Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 730
Noen som vet hvordan man lager opium av opiumvalmuer?
Og er opiumvalmuen lovlig i Norge?
Hadde vært fett å lage litt opium..

-Atombomba
lager et snitt i knoppen. Når dette gjøres vet jeg ikke- Så venter du til dette størkner og skraper det av.
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Ja, ja, men utvinning og produksjon av opium er ulovlig og ja, det er sikkert fett, men nok veldig mye arbeid i forhold til hva du får igjen.

Henviser som vanlig til erowid: http://www.erowid.org/chemicals/opiates/opiates.shtml
noen som veit åssen man kan få tak i valmuefrø? har lest at det vistnok skal gå ann å knuse dissa tilsette vann og koke litt. Men tviler på at vi snakker om dissa valmuefrøa man har på rundstøkkene
I og med at Opiumsvalmuer nå er lovlig å dyrke her til lands, kan du kjøpe frøene hvor som helst. Bare søk på opiumsvalmue, opium poppy (det engelske navnet) eller papaver somniferum (det latinske navnet).

Som Tias sa: Sjekk erowid. I hvert fall ang. den frø og vann teknikken. Jeg har lest noe liknende, men jeg har også lest at malurt gir LSD liknende effekt og at eminem døde i 1999, så ikke ta det for god fisk.