Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1033
Det har seg sånn at jeg skal ta en alvorsprat me ete familie medlem, har tatt 5 rovitoril og drukelt x antall drinker. Jeg vil gi ut alle føøelselsne mine, hva tenker dere om dette påfunnet mitt og hvordan jeg skal gå fram?
Anonym bruker
"Ond Svartrotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det er nok det værste påfunnet du har hatt. Det kommer til å bli et helvetes rør hvor du angrer på alt fordi du sier litt for mye og plutselig begynner å snakke om pikk og skavanker og hemmeligheter i stedet, og du avslører deg som en mega rusa narkis for familien din.
Anonym bruker
"Ond Svartrotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du klarer ikke skrive rett engang masse skrivefeil så du er åpenbart ikke i tilstand til å ta noe alvorsprat med noen. Du kommer til å angre bittert og ødelegge hele inntrykket av deg
Anonym bruker
"Ond Svartrotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Alkohol + rivotril = komplett idiot

Selvom du ikke føler deg sånn selv akuratt nå.

Idéen din vitner om det for resten av oss.
Anonym bruker
"Hylende Sjøtunge"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Etter 5stk Rovitoril blandet med alkohol..

Nei. Tenker at dette påfunnet blir ett av dine dummeste valg hele uka.
Gjør det, gjør det, gjennomfør det
Anonym bruker
"Ond Svartrotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av zykonaut Vis innlegg
Gjør det, gjør det, gjennomfør det
Vis hele sitatet...
Haha du er slem as. Gi fyren litt vise ord istedet for sosial angst resten av livet lol
Gjorde det, endte me en klem og "kjempe glad i deg". Våknet derimot opp med en kraftig hangover å sint som en okse pga rivotrilene. Aldri følt så her sint, eller blitt så lett sint.
Kan jo å legge til at jeg ekke en "fyr" ))
Sist endret av Puppydemons; 26. februar 2020 kl. 16:04.