Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1332 135300
Sitat av Iluwu Vis innlegg
Uheldig?!

Dette skjer ikke ofte vill jeg tro.
Vis hele sitatet...
Godt å høre! En ting er å se det på film, men å våkne til det rett ved siden av seg kan jeg tenke meg at suger litt...
Sitat av Whisplash Vis innlegg
Godt å høre! En ting er å se det på film, men å våkne til det rett ved siden av seg kan jeg tenke meg at suger litt...
Vis hele sitatet...
Tg er fantastisk. Har vært der 2 år. Og gleder meg som bare faen til neste gang.

Har vært en gruppe på ca 10stk.

Har hørt at mange lurer på stjeling. vi satt rett ved utgangen begge åra. Og ikke noe har blitt stjelt.
Sitat av Whisplash Vis innlegg
Lite spm ang tg: Hvordan er miljøet der oppe? Hørte av en kompis at en han kjente var der oppe og at det var helt jævlig. Våkna opp til folk som lå å pulte rett ved siden han og slikt. Var dette en uheldig kar, eller er det mye sånt der oppe?
Vis hele sitatet...
Sitat av Iluwu Vis innlegg
Uheldig?!

Dette skjer ikke ofte vill jeg tro.
Vis hele sitatet...
Tror nokk han bare var "uheldig"

Har hørt om slike hendelser, men tror de fleste prøver å gjøre det i skjul. Snublet over et par som lå og koste seg i enden av tribunen når TG-toget var ute å kjørte gjennom hallen jeg gikk nesten først, skal se de kastet seg unna hverandre for når de så oss
Sitat av GreenRay Vis innlegg
Tror nokk han bare var "uheldig"

Har hørt om slike hendelser, men tror de fleste prøver å gjøre det i skjul. Snublet over et par som lå og koste seg i enden av tribunen når TG-toget var ute å kjørte gjennom hallen jeg gikk nesten først, skal se de kastet seg unna hverandre for når de så oss
Vis hele sitatet...
Er det du som hoster freak rekka i år greenray? har veldig lyst til å parkere hylla som du designa til meg på freak rekka i år. Får håpe jeg slipper den konstante paranoiaen hver eneste gang jeg er borte fra plassen min, er livredd for at folk skal stjele. Opplevde ett år at noen stjal ram'en min, ingenting annet... bare ram'en min, etter det har jeg vært så paranoid for å gå fra pc'en min på noen store lan.
Sitat av Slappfisk Vis innlegg
Er det du som hoster freak rekka i år greenray? har veldig lyst til å parkere hylla som du designa til meg på freak rekka i år. Får håpe jeg slipper den konstante paranoiaen hver eneste gang jeg er borte fra plassen min, er livredd for at folk skal stjele. Opplevde ett år at noen stjal ram'en min, ingenting annet... bare ram'en min, etter det har jeg vært så paranoid for å gå fra pc'en min på noen store lan.
Vis hele sitatet...
Er vel Echuz som er ansvarlig for seatinga
Jeg husker ikke
96 8
Jeg lurte på om vi kan snakke over skype eller no vis begge er på TG eller blir det for mye bråk. har lyst å sitte på freak rekka uten han
Sitat av Slappfisk Vis innlegg
Er det du som hoster freak rekka i år greenray? har veldig lyst til å parkere hylla som du designa til meg på freak rekka i år. Får håpe jeg slipper den konstante paranoiaen hver eneste gang jeg er borte fra plassen min, er livredd for at folk skal stjele. Opplevde ett år at noen stjal ram'en min, ingenting annet... bare ram'en min, etter det har jeg vært så paranoid for å gå fra pc'en min på noen store lan.
Vis hele sitatet...
Ikke jeg som hoster/er boss nei Rop på Echuz, han er vår kule sjef.

