Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  136 22877
Sitat av vangsfreaken Vis innlegg
eller så er det alltids en freak som har med ett svært anlegg, å det holder med allsang til ett anlegg...
Vis hele sitatet...
Hvilken sang synger man forresten under allsangen? Er det en "bestemmer vi der og da" ting eller er det forhåndsbestemt?
Den med det kraftigste anlegget som bestemmer?
Sitat av Freddy_fred5 Vis innlegg
Hvilken sang synger man forresten under allsangen? Er det en "bestemmer vi der og da" ting eller er det forhåndsbestemt?
Vis hele sitatet...
Det gikk i mgp jr, Gatas parlament, Klovner i kamp, Ole Ivar, DDE og sikkert ett lass med annen musikk jeg ikke husker!

Det ble ganske spontant valgt hvilken sanger vi sang men det gikk mye Klovner i Kamp.


I år var det vell Thorllo,Echuz og Pyromanic som var hovedsjefer siden de hadde med og satt rundt pc'en som styrte musikken. Alle vi andre som var med å synge satt i midtgangen rundt denne gjengen- Men det var bare å foreslå sanger, og med mindre den var helt elendig hørte vi på den

Vi brukte Tunewiki på Spotify for teksten på sangene, ellers så søkte vi på google. Så det er ikke nødvendig å kunne teksten for å være med
Sist endret av KjemikalieX; 5. august 2012 kl. 03:15.
Sitat av Freddy_fred5 Vis innlegg
Hvilken sang synger man forresten under allsangen? Er det en "bestemmer vi der og da" ting eller er det forhåndsbestemt?
Vis hele sitatet...
det går på humøret til eieren av anlegget jeg aner ikke hvem som styrte i år, men det var nå god stemning med mye variert musikk
Tenker jeg og 2-6 andre kompiser joiner til neste ar. Kommer litt an pa hvem som kan, sa det blir litt vanskelig a si for oyeblikket. Men jeg ma nesten sporre for de andre: noen er ikke aktive medlemmer her, selv om 2 av kompisene mine er, er det noe problem for de a joine nFF-rekka?
Sitat av 1337Wince Vis innlegg
Tenker jeg og 2-6 andre kompiser joiner til neste ar. Kommer litt an pa hvem som kan, sa det blir litt vanskelig a si for oyeblikket. Men jeg ma nesten sporre for de andre: noen er ikke aktive medlemmer her, selv om 2 av kompisene mine er, er det noe problem for de a joine nFF-rekka?
Vis hele sitatet...
Så vidt jeg vet er det ikke noe problem, men dere vil bli plassert ut mot enden.
Sitat av Sinken Vis innlegg
Så vidt jeg vet er det ikke noe problem, men dere vil bli plassert ut mot enden.
Vis hele sitatet...
Funker nok greit det. Hvor mange plasser bestar nFF-rekke av, forresten?
Sitat av 1337Wince Vis innlegg
Funker nok greit det. Hvor mange plasser bestar nFF-rekke av, forresten?
Vis hele sitatet...
Så mange du vil, så lenge det er plass på rekken. Etter det er det nFF-rekkene.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Parkettetterligning
Pc og utstyr.
Pulverkaffe.
Energidrikke.
Cola.
Tobakk.
Tørrmat.
Hurtigmat (er det micro der?)
Campingvogn.
Er det noen regler på sofa så lenge den får plass innenfor rekkene? Tenkte å dele med stålskuff.
Penger.
Digge klær.

Kommer ikke på særlig mer. Gleder meg som en gris som nettop har landet i Riga.
Jepp, der er micro og vannkoker. var ihvertfall det for 3 år siden da jeg var der.
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
Sitat av KjemikalieX Vis innlegg
Det gikk i mgp jr, Gatas parlament, Klovner i kamp, Ole Ivar, DDE og sikkert ett lass med annen musikk jeg ikke husker!

