Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 976
Sliter med benzodiazepinabstinenser etter to turbulente år med mye rus. Mest benzo, en del forskjellige andre ting.

Har vært på avrusning og greide meg i noen måneder uten helt til jeg sprakk som et helvete med masse piller, amfetamin, lyrica, til og med heroin som jeg aldri har vært borti før.

Trenger sårt hjelp fra noen som kan hjelpe meg med en nedtrappingsplan og som kan skrive ut små doser med langtidavirkende benzoer og har hørt at blåkors kan hjelpe? Noen erfaringer med blåkors?

Fastlegen min nekter å gi meg noe som helst da han kan hele rushistorikken min + har sett meg ruset på legekontoret tiggende etter tramadol og oxy pågrunn av oppdiktede ryggsmerter.

Takk
Lana del Rave
AndraDay's Avatar
Det eneste som vil hjelpe over tid er å bytte fastlege.

Sånn rent akutt så vil vel avrusningspost være den nærmeste løsningen. Ja Blåkors er fantastiske. Er det nær Trondheim du bor? Jeg anbefaler Lade behandlingsenter på det sterkeste.
Oslo-området.

Har vært på lukket avrusning, ingen planer om å ta turen dit igjen. Mange slitne folk der og samtalene dreide seg for det meste om rusmidler etc.
Vil vekk fra miljøet og ha minst mulig med rusavhengige mennesker å gjøre.

Får bytte fastlege og høre om han/hun vil hjelpe meg med nedtrapping i verste fall.

Prøver først å høre med blåkors om de har noen råd og om de eventuelt kan hjelpe

Takk for svar du snille fremmede.
Sist endret av krystallkongen; 11. august 2019 kl. 11:02.
Få henvisning av fastlege og Søk deg inn på avgiftningsenhet 2 på Aker. Mindre rusprat og blir skjermet fiende tyngste brukerne