PS: Du var jo ikke borte fra plassen din... du sov jo der

Den er ingenting som tilsier at det ikke skulle gå. Det er som om du sitter på rommet ditt, bare med 5000 gjester.
Sitat av Sinken Vis innlegg
Den er ingenting som tilsier at det ikke skulle gå. Det er som om du sitter på rommet ditt, bare med 5000 gjester.
Vis hele sitatet...
...Med Norges største anlegg spillende i bakgrunn
Sitat av GreenRay Vis innlegg
Ikke jeg som hoster/er boss nei Rop på Echuz, han er vår kule sjef.

PS: Du var jo ikke borte fra plassen din... du sov jo der

Vis hele sitatet...
Nei fy faen, dere tok bilder av meg også?!
Joda ja, men var egentlig bedre å sove der jeg satt enn å ligge i teltet på bar bakke... madrass neste år! Kvinnfolket var heller ikke så glad i å ligge på bar bakke.

Var jo bare herlig å våkne opp med fjeset klistra til bordet med hjerter...
Sist endret av Slappfisk; 28. oktober 2012 kl. 23:35.
Potetgullkjenner
FatMan's Avatar
Sitat av rexol Vis innlegg
Jeg lurte på om vi kan snakke over skype eller no vis begge er på TG eller blir det for mye bråk. har lyst å sitte på freak rekka uten han
Vis hele sitatet...
Sannsynligvis hører du jævlig lite, men mer enn om du prøver å kommunisere uten skype da ofc.
Altså, jeg fikk ikke til å snakke på skype... Alt for mye allsang fra de som satt å sang ved siden av meg

men ja, har du et godt, lukket headset og snakker på skype mens naboen og scenen ikke spiller/synger musikk så går det kanskje bra

Sitat av Slappfisk Vis innlegg
Nei fy faen, dere tok bilder av meg også?!
Joda ja, men var egentlig bedre å sove der jeg satt enn å ligge i teltet på bar bakke... madrass neste år! Kvinnfolket var heller ikke så glad i å ligge på bar bakke.

Var jo bare herlig å våkne opp med fjeset klistra til bordet med hjerter...
Vis hele sitatet...
Hjerter <3<3<3<3 Ikke forvent mindre hjerter hvis du kommer på freakrekka

PS: Selvfølgelig tok vi bilder av deg, alle sovende freaks blir tatt bilde av. Inkludert dama di
Sitat av GreenRay Vis innlegg
Altså, jeg fikk ikke til å snakke på skype... Alt for mye allsang fra de som satt å sang ved siden av meg

men ja, har du et godt, lukket headset og snakker på skype mens naboen og scenen ikke spiller/synger musikk så går det kanskje bra



Hjerter <3<3<3<3 Ikke forvent mindre hjerter hvis du kommer på freakrekka

PS: Selvfølgelig tok vi bilder av deg, alle sovende freaks blir tatt bilde av. Inkludert dama di
Vis hele sitatet...
Kan absolutt like det, i bytte mot at noen av dere passer på sakene mine :P

Må fikse noen spillcompoer på freak rekka da, cod4 promod, dota, wc3 og gtaIV mopedrace!
Sist endret av Slappfisk; 28. oktober 2012 kl. 23:42.
Jeg husker ikke
96 8
Vell da blir det freak med venn, får håpe han kommer på freak da .
Sitat av rexol Vis innlegg
Jeg lurte på om vi kan snakke over skype eller no vis begge er på TG eller blir det for mye bråk. har lyst å sitte på freak rekka uten han
Vis hele sitatet...
Jeg fikk ikke til og snakke med noen i telefon eller via skype vertfall, jeg hørte godt hva de sa men de hørte ikke en dritt av det jeg sa siden musikken og alt bråket rundt meg var for høyt.

Sitat av Slappfisk Vis innlegg
Kan absolutt like det, i bytte mot at noen av dere passer på sakene mine :P

Må fikse noen spillcompoer på freak rekka da, cod4 promod, dota, wc3 og gtaIV mopedrace!
Vis hele sitatet...
Jeg tror at de fleste passer på andre sine saker der hvis eieren er borte og noen andre starter og fikle med tingene dine. Jeg kommer hvertfall til og holde øyet åpent i tilfelle noen prøver seg på noe suspekt(noe jeg håper flere også gjør).

