Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1555
En bekjent av meg skylder meg penger. Han har reservert seg hos nummeropplysningen.
Men jeg vet både mobilnummeret hans, hans fulle navn og i hvilken by han bor i.

- Kan jeg med disse opplysningene spore mobilen hans, eller finne mer ut om hvor han bla. Har beveget seg?

- Er det et program eller en app jeg kan benytte, uavhengig av om det er lovlig eller ei?

Noe kan jeg vel finne ut?
Jeg er spesielt interessert i å finne ut nummeret til moren, faren eller annen slektning av han. Og/eller adressen hans.
Er forøvrig ingen voldelig person som planlegger å banke han opp eller på noen måter true han med vold eller lignende.
Sist endret av Who?; 2. mai 2019 kl. 14:36.
Passordstøtte
Bill_Gates's Avatar
Tidligere kunne du søke opp folk via tlf på Facebook.
Personvernsregler i Norge gjør at du ikke kan greie å spore vedkommende, dette har bare politiet lov til.
Eneste muligheten er å få tilgang til telefonen hans å få installert en sporings-app.

Ellers kan du søke om få addressen hans herfra
Sist endret av Bill_Gates; 2. mai 2019 kl. 15:09. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Trådstarter
Sitat av Bill_Gates Vis innlegg
Tidligere kunne du søke opp folk via tlf på Facebook.
Personvernsregler i Norge gjør at du ikke kan greie å spore vedkommende, dette har bare politiet lov til.
Eneste muligheten er å få tilgang til telefonen hans å få installert en sporings-app.
Vis hele sitatet...
Nå vet jeg allerede facebooken hans og nevnte det med at det ikke gjør noe at det er ulovlig grunnet det du skrev i setning nummer 2.
Når det gjelder å fysisk installere på telefonen så lar det seg nok ikke gjøre, dessverre.
Anonym bruker
"Blind Dåhjort"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvis han ikke har på spøkelsesmodus på snapchat kan du se hvor han befinner seg der.
Anonym bruker
"Definert Kyklop"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Fiks en fake konto på Snapchat. Isåfall hvis han godkjenner deg så kan du se om han har på snap kart’
Snapkart virker vel bare for venner som har godkjent det? Ingen av mine venner synes på kartet.
Tror det automatisk er på så lenge dem ikke huker av "spøkelsesmodus". Godt mulig det er omvendt, men det finner du fort ut av første gangen du bruker det.

Du kan også skru på slik at bare enkelte får lov til og se din posisjon.
Anonym bruker
"Bekymret Villsvin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Nei