Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1536
Har rimilig dårlig sovehjerte så går i kveld etter middag med slekta tenkte jeg at jeg skulle feire med dyp og digg natts subu søvn.

kjøpe 3 8mg for ha til senere, begynte med å snorte 1 halv og svelget den andre halvdelen, kjente lite så ventet 1 time og gjorde akkurat det samme med 1 til fortsatt laber effekt, ventet enda time til og svelget hele den siste og gikk la meg.

lå våken hele natta med en rus som bare var slitsomt surrete og det tross at i tillegg jeg hadde hatt 1 gt 3-4 glass før på kvelden.

nå har jeg tatt subutex kanskje 10 ganger før og de forrige gangene var det som om jeg svevde på en varm sky og både sovnet og sov som en bebi.

en av pillene var litt ruglete men ellers ok.

fikk pillene rett hånda uten embalasje.


Kan piller bli for gamle, ta fuktskade ble jeg hustla eller alle 3?
Anonym bruker
"Sjokkert Ørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
8 mg er MYE uten toleranse, har 24 mg uten toleranse er EKSTREMT. Når tok du sub sist?
De skal taes under tungen. Svelger du de vil de ikke ha effekt. Snorta du for hardt kanskje slik at mesteparten gikk ned i magen?
Sist gang var før jul, de jeg svelget tygget til pulver og skylte ned med vann.

Funka forrige gang.
Du skal aldri svelge Sub. Det må løses helt opp under tungen, eller snortes.

Men uansett du burde fått funk av det du tok.
Herregud har du lest hva som står på suben? (Sublingval)altså den tass kun oppigjennom spyttkjertlene i munnen. Di skal legges under tungen!!

Jeg er i lar og gjorde en gang feil og svelgte medisinen når jeg skulle drikke vann og var uheldig og svelgte medisinen. Da gikk jeg med abstinenser hele dagen
Subb funker IKKE i magen, men selv vist vi bare regner med det du snorta altså 8mg tilsammen? Det burde holde for alle utenom de hardeste narkomane...... Jeg tok 3x4mg med sprøyte om dagen på mitt værste, bodde hos mormor og hun betalte subben om jeg ikke tok heroin eller speed. Forståelsesfull dame, jeg var jo så avhengig jeg måtte ty til kriminalitet dersom jeg ikke hadde fått hjelp. Gjorde en del brekk og dealing når jeg bodde på hospits og gikk på heroin og speed.

Første gangen jeg kjøpte temgesic, som er samme stoffet, eller termiser som vi sa, svelgte jeg en med en gang, og fikk kjefta huden full av en gammel narkoman. Snorta den neste og fikk fin form på 0,4mg bare, det var tider. Så begynte jeg å skyte termisene,holdt meg til en 0,4mg hver morgen og kveld lenge før subben kom og gjorde alle dobbelt så avhengig. Det er 20 termiser i en subb, og man deler de på øyemål.
Et kjapt søk viser at biotilgjengeligheten på oral buprenorfin er ca 1%.