Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  23 1990
Anonym bruker
"Stø Gjedde"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg har tre spørsmål om molly da jeg aldri har prøvd det før, men har muligheten til det.

1. Med tanke på den forferdelige nedturen/hangoveren man kan få, er det i det hele tatt verdt det å ta molly?

2. Går det greit å drikke dagen før eller etter?

3. Jeg har en viktig prøve nøyaktig 1 uke etter jeg planlegger å ta molly for første gang. Vil det påvirke negativt hvordan jeg gjør det på prøven? Det er heldags prøve i matte til info.
1) Ja. Nedturen er uansett ikke så ille om du ikke overdriver.

2) Drikk dagen før, etter og underveis. Spiller ingen rolle.

3) Nei

Riktig dosering er KEY. Mtp at du ikke har prøvd det før, start med 0.1, se hvordan det går.
MDMA er ufarlig i seg selv, men kan fort bli farlig om man er uansvarlig.
1. Synes selv det er verdt det ettersom ettersom hvor bra molly opplevelsen er. Hadde gjerne ikke syntes nedturen hadde vært verdt det på andre stoffer, men molly er en helt fantastisk opplevelse så noen dager med nedstemthet synes ihvertfall jeg går greit. Hvordan stor nedturen blir kommer også veldig an på hvordan du har det fra før. Går ting i livet ditt bra og du har folk å være med når du har nedtur vil det nok gå relativt greit.

2. Tror det skal gå fint ja

3. Etter en uke har du nok ingen bivirkninger av molly lenger nei
Anonym bruker
"Allergisk Piggsvin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Veldig fin side om Molly, står en god del der. https://rollsafe.org/
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg har tre spørsmål om molly da jeg aldri har prøvd det før, men har muligheten til det.

1. Med tanke på den forferdelige nedturen/hangoveren man kan få, er det i det hele tatt verdt det å ta molly?

2. Går det greit å drikke dagen før eller etter?

3. Jeg har en viktig prøve nøyaktig 1 uke etter jeg planlegger å ta molly for første gang. Vil det påvirke negativt hvordan jeg gjør det på prøven? Det er heldags prøve i matte til info.
Vis hele sitatet...
1. Nedturen kan du unngå, og til og med få fin afterglow hvis du holder dosering til 120 mg +/-15. Hold deg hydrert og ta magnesium. Pass på å spise en sunn og god måltid og få i deg væske før du går og legger deg i etterkant.

2. Du bør unngå å drikke mye alkohol like før og mens du er på molly. Alkohol dehydrerer deg ytterligere og i kombinasjon med en stimulant (som MDMA er) vil det belaste hjerte unødvendig mye. Lettere å gjøre dumme valg med den kombinasjon. Det vil gjøre nedturen verre også.

3. Det kan hende du vil føle deg litt slappere uka etter, men mest sannsynlig går det bare godt så lenge du ikke overdriver med dosering.
Anonym bruker
"Stø Gjedde"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Takk for gode svar folkens! Jeg lurer på en siste ting. Hva slags kosttilskudd utenom magnesium bør jeg ta og når? Jeg har lest at mange anbefaler sånn 10 forskjellige, men jeg orker ikke å kjøpe inn så mye, vil bare ta det absolutt mest nødvendige.
har prøvd bra molly og ræva molly.
når jeg prøvde den gode mollyen så var jeg helt fin dagen etter, men når jeg fikk i meg dem mollyen som var trash så var det som om alt av glede var dratt ut av hodet.
men ambefaler å prøve det engang! ta på deg favoritt pysjen, hør på den musikken du elsker å gjør det med noen du har en god flow med!
å drikk vann mens du tar det! det er veldig viktig
idk men syns red bull er sykt nice når jeg tar mdma, try it out !
å ambefaler også å ordne med noe kule lys i rommet, for eks led striper med røde lys eller noe! du kommer til å kose deg som fæææn!
å ikke ta for mye :P

vet ikke om du allerede vet dette men ALDRI ta det to dager etter verandre! du vil ha litt dopamin igjen når det går ut av kroppen
helst vent 3-4 mnd til neste gang vis du syns det er fett! men er lett å ta det litt for ofte å plutselig har du ikke samme gleden som du hadde før! bare et lite tips
Sist endret av knaskellerknep; 20. november 2019 kl. 22:49. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Takk for gode svar folkens! Jeg lurer på en siste ting. Hva slags kosttilskudd utenom magnesium bør jeg ta og når? Jeg har lest at mange anbefaler sånn 10 forskjellige, men jeg orker ikke å kjøpe inn så mye, vil bare ta det absolutt mest nødvendige.
Vis hele sitatet...
Du trenger ikke kjøpe kosttilskudd. Kjør på med en innholdsrik smoothie dagen derpå.

Om du absolutt skal ha noe er det 5HTP, noe som kan stabilisere serotonin nivået (det som produserer lykke i hjernen din, kort sagt).

Men som sagt, absolutt ikke nødvendig.
Anonym bruker
"Rik Svin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Om det er verdt nedturen? Både og. Jeg syntes det de to-tre første gangene jeg tok det. Men syns ikke det lenger, og derfor har jeg heller ikke rørt det på mange år. Tatt det max ti ganger til sammen og flertallet var forjævlig nedtur. Kjenner også altfor mange som har blitt ordentlig suicidal og ødelagte av å bruke det månedtlig, så det var også en faktor til at jeg ikke ville putte det i meg noe mer.
Men det er sykt digg og fett i rusen, det er det, og jeg er glad for flere av stundene jeg har hatt på mdma.
Utelukker ikke å ta en liten dose igjen, men den skal være liten.

2. Det går greit å drikke dagen før, men beste er om du er fresh. Det går også greit å drikke dagen etter, men sannsynligvis vil du ikke en dritt annet enn å deppe og være i fred dagen etter, ikke putte i deg mer gift.