Spillcompoer er altid morro, jeg er med jeg hvis Leagues Of Legends blir et alternativ
Sitat av Slappfisk Vis innlegg
Kan absolutt like det, i bytte mot at noen av dere passer på sakene mine :P

Må fikse noen spillcompoer på freak rekka da, cod4 promod, dota, wc3 og gtaIV mopedrace!
Vis hele sitatet...
Deal! Vi fikser vakter for plassen din

Bilder fra årets "tyverivakter" - Ingenting ble meldt stjålet, kan ha noe med at vi har noen geniale våpen mot tyver! Gaffateip, aluminiumsfolie, plastfolie og diverse andre tinger som ligger slengt på gulvet (gullerot, snus osv)







Jeg husker ikke
96 8
Kansje lit rart spørsmål men, hvor varmt er det på TG?
Sitat av rexol Vis innlegg
Kansje lit rart spørsmål men, hvor varmt er det på TG?
Vis hele sitatet...
varmt nok til å sitte i t-skjorte hele tiden
Sitat av rexol Vis innlegg
Kansje lit rart spørsmål men, hvor varmt er det på TG?
Vis hele sitatet...
Det varierer en del. Om du sitter mitt oppi gryta så blir det selvfølgelig varmt med alt utstyret og folka. Men ikke så mye at det er et problem. Ut mot kantene og særlig i sørenden er det litt kaldere ettersom de lufter mye.

Leste at det var oppunder 60 grader i taket.
Jeg skal på TG neste år for første gang, men er litt usikker på hvordan plassen er. Hva er alt dette med hyller?Får man et bord/plate man kan ha pcen på? Har bare en Laptop, men en 21,5" skjerm og vurdere å kjøpe en til, men er det plass til mer enn en skjerm? Hvor mye penger er det lurt å sette av til tg? Er 17 år og skal med noen venner, men han som skal bestille biletter kan bare bestille 5, må jeg være veig kjapp for å få plass ved siden av dem?
Sitat av GreenRay Vis innlegg
Altså, jeg fikk ikke til å snakke på skype... Alt for mye allsang fra de som satt å sang ved siden av meg

men ja, har du et godt, lukket headset og snakker på skype mens naboen og scenen ikke spiller/synger musikk så går det kanskje bra



Hjerter <3<3<3<3 Ikke forvent mindre hjerter hvis du kommer på freakrekka

PS: Selvfølgelig tok vi bilder av deg, alle sovende freaks blir tatt bilde av. Inkludert dama di
Vis hele sitatet...
Tihææææææ
Sitat av Exlr8 Vis innlegg
Jeg skal på TG neste år for første gang, men er litt usikker på hvordan plassen er. Hva er alt dette med hyller?Får man et bord/plate man kan ha pcen på? Har bare en Laptop, men en 21,5" skjerm og vurdere å kjøpe en til, men er det plass til mer enn en skjerm? Hvor mye penger er det lurt å sette av til tg? Er 17 år og skal med noen venner, men han som skal bestille biletter kan bare bestille 5, må jeg være veig kjapp for å få plass ved siden av dem?
Vis hele sitatet...
Plassene er 80cm bred og 55cm dyp(kan muligens bruke 60cm). Du kan teste hvor mye plass du har ved og måle opp på et bord og rigge opp utstyret ditt innen 80x55cm og se om det er plass.

Det med hyller er ikke nødvendig, men er høyt anbefalt og ha med hylle(må bygges selv eller kjøpes) for og få mere plass. Du får da flere etasjer til og ha tingene dine på. Det og bygge hylle er ikke vanskelig og ikke serlig dyrt hvis du kan og bruke sag og skruv.

Hvis dere alle får biletter setter dere bare opp en av dere som seater så velger han plasser for dere. Husker ikke helt hvordan dette gjøres så det må noen andre forklare.