Det ble ganske spontant valgt hvilken sanger vi sang men det gikk mye Klovner i Kamp.


I år var det vell Thorllo,Echuz og Pyromanic som var hovedsjefer siden de hadde med og satt rundt pc'en som styrte musikken. Alle vi andre som var med å synge satt i midtgangen rundt denne gjengen- Men det var bare å foreslå sanger, og med mindre den var helt elendig hørte vi på den

Vi brukte Tunewiki på Spotify for teksten på sangene, ellers så søkte vi på google. Så det er ikke nødvendig å kunne teksten for å være med
Vis hele sitatet...
*yay us!* Vi burde nevne at vi fikk beskjed fra scena om å skru ned under allsangen
Vi burde også kreve at Pyromanic og Thoryllo blir med til neste år, med anleggene
Vi må ha med karaoke! Så synger vi i mikrofon og vrenger opp så hele skipet hører oss
Sitat av GreenRay Vis innlegg
Vi må ha med karaoke! Så synger vi i mikrofon og vrenger opp så hele skipet hører oss
Vis hele sitatet...
Bangfish må ta med Lips!
We got machetes!
Sitat av Mkvarner Vis innlegg
Skal du ikke ha med nettverkskabel og alle harddiskene i huset for å laste ned ting?
Vis hele sitatet...
LoL!
▼ ... noen uker senere ... ▼
Sitat av trappetryne Vis innlegg
Pc og utstyr.
Pulverkaffe.
Energidrikke.
Cola.
Tobakk.
Tørrmat.
Hurtigmat (er det micro der?)
Campingvogn.
Er det noen regler på sofa så lenge den får plass innenfor rekkene? Tenkte å dele med stålskuff.
Penger.
Digge klær.

Kommer ikke på særlig mer. Gleder meg som en gris som nettop har landet i Riga.
Vis hele sitatet...
Skal du ikke ha med hylle da? jeg kan sikkert bli med og bygge hvis du vill
Billett priser for TG? Lurer på om jeg skal prøve meg på TG i år. Men er da første gang jeg går.
1000 for vanlig, 1500 med mat.
Sitat av Sinken Vis innlegg
1000 for vanlig, 1500 med mat.
Vis hele sitatet...
Takk, Var da ikke allverden dette Når er det billetter og info slippes?
Sitat av doffen67 Vis innlegg
Takk, Var da ikke allverden dette Når er det billetter og info slippes?
Vis hele sitatet...
Rundt juletider som regel
Cookie Monstah ^_^
noen som vet om det er noe max limit på vekten på anlegg? jeg kan nemlig få låne anlegg av onkelen min som veier rett over 260kg
Du har det jo på gulvet, så bare ta det med
Sitat av lordstian Vis innlegg
noen som vet om det er noe max limit på vekten på anlegg? jeg kan nemlig få låne anlegg av onkelen min som veier rett over 260kg
Vis hele sitatet...
Bare å ta med anlegg, uansett størrelse. Viktig med musikken på TG
Sitat av lordstian Vis innlegg
noen som vet om det er noe max limit på vekten på anlegg? jeg kan nemlig få låne anlegg av onkelen min som veier rett over 260kg
Vis hele sitatet...
Håper du kommer på freakrekka hvertfall Vi trenger en skikkelig desibel terrorist!
Har veldig lyst å ta med mitt anlegg Men bor i Rogaland tho... -.-
Sitat av doffen67 Vis innlegg
Har veldig lyst å ta med mitt anlegg Men bor i Rogaland tho... -.-
Vis hele sitatet...
So? jeg bor i tønderlag og kommer til å ha med anlegg neste år
Jeg håper bare at de som tar med anlegg er åpne for musikkønsker
Cookie Monstah ^_^
jeg er i grunnen åpen for alt bortsett ifra bieber-ish musikk, noe av det verste jeg vet -.-
(rebecca black, one direction etc.... ugh)

