Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 680
har flg utstyr

-Mus
-Cdbrenner
-SKJERM
-Høytalersett
-Prineter

PCen skal være (helst):

Hovedkort med gode oppgraderingsmuligheter
AMD prosessor
Grafikk kort 64mb+
DDR ram ca 512
DVD-ROM -ikke nødvendigvis brenner*
1. stk 120gb hd+

++ andre vanlige ting ting et bra lydkort osv...

stille vifter
kabinett (behøver ikke se fint ut bare være funksjonelt)

budsjett: ca 5000,-
Sist endret av Bill_Gates; 13. oktober 2003 kl. 22:39.
utenfor ditt vindu
larsforstyrret's Avatar
Det du lurer på er om vi kan sette sammen en pc for deg? har du sjekket http://komplett.no <- der har de en pcbygger laget for deg, ja akkurat deg!
Passordstøtte
Bill_Gates's Avatar
Trådstarter
største problemet er vel at den ikke funker
får ikke en bra PC inkludert skjerm for 5000... lykke til med den...
Passordstøtte
Bill_Gates's Avatar
Trådstarter
Opprinnelig postet av aphex
får ikke en bra PC inkludert skjerm for 5000... lykke til med den...
Vis hele sitatet...
lese og skrivevanskene i norge øker nå finnes det folk som ikke kan lese og skrive skikkelig selv etter de har gått ut fra videregående

hvis du leser LITT saktere så finner du ut at jeg IKKE trenger skjerm :P
ps data har også en pcbygger!
Passordstøtte
Bill_Gates's Avatar
Trådstarter
bor i oslo kort vei til komplett :P
Ministry of Love
sptz's Avatar
han spørr ikke etter en bra pc, det må være noe du har drømt.. Det eneste kravet hans som er urealistisk til den prisen er "Hovedkort med gode oppgraderingsmuligheter." å siden det står helst så vil det si at han kan jekke seg..

Bill_Gates hva menner du ikke funker? pcbyggeren?. Men siden du skal være så pris-økonomisk så er det vel lettere og lette etter delene, og putte det du finner i handlevognen..
Han har jo skjerm. Det er null problem å slenge sammen noe til 5k. Ikke det at det blir BRA, men jeg tipper på at målet er 100 fps i CS. Am I right?
nå er jeg av den snille og greie typen, som faktisk ikke har noe problem med å lage en slik liste for folk... hjelper meg å holde meg oppdatert på HVA som finnes og prisene..

sleng denne inn i hurtigkassen til komplett:
http://www.komplett.no/k/k.asp?action=ShoppingCartMulti

114783
109628
113648
113703
116244


(NOK 5 004,34 inkl. mva)

med DVD-rom:

116056

(NOK 5 321,93 inkl. mva)
anbefaler dog å stikke en tur innom Demovarer på komplett, for å se om du finner noen av de gjeldene sakene billigere der.
http://www.komplett.no/k/kl.asp?AvdID=1&CatID=5#C5

mm
Better than thou.
Opprinnelig postet av Bill_Gates
lese og skrivevanskene i norge øker nå finnes det folk som ikke kan lese og skrive skikkelig selv etter de har gått ut fra videregående
Vis hele sitatet...
Bare jeg som ser ironien i den setningen?

Forøvrig ligger denne tråden i totalt feil forum.
Du er min venn
niigu's Avatar
Ehm, kan vi droppe den?

Gutten spør etter en fin data til 5k. Vi skal vel gi han et forslag, slik som herr meitemark har gjort.

Aphex: LES før du skriver noe tilbake, og fiks "Dama, data å musikk." til "Dama, data og musikk." på profilen din.

Imidlertidig anbefaler jeg det samme som meitemark (greit det du hadde satt sammen forressten), gå til "Demovarer" på komplett.no..

Hilsen kveldsgretten type.
Opprinnelig postet av niiGu
Aphex: LES før du skriver noe tilbake, og fiks "Dama, data å musikk." til "Dama, data og musikk." på profilen din.
Vis hele sitatet...
Hmm... har ikke akkurat brydd meg så veeeldig mye om hva som står akkurat der, og om det er helt uten skrivefeil

Og er du gretten, så er det kanskje lurest å gjøre noe annet enn å plage andre med slike mikroskopiske problem?
Den pcn til meitemark var ganske bra den. litt spesiellt tower den der da. Og hvis du skulle ha DVD og CD brenner som du hadde fra før så får du ikke plass til det i den.

Kjøp et annet tower på www.mpx.no foreksempel. Der er det kjempemange fine eller bare normale som du ville. ikke så altfor dyrt.
Så kan du kjøpe et Epox 8RDA+ hovedkort. har du med surroundlyd og ethernet itg.

Så har jeg ville kjøpt et litt bedre skjermkort. koster ike så mye mere. Gforce4Ti4200 128mb foreksempel

Og hvis du skal overklokke elns. kan du jo kjøpe litt raskere RAM.(får overklokka mer lettere)

Tror det går raskere hvis du har 2x 256 enn 1x 512 ettersom det er to banker i hovedkortet, og da går det mye raskere.

Vifte: Volcano 11 er ganske stilig og stille.
Passordstøtte
Bill_Gates's Avatar
Trådstarter
meitmark tusen takk..... evt 5tusen takk >_<

carlo JA det med skrivinga var meninga

feil forum (går litt fort i svingene med lungebetennelse antibitotika i kroppen)

atm føler jeg meg litt som jeg har røyka ei tue
offtopic:
Bruk komma og punktum. Værsåsnill?
/offtopic