Jeg tror jeg hadde med meg 1000kr på TG, noe som ble veldig lite siden jeg kjøpte kabinett og CPU kjøler. Men hvis du/dere ikke har tenkt og bruke penger på mye annet enn mat/drikke ol. holder det med noen hundrelapper hvis du kjøper billig mat typ "kast i micro mat".

Før bilettsalget starter kan du stille deg i kø for og kjøpe bilett, usikker på om rekkefølgen på køen er tilfeldig men altid greit og ta opp en plass tidlig. Når man kan kjøpe biletter vill du få et kø nummer, når du er på plass nr.1 kan du kjøpe biletter(max 5).

Bordene er laget at paller og kryssfiner plater så jeg anbefaler og ha med en liten tøy klut eller noe av tøy og teipe på kanten av bordet da den kan være litt ubehagelig og ha hånden på i flere timer, noe som også kan skape gnagsår som ikke er serlig morro.

Håper dette svarte på de fleste spørsmålene dine. Kan hende noe er litt klønete forklart men prøvde og forklare på best mulig måte uten og skrive alt for mye.

Og sist men ikke minst, gled deg til TG! Er godt og tilbringe påsken til noe annet enn og sitte inne og spille, på TG er det mye og finne på, altid noe som skjer som er mye morsommere enn og spille
Sitat av GreenRay Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Omg, it's me!(Rød t-skjorte)
Sitat av GreenRay Vis innlegg
Tror nokk han bare var "uheldig"

Har hørt om slike hendelser, men tror de fleste prøver å gjøre det i skjul. Snublet over et par som lå og koste seg i enden av tribunen når TG-toget var ute å kjørte gjennom hallen jeg gikk nesten først, skal se de kastet seg unna hverandre for når de så oss
Vis hele sitatet...
Mistenker at dette var kompisen min, som forresten er eier av Stolen på bildet over! Haha
Sist endret av En-hyggelig-bruker-29; 29. oktober 2012 kl. 13:35.
Veldig kult å se at det er så mange som melder interesse for å seate seg på freakrekka til neste år, er å anbefale! Har selv vært på freak-rekka i 2-år nå, "den nye rekka" ettersom freak har hatt rekke på TG før, men det døde ut i noen år (?, shoot me if im wrong). Uheldigvis er det veldig mange som melder interesse i forkant for å så ombestemme seg rett før TG.
hvor lang tid kan det ta før bilettene er utsolgt?
Når starter slaget?
Sitat av Magnisx Vis innlegg
Når starter slaget?
Vis hele sitatet...
Rundt juletider tror jeg
Sitat av Armsshaman Vis innlegg
hvor lang tid kan det ta før bilettene er utsolgt?
Vis hele sitatet...
Lurer jeg på og! HIhi
Cookie Monstah ^_^
kan man stille seg i kø snart?
Potetgullkjenner
FatMan's Avatar
Sitat av lordstian Vis innlegg
kan man stille seg i kø snart?
Vis hele sitatet...
Rundt juletider-Januar.
Jeg skjønner ikke helt dette med billettene. Er 15 år, har ikke kjøpt annet enn buss billetter selv. Hva menes dette med "kø" for og bestille osv? Kan det hende at det blir utsolgt så jeg ikke får plass på TG? ;s
Sitat av Kestrel Vis innlegg
Jeg skjønner ikke helt dette med billettene. Er 15 år, har ikke kjøpt annet enn buss billetter selv. Hva menes dette med "kø" for og bestille osv? Kan det hende at det blir utsolgt så jeg ikke får plass på TG? ;s
Vis hele sitatet...
det er alltid noen som ikke får billett... bare følg med på freak, du ser nok når billettene er ute
Sitat av Kestrel Vis innlegg
Jeg skjønner ikke helt dette med billettene. Er 15 år, har ikke kjøpt annet enn buss billetter selv. Hva menes dette med "kø" for og bestille osv? Kan det hende at det blir utsolgt så jeg ikke får plass på TG? ;s
Vis hele sitatet...
Det med kø:
Du registrerer deg på geekevents sine nettsider og stiller deg i kø for og få kjøpt bilett.
Når du er nummer 1 i køen kan du kjøpe bilett. Er nesten som og handle i butikken og må stå i ei lang kø før du kommer til kassen.

