Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 879
Jeg hadde bestemt meg for "MSI Z77 MPower", men nå som jeg fant "MSI Z77A-GD65 Gaming" er jeg usikker.
Jeg skal spille masse tunge spill og drive med mye videoredigering hvis det har noe å si.
Har også tenkt å overclocke CPU'en en del: Intel core 3770K, og kjøre to GTX 680er over SLI.
Så hvilken er best?

Sammenlikning
Sist endret av KriZagon; 13. april 2013 kl. 22:07.
Veldig skummel freak
Frufsa's Avatar
Det å kjøpe HK som det ikke har kommet review på ennå er risky, men utifra det som er kommet rundt gaming serien til msi, ser det ut til å bli en solid serie, dog litt overpriset på samme måte som asus sin rog serie og gigabyte sin g1 serie.
Til en multi gpu løsning vil jeg dog si at m-power kansje vil ligge litt leger frem, da det har dedikert power til gpu, selv om titan er et langt bedre valg en 680 sli atm.

M-Power har også flere usb 3.0 porter noe jeg vil anse som et stort pluss, gd64 har til gjengjeld flere sata porter, selv om dette kansje ikke er like nyttig som usb porter(kan man noen gang få nok?)

M-Power har også wifi, om du skulle ha behov for dette, Mens gd65 har bedre ethernet kort.

Mpower vil jeg også anta lar cpu'en klokke bedre, uten at jeg har noe konkret å reffere til på dette.
selv om msi sitt kommende hk med kodenavnet X, antaglig vis gruse alt som er på markedet når det kommer til klokking, inkludert gigabyte UP7, som er det beste hk'et til z77 platformen atm når det kommer til overklokking

Uten om dette er kostene så og si identiske, men jeg vill nok ikke si at gd65 er verdt 1k6.

Om du vurdere gd65 ha litt is i magen og vent på reviews, og aller helst til det er kommet litt tilbakemeldinger på kortet fra forum.
Jeg har kjøpt et MSI Z77A-GD65 Gaming og er veldig fornøyd med det, og har faktisk samme prosessor og. Har ikke hatt noen problemer med hovedkortet så langt, og venter bare og ser om det faktisk skal fungere så lenge som MSI påstår
har selv MSI Z77 MPower, storfornøyd.
Trådstarter
94 5
Får vel vente på reviews og unboxings osv... ser jævlig fet ut, men mpower ser bra ut den òg