edit; kan heller ikke fordra DJ broiler
Sist endret av lordstian; 12. september 2012 kl. 16:24.
Sitat av lordstian Vis innlegg
jeg er i grunnen åpen for alt bortsett ifra bieber-ish musikk, noe av det verste jeg vet -.-
(rebecca black, one direction etc.... ugh)

edit; kan heller ikke fordra DJ broiler
Vis hele sitatet...
Er åpen for alt jeg Alt fra terrormusikk (jb, rebecca, broiler) til skikkelig musikk (Ozzy, Maiden, DødMu5 og Linkin Park) :P

og Banana Phone
Sitat av GreenRay Vis innlegg
Er åpen for alt jeg Alt fra terrormusikk (jb, rebecca, broiler) til skikkelig musikk (Ozzy, Maiden, DødMu5 og Linkin Park) :P

og Banana Phone
Vis hele sitatet...
Når du våkner den første morran etter å ha sovet 1 time på et hardt betonggulv klokka 07.00 til Banana phone over anlegget, det er da TG stemninga kommer Gleder meg !
Begrensninga på annlegg går vel ikke på vekt, men strøm? Altså tror man hadde 1 amper per plass i år (TG12) om jeg ikke tar helt feil.
Potetgullkjenner
FatMan's Avatar
Stemmer nok det, men om du har med et usaklig stort og tungt anlegg kan det hende crew ber deg ta ned/vekk deler av det, spesielt om du spiller over scenen
Sitat av L33tenGutt Vis innlegg
Begrensninga på annlegg går vel ikke på vekt, men strøm? Altså tror man hadde 1 amper per plass i år (TG12) om jeg ikke tar helt feil.
Vis hele sitatet...
Hver person har i snitt 1A hver. Dvs. 220-230Watt men du kan fortsatt bruke et anlegg som trekker 10 amper uten og bryte noen regler eller sprenge sikringer.

Det er ikke slik at hver enkelt person har en egen sikkringskurs på 1 amper, men en ''gruppe'' får tildelt 16 amper. Tror det er slik at 16 personer får 16 amper.

Mange tenker at dette må være feil siden de fleste har med seg pcer med 500W+ PSU og kansje stereoanlegg i tilegg.
grunnen til at dette funker er at alle bruker ikke pcen sin max, dvs. en pc med PSU på 750W bruker ikke alt på en gang.

Men hvis alle har startet pcen sin samtidig og alle har hatt på musikk på full faen har det sikkert gått en sikring veldig fort.
Sist endret av StålSkuff; 21. september 2012 kl. 17:31. Grunn: Ehh, macarena
Hva burde jeg ha med på TG?
Sitat av GreenRay Vis innlegg
Er åpen for alt jeg Alt fra terrormusikk (jb, rebecca, broiler) til skikkelig musikk (Ozzy, Maiden, DødMu5 og Linkin Park) :P

og Banana Phone
Vis hele sitatet...
Husker godt når de satte på Banana Phone på sene anlegget kl 5 på morran. Først svakt på Sene annlegget, så kommer den dundrende fra partyzone, enda flere annlegg fra partyzone og så sette jeg på den på i HWsone. Fikk mange sure blikk da du og en som ropte "HOLD KJEFT FOR FAEN!" når annleggene i partyzone kom på. Det som er TG stemning!

