem, 110% lovlig. Men du kommer ikke til å få noen rus hvis det er det du er ute etter
Vis hele sitatet...
Takk! Tenkte å bestille for å ha noe annet enn tobakk til å blande med
+ at jeg leste at det skulle hjelpe hvis man vile prøve lucid dreaming
▼ ... over en måned senere ... ▼
Hvor mye må jeg røyke for å få effekt?
mr.kuchinawa sier man kan få en liten weed "buzz" som på veldig dårlig weed. Hvor mye må jeg da ta for å få dette?
0,5-100 gram, doesnt matter.
Det kalles placebo den effekten du får.
damiana er bare mekkeurt, som knaster. inen effekt.
Bestillte damiana på ebay her også, svær pose for slikk og ingenting.
Syntes jeg fikk en mikro buzz hvis jeg stormrøyka en fullstappet maiser.
▼ ... noen uker senere ... ▼
DMT = intelligence
10 2
Smaker dritt å har ingen effekt... På meg ihvertfall :P
Sitat av Kutulu Vis innlegg
Bestillte damiana på ebay her også, svær pose for slikk og ingenting.
Syntes jeg fikk en mikro buzz hvis jeg stormrøyka en fullstappet maiser.
Vis hele sitatet...
Heter oksygen-mangel det
Ingen merkbar effekt på meg ihvertfall, å jeg prøvde det jevnlig over en periode.
▼ ... noen uker senere ... ▼
rulla en feit en med sikkert 2 gram i .. ingen effekt
▼ ... over en uke senere ... ▼
Ingen effekt og smaker helvete
▼ ... over en uke senere ... ▼
IKKE RØYK DET!

Mange molekyler som ikke tåler høye temperaturer, selv om jeg ikke vet om det gjelder de du finner i Damiana(Turnera Diffusa).

Vil dere kjenne på denna må det drikkes te av minst 3g..
Effektene er ikke akk intense, men definitivt "Der".

Jeg på ca 180cm/50kg drikker mellom 10-20g så fort og varmt jeg orker..

Ekstra ting jeg gjør er å bruker presskanne til te, ca 2-4ss sitronsyre for å gjøre om eventuelle baser til salter
(raskere/lettere for kroppen å absorbere) og søtning, helst honning...

heller i damiana'en, heller sitronsyra over og rører litt så sitronsyra absorberes, heller over 2.5-5dl kokende vann og "presser i ca 10-15 min, helst mer.
(tilsett dobbelt med vann om det skal smake bedre/godt)

BONSKI!
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Iforhold til det jeg har lest, virker damiana mer fornuftig som te, enn å røyke det. Har prøvdt å erstatte tobakk, med damiana, men det førte bare til enda mer hosting enn tobakken. Det virker uansett ikke som noe man skal forvente å bli "høy" av.

Hva med denne anti-anxiety eller aphrodisiac effekten damiana kanskje er mest kjent for? Noen som har erfaring med det her?
▼ ... over en måned senere ... ▼
Har testet å koke 20-30g damiana i en kasserolle i 20min og drikke alt selv etterpå som te. Kjennte ikke noe spesielt, mistenker ikke annet enn placebo. Har også rullet jointer av bare damiana, etterfulgt med te, og fant ikke noe her heller bortsett fra at det rev sikkerlig i halsen. Er nok en smule hypet opp denne planten (dessverre). Var nyskjerrig selv, men noe "rus" gir det meg ihvertfall ikke. Har lest om man drikker jevnlig te av damiana så skal det etterhvert gi økt libido, men vet ikke om dette stemmer.