Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  22 6381
Noen som har brukt thc testen fra Test-deg.no før? Det står at sporingtiden er på 2-4dager, kan den bli positiv vis jeg røyker 5-6dager før? Noen som har erfaring eller tips om å manipulere testen?
Veier 60kg, og er 170cm, 18år, og trener gangske mye.
Røyka fredag 13. skal ta testen imorgen, hva tror dere resultatet blir?
Kan photoshope en lab prøve til deg om du vil :P

Spørs jo helt an på hvor ofte du har røyka før den fredagen. Thc er det som sitter lengst i kroppen, drikke jævla mye vann å håpe på det beste.

Om jeg ikke tar helt feil nå, så er det ca 1 uke+ om du har røyka engang, og spørs mye på styrken på hasjen du har røyka (thc innhold).
Sist endret av king123; 18. november 2015 kl. 18:11.
Lab test?
Jeg røyka 2 uker før, og da røyka jeg 2-3 dager på rad,
Tipper den blir positiv da, men kan ta feil.

Ja om det er snakk om at foreldra dine bare skal ha papirer på at du er clean så si at du tok en test hos kommunen og rediger dokumentet på adobe

Men sånn helt seriøst så tror jeg ikke du kan snike deg unna den desverre :/
Sist endret av king123; 18. november 2015 kl. 18:30. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Men det står på test-deg.np at sporingstiden er 2-4dager, er den egentlig mye høyere?😕
Link til narkotesten?

Denne? https://test-deg.no/narkotest-2/urin...st-thc-86.html
Sist endret av king123; 18. november 2015 kl. 18:41.
Har selv prøvd dem og de suger balle. Røyket hver dag i et halvt år og etter 1,5 uker pause var jeg clean ifølge den testen, tok en annen samme dag og pisset positivt. Den lever sitt egent liv. Tok en nylig bare for å bruke den opp siden jeg ikke trengte den. Har ikke røyket på 17 dager(røyket hver dag før) og den ble positiv. Har venner og som sier den er søppel.
50kr for en test sier kanskje litt om hvor dårlig den er. pleier det ikke koste rundt 500kr for en vanlig hjemmetest?
Har ingen erfaring med hjemmetester, men man kan gå til legen og teste seg. Det koster lite eller ingenting, og er sannsynligvis mye mer pålitelig enn hjemmetestene man får kjøpt.
Jeg antar du ønsker å unngå positivt utslag, og jeg antar det er i regi av foreldre/arbeidsgiver. Isåfall ville jeg skaffet meg en liten beholder med "rent" urin og sørget for å bruke denne for å være helt sikker.

Hos legen ser de derimot på deg mens du tisser for å unngå akkurat dette.
har ikke tatt testen enda, men ifølge http://best4drugtest.com/_thc_calculator.html så har jeg 60-80ng/ml.
hva skjer vis jeg blander pissen med vann 70% piss og 30% vann? noen som har prøvd det?
Da blir den ugyldig.
vet du hva sånne billig tester tester for?tester de ph og varme osv?
Sitat av Crabman Vis innlegg
Har ingen erfaring med hjemmetester, men man kan gå til legen og teste seg. Det koster lite eller ingenting, og er sannsynligvis mye mer pålitelig enn hjemmetestene man får kjøpt.
Jeg antar du ønsker å unngå positivt utslag, og jeg antar det er i regi av foreldre/arbeidsgiver. Isåfall ville jeg skaffet meg en liten beholder med "rent" urin og sørget for å bruke denne for å være helt sikker.

Hos legen ser de derimot på deg mens du tisser for å unngå akkurat dette.
Vis hele sitatet...
Om det er frivillig så ser de ikke på. Om man skal ta urinprøve for å vise til foreldrene så sier du bare at du tror du fikk i deg hasj på en fest og vil teste deg for å finne ut av det. Om de så skulle spørre "Er det nødvendig at jeg følger med?" så sier du bare nei. Dog om det er politiet/arbeid o.l. som har sendt deg dit må de følge opp me observasjon.

Edit; Prisen havner på ca. 240,- +/-
Sist endret av SoppVandreren; 22. november 2015 kl. 16:18.
jeg kjenner til folk som har pisset positivt i bortimot 11 uker så de testene der skal man ikke stole på.. Tester blir som regel sendt inn på lab, så tenk litt over det, Skal også sies at de jeg kjenner røyka veldig mye!
Jeg ville foreslå at du er med å spleise på en slik:


Det er noe jeg har ønsket at Normal skulle kjøpe inn. Det er nemlig svært interessant for oss å følge med på falske og positive positive. http://www.draeger.com/sites/en_aunz...Test-5000.aspx

Dette er samme som politiet har kjøpt inn og bruker som grunnlag for blod- og urin. Fått vite om en positiv prøve etter 12 timer hos person med daglig bruk, og negativ prøve hos person som røyket mindre etter 8 timer.
Kan dem ikke ta en blodprøve? 6-48 timer vises det der.
funker det å ta 2-3 dråper med zalo oppi?
Finnes flere måter som jeg vet om.

-bruke en annens urin

-anti-test, medisint utviklet tabletter som er laget spesielt for og lure kjemikaliene i urinteste til og overse spor av rusmidler.

-forurense prøven, se sitat nedefor:


products sold commercially as drug testing adulterants are:

XXtra Clean
Root Clean
Ready Clean
Ready Clean Gel Caps
Ready Clean Thin
Ready Clean for Women
Constant Cleanse
Detoxify Zone
PRE Cleanse
Detoxify
Vis hele sitatet...
Sistnevnte har jeg ingen garantier for men her er en link:

http://www.sosdrugs.org/drugtest.html#contaminated
Sist endret av king123; 23. november 2015 kl. 22:11. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av king123 Vis innlegg
-anti-test, medisint utviklet tabletter som er laget spesielt for og lure kjemikaliene i urinteste til og overse spor av rusmidler.
[/url]
Vis hele sitatet...
Kan du fortelle meg mer om dette? Hva er dette, og hvordan fungerer det? Fordeler, ulemper?
▼ ... over en uke senere ... ▼
Går det Ann å oppbevare piss i noen uker?
Er helt rein, men må kjansje ta en prøve om 1-2 uker, så lurte på om det funker at jeg pisser på en flaske og legger den et kaldt sted i noen uker? Eller vil prøven bli ugyldig. Er bare en billig test
Noen som har tatt vare på reint piss før?
Hei.

Der er jeg litt usikker, men tror man kan oppbevare urin i fryseren over en måneds tid. Husker ikke hvor jeg har lest dette dessverre. Så hadde ikke satset på det.

Men om det er en simpel hjemmetest er det lettere og manipulere uten at det oppdages.

Les mer her http://www.ferle.no/informasjon-om-n.../manipulasjon/

Noen som kan bekrefte om det går ann og oppbevare urin i fryseren før en eventuell urinprøve?

Bare nysgjerrig, husker ikke hvor jeg har hørt det fra -.-
Sist endret av king123; 6. desember 2015 kl. 23:11. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.