Og ja, det kan bli utsolgt for biletter.
Sitat av StålSkuff Vis innlegg
Det med kø:
Du registrerer deg på geekevents sine nettsider og stiller deg i kø for og få kjøpt bilett.
Når du er nummer 1 i køen kan du kjøpe bilett. Er nesten som og handle i butikken og må stå i ei lang kø før du kommer til kassen.

Og ja, det kan bli utsolgt for biletter.
Vis hele sitatet...
Så jeg må bare liksom oppdatere meg på nettsiden veldig ofte, og når jeg kommer først i køen så kjøper jeg en bilett?
Planlegger og sitte på freakrekka, så skal jeg prate med en seater her ifra etter, eller før bilettsalget?
Cookie Monstah ^_^
du har 24 timer på deg til å bestille billett når du er nr 1 i køen, hvis jeg husker rett.

edit; snakk med Echuz, han er seater for freakrekka hvis jeg husker rett, og helst etter at du har skaffet billett (men kan si ifra om du skal sitte på freakrekka eller ikke)
Sist endret av lordstian; 3. november 2012 kl. 01:08.
Uff. Sååå deprimerende om jeg ikke får bilett, haha! Men, angående penger. Det koster vel 1000 kroner for en bilett? Og den betales vel over nett? Og, viss jeg betaler den over nett. Får jeg den i posten eller noe sånt? Hvor mye penger trenger jeg for å unngå og sulte ihjel?
Sitat av Kestrel Vis innlegg
Uff. Sååå deprimerende om jeg ikke får bilett, haha! Men, angående penger. Det koster vel 1000 kroner for en bilett? Og den betales vel over nett? Og, viss jeg betaler den over nett. Får jeg den i posten eller noe sånt? Hvor mye penger trenger jeg for å unngå og sulte ihjel?
Vis hele sitatet...
1000 for billett, 1500 for billett og mat. hva du trenger av penger for å overleve er det ingen som vet.
Potetgullkjenner
FatMan's Avatar
Du trenger ikke så mye penger, kan selge unna smårusk og PC-deler på irc-channelen
Sitat av Kestrel Vis innlegg
Uff. Sååå deprimerende om jeg ikke får bilett, haha! Men, angående penger. Det koster vel 1000 kroner for en bilett? Og den betales vel over nett? Og, viss jeg betaler den over nett. Får jeg den i posten eller noe sånt? Hvor mye penger trenger jeg for å unngå og sulte ihjel?
Vis hele sitatet...
Det koster rundt 1000 kr for en bilett ja. Og jeg tror du kan skrive ut biletten etter du har kjøpt den. Er dog ikke helt sikker på dette men tror det var slik jeg gjorde det.

Du trenger ikke så alt for mye penger for og ikke sulte ihjel. rundt 3-500 er vell nok for de fleste hvis du ikke bryr deg om hva du spiser så lenge det er mat. Men anbefales og ha med vertfall 500kr til mat og dra til sverige for og kjøpe drikke.
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
Vær hilset mine medgeeks! Begynner å bli en del PMer om det samme hele tiden nå, så hvis ingen har noe i mot det slenger jeg ansvaret for spørsmålsbesvaring over på de som har vært på freakrekka før og som har litt innsikt i hvordan ting gjørs. Skateward skulle egentlig ta seg av dette, men han har jeg ikke sett online på en stund. Så regner med at det blir Huztle, Sweet, Erlnd, Pyromanic eller StålSkuff som kommer til å ta på seg det stresset intill jeg får slengt sammen en FAQ og mast på nso om å klistre den på topp.