3. Jeg kan egentlig ikke kostantere om det vil påvirke prøven din, men det vil hvertfall påvirke hjernen og søvnen din, du vil føle deg litt speeda og "disstressed" i noen dager. Så personlig hadde jeg ikke gjort det en uke før heldagsprøve, fordi du risikerer å få for lite og ustabilt hvile, og muligens konsentrasjonsproblemer (ikke orke å øve)
Anonym bruker
"Forbannet Tumler"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du setter en ny standard for hva glede og lykke er. Så jeg angrer på at jeg missbrukte mdma. Tar det aldri igjenn, og anbefaler alle og aldri ta det.

Tips til etter nedtur er johannesurt, hjelper på og øke serotoninet i hjernen igjenn. Hypericumpiller får du reseptfritt på apotek. Må holde deg unna rusmiddler om man bruker disse selv om det er reseptfritt. Banan skal også øke serotonin, nøtter for hjærnen. ellers er sunn mat viktig
Anonym bruker
"Moden Bever"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Du setter en ny standard for hva glede og lykke er. Så jeg angrer på at jeg missbrukte mdma. Tar det aldri igjenn, og anbefaler alle og aldri ta det.
Vis hele sitatet...
Selv om du misbrukte det så betyr ikke det at andre ikke kan bruke det på en ansvarlig måte. Jeg holder meg til et par ganger i året, tar aldri mer enn én redosering, og har uendelig mye igjen for det i form av sterkere forhold til venner og fantastiske minner.
Kosttilskudd: 5htp

Å få nedtur er veldig individuelt. Har aldri opplevd det. Som medisin dagen etter å ha tatt mdma ville jeg liggi hjemme å røyka jointer. Da merker du ingenting av noen nedtur. Ville heller ikke dratt på fylla dagen etter molly fordi du er nok litt sliten
Av kosttilskudd som fåes tak i Norge, gjelder magnesium og c-vitamin.
Anonym bruker
"Stø Gjedde"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Cocktail Vis innlegg
Av kosttilskudd som fåes tak i Norge, gjelder magnesium og c-vitamin.
Vis hele sitatet...
Når bør jeg ta det?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Når bør jeg ta det?
Vis hele sitatet...
1 time før rollen.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Når bør jeg ta det?
Vis hele sitatet...
3t før: 500mg C vitamin
1t før: 100-300mg Magnesium
Samtidig som MDMA inntak: 500mg C vitamin
2t etter:100mg-300mg Magnesium
3t etter: 500mg C vitamin
6t etter: 500mg C vitamin
Sitat av Cocktail Vis innlegg
3t før: 500mg C vitamin
1t før: 100-300mg Magnesium
Samtidig som MDMA inntak: 500mg C vitamin
2t etter:100mg-300mg Magnesium
3t etter: 500mg C vitamin
6t etter: 500mg C vitamin
Vis hele sitatet...
Hvorfor pøser du på med så mye vit C? Ikke akkurat skadelig, men nærmer seg grenselandet til å gjøre deg uvel.

TS - det er nok med 300 mg magnesium og 500-1000 mg C-vitamin 1 time før du starter med molly.
Sitat av Stray_Wanderer Vis innlegg
Hvorfor pøser du på med så mye vit C? Ikke akkurat skadelig, men nærmer seg grenselandet til å gjøre deg uvel.

TS - det er nok med 300 mg magnesium og 500-1000 mg C-vitamin 1 time før du starter med molly.
Vis hele sitatet...
Har bare i alle år fulgt anbefalingene til rollsafe ang. Mdma, når det kommer til kosttilskudd, mengde og hyppighet.
https://rollsafe.org/mdma-supplements/
Sist endret av Cocktail; 21. november 2019 kl. 15:31.
Jeg er en Snøfreser
Cobra1's Avatar
ruller man merkbart bedre når man faktisk når man peiser i seg vitaminer eller er de bare for å ikke få så stor nedtur dagen etterpå.

Edit: oja det står på rollsafe la oss ta en titt her
Sist endret av Cobra1; 21. november 2019 kl. 16:27.
Anonym bruker
"Stø Gjedde"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Er 75 mg for lite første gang? Veier 70 kg. Vil kjenne ordentlig på dette liksom da jeg ikke planlegger å gjøre det igjen.
Anonym bruker
"Moden Bever"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Da ville jeg uppet til 100-120mg
Vil si det er verdt det, bare prøvd et par ganger men det er virkelig en gamechanger så tenk deg nøye om før du åpner den døra.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Er 75 mg for lite første gang? Veier 70 kg. Vil kjenne ordentlig på dette liksom da jeg ikke planlegger å gjøre det igjen.
Vis hele sitatet...
150mg blir vel ideelt for deg (2mg * kroppsvekt).
Som andre skriver her, burde du spise godt et par dager i forveien i tillegg til å få nok søvn.
Er dette noe du skal prøve 1 gang, så trenger du ikke noe kosttilskudd i første omgang. Næringsrik mat vil gi deg mer enn nok.
Hold deg hydert, men alt med måte.
Hva man skal gjøre iløpet av turen, bør også være planlagt. Feks å ha en fin spilleliste klar.
Hvis du tar 100mg og 50 boost etter 1-2t så er det fin dosering. Redoserer du vil turen vare lengre som oftest.

Ikke overdriv med væskeinntaket. Om du danser (noe du garantert vil gjøre) så drikker du et glass vann i timen. Alt med måte

Edit: alkohol vil dempe mdma en god del, så jeg ville ikke drukket under turen. Molly passer seg bedre alene uten alkohol imo.
Sist endret av junkrat; 21. november 2019 kl. 21:40.