Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 458
Anonym bruker
"Moden Bever"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg sliter med smerter i magen eller blæren når jeg våkner. Må alltid opp å pisse om jeg våkner på natta pga smertene. Smertene startet når jeg begynte å røyke hasj. Det første jeg merket var at jeg generelt måtte pisse mere når jeg var høy, det er som om blæra fylles raskere når jeg røyker. Når jeg slutter å røyke i en uke går smertene vekk. Kan jo ikke akkurat gå til legen å si at jeg har smerter pga at jeg røyker

Er den typen smerte man får når man har sovet på magen med full blære basically, men har prøvd å sove på ryggen og begge sidene uten suksess.
Ekspert på påstander
Hasj har en egen evne å lure kroppen din og derfor tror du har smerter i magen. Du har bare fått altfor god kif Sjekk med legen og ikke nevn at du får smerter hver gang du røyker. Hvis legen ikke finner noe galt, så er det bare hasjen som klusser med hjernen din. Så det kan du ta med ro. Ang blære så drikker man ganske mye væske etter røykings + hasj lurer deg Husk at vi kan ikke gi deg helseråd her, det har man leger og kvalifisert helsepersonell til.