Og husk å søk opp spørsmålene deres da folkens De er sannsynligvis allerede svart på på en eller annen måte. God natt
Sist endret av Echuz; 3. november 2012 kl. 01:36.
Er det trygt og sovne av på TG? xD Altså, jeg har tenkt meg på freak rekka som sagt. Om noen pranker meg som f*** mens jeg sover er det ikke noe jeg kommer til å ta negativt til meg. Ser heller på det som en forespørsel om å bli venner, haha. Eneste jeg ønsker er at stopp er stopp, og at enkelte kan ha klaustrofobi. Så å bli teipet fast for min del, er ikke det værste som kan skje, så lenge noen hjelper meg løs fra teipen viss jeg ber om hjelp.
Sitat av Kestrel Vis innlegg
Er det trygt og sovne av på TG? xD Altså, jeg har tenkt meg på freak rekka som sagt. Om noen pranker meg som f*** mens jeg sover er det ikke noe jeg kommer til å ta negativt til meg. Ser heller på det som en forespørsel om å bli venner, haha. Eneste jeg ønsker er at stopp er stopp, og at enkelte kan ha klaustrofobi. Så å bli teipet fast for min del, er ikke det værste som kan skje, så lenge noen hjelper meg løs fra teipen viss jeg ber om hjelp.
Vis hele sitatet...
ingen kommer til å drepe deg... noen pranks må du regne med, men intet farlig eller veldig slemt
Sær som enhver
Bangfish's Avatar
Når det kommer til teiping og lignende pranks som hemmer folks frihet er vaktene veldig strenge, selv om personen selv sier det er frivillig.

Du kan oppleve pranks på freakrekka, men vi gjør aldri slemme ting med hverandre. En gulrot på tastaturet, litt foliebiter her og der må du tåle, men ødeleggelse av ting og annet som kan oppleves veldig trasig holder vi oss unna.

Alle har jo alle forskjellig kokepunkt. Dersom du ikke vil bli pranket er det bare å si fra, så får du være i fred.
Haha nei jeg elsker forskjellige pranks, jeg sier bare at det kan KANSJE bli litt ubehagelig og bli teipa fast, fordi det er noe jeg ikke vet om jeg har lyst å oppleve. Men pranks er jo en del av morroa
Sitat av Kestrel Vis innlegg
Får jeg den i posten eller noe sånt?
Vis hele sitatet...
Du printer ut et ark som du får fra nettsiden. Denne vises sammen med legitimasjon nede i vikingskipet til å gi deg et armbånd som gir inngang til arrangementet.
Hvordan er det å parkere bil på TG? Koster dette noe eller?
Søkte litt på google men fant ikke noe om priser osv
Sitat av Whisplash Vis innlegg
Hvordan er det å parkere bil på TG? Koster dette noe eller?
Søkte litt på google men fant ikke noe om priser osv
Vis hele sitatet...
Er gratis å parkere der
▼ ... noen uker senere ... ▼
Skal dit for første gang i år, med 5-6 venner. Så lurte jeg på noen små ting. Når kan man stille seg i kø for billetter, og hvordan fungerer seatingen?
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
Sitat av ExoticSamie1 Vis innlegg
Skal dit for første gang i år, med 5-6 venner. Så lurte jeg på noen små ting. Når kan man stille seg i kø for billetter, og hvordan fungerer seatingen?
Vis hele sitatet...
Alt dette står på Gathering.org og mange andre steder på nett. inkl. her.
Du burde kanskje vise hvor mye du vil.. Litt hushjelp og sånn er noe foreldre ELSKER, haha! Vis videoer og filmer fra TG, så blir de sikkert ganske overrasket. Som andre har postet, fortell om sikkerheten! Det var vakter som klaga på meg HELE jævla tiden i år fordi jeg hadde så mange bagger (kvinnfolk og pakking, jeg vet) som lå mellom radene. Var faktisk ei svær politi-bikkje som kom å lukta på meg også