Men blir vell nFF rekka neste år, forhåpenligvis egen bygget hylle ikke bare IKEA
Sist endret av HRawesome; 27. september 2012 kl. 18:35.
Sitat av HRawesome Vis innlegg
Husker godt når de satte på Banana Phone på sene anlegget kl 5 på morran. Først svakt på Sene annlegget...*snip*
Vis hele sitatet...
Sorry, skal guffe på mer neste år.
Parkettetterligning
Sitat av StålSkuff Vis innlegg
Skal du ikke ha med hylle da? jeg kan sikkert bli med og bygge hvis du vill
Vis hele sitatet...
Selvfølgelig blir det hylle, gøemte det helt
Noen som har en tutorial/bilde av sin hylle ?
Sitat av Elshop Vis innlegg
Noen som har en tutorial/bilde av sin hylle ?
Vis hele sitatet...
Du finner noen bilder her http://freak.no/forum/showthread.php?t=214950
Laptop, med div. datautstyr. Noen skift ned klær, sovepose og liggeunderlag. Mer enn det har jeg ikke behov for.
Skal hvertfall ha med mer penger enn i år.. kjipt å måtte velge mellom mat og hardware (om noe skulle ryke.)
Sitat av Zarbon Vis innlegg
Skal hvertfall ha med mer penger enn i år.. kjipt å måtte velge mellom mat og hardware (om noe skulle ryke.)
Vis hele sitatet...
Søker du crew igjen?
Sitat av Scampi Vis innlegg
Søker du crew igjen?
Vis hele sitatet...
Uh, nei.. bet over mer enn jeg kunne svelge med det der gitt.
Sitat av Zarbon Vis innlegg
Uh, nei.. bet over mer enn jeg kunne svelge med det der gitt.
Vis hele sitatet...
Oh, såpass?
Det er alltid noe for alle og enhver å gjøre i crew
Sitat av Scampi Vis innlegg
Oh, såpass?
Det er alltid noe for alle og enhver å gjøre i crew
Vis hele sitatet...
Joda, sikkert et crew som hadde passet meg bedre, men når jeg prøvde meg i Security var det døden. Traske rundt på den betongen i timesvis var døden for mine stakkars ben og føtter. Undervurderte virkelig hvor mye slit det egentlig var, men men. Får kanskje se i 2k14, men nå skal jeg være deltager igjen et år.
Sist endret av Zarbon; 1. oktober 2012 kl. 14:10.
Hahaha, dere er så kleine på TG. I like! Har ikke vært på TG siden 2006-07

Sitat av Zarbon Vis innlegg
Joda, sikkert et crew som hadde passet meg bedre, men når jeg prøvde meg i Security var det døden. Traske rundt på den betongen i timesvis var døden for mine stakkars ben og føtter. Undervurderte virkelig hvor mye slit det egentlig var, men men. Får kanskje se i 2k14, men nå skal jeg være deltager igjen et år.
Vis hele sitatet...
terrengsko>betong.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Jeg skal vel ha med meg bare 1 stasjonær pc, pluss skjerm osv. En kjølebag, viss det er lov? Kommer ikke på mere som tar noe spesielt plass. Så jeg lurer på om dere har en enkel hylle og lage, eller billig og kjøpe? Jeg er verken onkel skrue eller byggmester bobb
Potetgullkjenner
FatMan's Avatar
Kjølebag er lov, så lenge den ikke bruker strøm (tror du tenker på sånn bag med kjøleelementer i). Husk at baggen din kommer til å ta dritstor plass Kestrel, og eventuell sovepose eller dyne tar og endel plass. Hylle kan du mekke sjæl
Ja altså. Jeg tenkte på å ha den kjøpebaggen under stolen min. Eller noe sånnt? ALT må jo ikke stå i en alternativ hylle Er nokk kjøleelementer jeg tenker på ja. Men hvor er det lov og sove`?
Sitat av Kestrel Vis innlegg
Ja altså. Jeg tenkte på å ha den kjøpebaggen under stolen min. Eller noe sånnt? ALT må jo ikke stå i en alternativ hylle Er nokk kjøleelementer jeg tenker på ja. Men hvor er det lov og sove`?
Vis hele sitatet...
stolen, tribunene og soveteltene utenfor er hvert fall kjente alternativer. teltet er dog ganske kaldt.
EDIT: 3200 innlegg
Sist endret av vangsfreaken; 3. november 2012 kl. 02:18.