Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1644
Noen her som veit om spendon virker med gambling sider/moneybookers spesielt? Har vinni litt på en pokerside, men dem har bestemt seg for å oppføre seg som nigeriasvindlere å kreve at jeg setter inn 10$ for deretter å kunne ta ut penger via den samme metoden. Har ikke penger på bankkontoen nå å gidder ikke sette inn kun for å fylle opp MB-kontoen min pga det. Men er litt kjedelig om tranaksjonen blir avvist pga den gambling-bank-loven her til lands.
Kan du betale via PayPal ? I så fall, sett inn der med spendon.
Sitat av Ruudi Vis innlegg
Kan du betale via PayPal ? I så fall, sett inn der med spendon.
Vis hele sitatet...
Det er ikke mulig å overføre penger fra et Spendonkort, eller kredittkort til Paypal konto.
kjedelig streiting
Trådstarter
Sitat av Ruudi Vis innlegg
Kan du betale via PayPal ? I så fall, sett inn der med spendon.
Vis hele sitatet...
Har penger på paypalkontoen min, men det er så og si ingen gambling sider som aksepterer paypal fra Norge.
Sitat av JKnutsen Vis innlegg
Det er ikke mulig å overføre penger fra et Spendonkort, eller kredittkort til Paypal konto.
Vis hele sitatet...
Mener å huske at jeg brukte det engang. Var kanskje når jeg sendte penger ?
Har ihvertfall brukt spendon engang i tia på PayPal..
Sitat av Ruudi Vis innlegg
Mener å huske at jeg brukte det engang. Var kanskje når jeg sendte penger ?
Har ihvertfall brukt spendon engang i tia på PayPal..
Vis hele sitatet...
Du kan knytte et kort til kontoen, men ikke overføre penger fra kortet til kontoen. Da må du bruke nettbank.

Det som skjer når du knytter kortet, er at når du betaler, vil pengene du har på kontoen bli brukt, og hvis du har for lite / ingenting på Paypal kontoen, vil resten bli trukket av Spendon kortet.
Jeg brukte ett spendon kort på moneybookers, og det funka helt greit