Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  0 558
Jeg liker ikke disse. Hovedsaklig fordi min erfaring med dem er at de fucker opp telefonen min. Altså funker telefonen helt brillefint, så blir jeg påtvunget en "helt nødvendig" programvareoppdatering, så klikker telefonen min mongo og må inn på rep i tre uker mens jeg får en Nokia 3310 i mellomtiden.

Så også med min relativt nye Note II nå. Nå fikk jeg varsel om en påkrevd programvareoppdatering som jeg holder på å laste ned. Jeg har riktignok såvidt begynt på den 300MB store nedlastingen, men jeg har allerede bange anelser. Er dette helt ubegrunnet? Har jeg bare vært max uheldig med mine programvareoppdateringer tidligere, eller er det flere med lignende erfaring? Hvorfor MÅ vi fikse noe som funker fint fra før? Hvorfor skal alle disse installasjonene være påkrevde (og poppe opp ved hvert jævla nye skjermebilde inntil man godtar)? Fortell meg...