Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  18 1062
jeg var en tur i butikken idag og holdt på å omkomme av latter
der midt blant alle bladene så jeg denne overskriften

Siv Jensen [SIZE=4]NESTEN[/SIZE] voldtatt på byen

FANTASTISK!!!!
hun ble visstnok redda av at HUN hadde trent jiu jitzu

tenk om det skulle slås opp i pressen hver gang, jeg NESTEN ble overkjørt eller, NESTEN falt ned trappa eller fikk NESTENet knull :P


da hadde iløpet av kort tid det mest brukte ordet i pressen blitt NESTEN

tenk om det skulle slås opp i pressen hver gang, jeg NESTEN ble overkjørt eller, NESTEN falt ned trappa eller fikk NESTENet knull :P
Vis hele sitatet...
Jeg tror kanskje pressen er litt mer interessert i Siv Jensen enn i deg
Very Important Fabulist
aybara's Avatar
Vil heller si at det er ukepressen (regner med at det var et ukeblad..) er patetisk. Er vel ikke Siv Jensen sin feil at sladderjournalistene viser så stor interesse for livet hennes.
Better than thou.
Se & Hør mate, Sex & Rør.
Passordstøtte
Bill_Gates's Avatar
Trådstarter
Opprinnelig postet av Hekate
Jeg tror kanskje pressen er litt mer interessert i Siv Jensen enn i deg
Vis hele sitatet...

så du mener så
du skulle bare vite
Sist endret av Bill_Gates; 10. september 2003 kl. 23:17.
HEHE, patetisk... Sikkert noen som syns det er interresant å lese om da!
Du mener "Bill Gates ble NESTEN skutt på gata idag, men pga 1337 matrix skillz gikk det bra ?"
Er HELT enig med Bill_Gates! Kunne ikke vært mer enig!
Helt utrolig at jounarlister faktisk tror at en sånn nyhet kan interresere så jævlig mange.. Og Se & Hør er kanskje den mest tragiske av dem alle.. Har noen sett et nummer av det de siste... 2-3 mnd UTEN nyheter av kongefamilien på forsida?
"Se Metter-Marits hemmelige sydenferie!" "Se dronning Sonja sliter med bord-dekorasjonen!" "Se Ari Behn stå på ski!"
Faen meg som om Se & Hør er foreldra til kongefamlien, og de var små drittunger.. Må få med hvert eneste "viktige" steg i livet dems..
Og sånne nesten-nyheter er bare dumt
"Javel, det var NESTEN en ulykke, men det ble det ikke likevel!" so!?!?
Det verste er at folk faktisk kjøper dem. Gamle bestemødre sitter og leser i de ukebladene hele tiden, så en nesten voldtekt er himmelen for dem(de vet at det blir kjedelig med ari behn som står på ski i lengden). Da kan de ha store oppslag neste gang med "familielivet etter voldtekten" eller "hvor siv lærte selvforsvar" eller til slutt "sivs slanketips"

[konspirisasjonsteori] Jeg har en følelse av at Norges Tannlegeforbund har en hemmelig avtale med Se og Hør som går ut på at de får et nummer vær uke og de arkiverer det i det de kaller venteværelset , bare se på venteværelse selv neste gang du er hos tannlegen...[/konspirisasjonsteori]
Høres ut som er flere enn bare gamle bestemødre som sitter og leser sladder. Mestparten av de som klager om se&hør sitter og finleser selv... Hvis dere ikke er interessert i ari behn, kongehuset, sven o..osv Så er det jo bare å gjøre som meg å IKKE kjøp se&hør og andre sladder blad/aviser.
Jeg går til tannlegen vær måned, ikke spør hvorfor og der er det veldig kjedelig på venteværelset. Jeg har aldri kjøpt et slikt blad selv og kommer aldri til å gjøre det.
Om ARaPaCaNa Dhih
Apraksin's Avatar
tenk så trist det hadde blitt for alle hønene med krøllhår og bingo-trang om de ikke kune grave og snoke i andre folks liv for å kompensere for sitt eget triste liv. en generasjon av deprimerte bestemødre hadde vært på trappene.

pinnsvinet, hvorfor går du til tannlegen vær måndte?(jeg måtte spørre)
Plate i kjeften, måtte svare . Det jævla tullet er helt fælt å ha i munnen 24/7(platen). Og ja jeg tar den ut når jeg pusser tennene.
Har hatt plate for en del år siden,var utrolig digg når jeg var ferdig.
Mat er kjipt med plate.

Og når det gjelder Se og hør,så ser jeg gjerne at noen sprenger hele driten. Bladet fordummer Nordmenn mer enn noe annet.
Det kommer jo litt an på saken, om en kjendis blir prøvd voldtatt er det jo ikke rart om det kommer i avisa....
Opprinnelig postet av pinnsvinet
Jeg går til tannlegen vær måned, ikke spør hvorfor og der er det veldig kjedelig på venteværelset. Jeg har aldri kjøpt et slikt blad selv og kommer aldri til å gjøre det.
Vis hele sitatet...
Heh, har du regulering? (;

Uansett, ukeblader er sladder, og bladet eksisterer fordi folk kjøper det. Og de fleste her vet vel om folk som faktisk interesserer seg for kongefamilien osv. Det er vel det at folk liker å få innblikk i andres privatliv osv. Omtrent som Big Brother.

Det som overrasker meg mer er nyhetene VG og Dagbladet ofte kommer med. I sommer så jeg "Familie robbet tre ganger for til sammen 150 000 kr på ferie" på forsiden av VG.
Opprinnelig postet av GreyWanderer

Det som overrasker meg mer er nyhetene VG og Dagbladet ofte kommer med. I sommer så jeg "Familie robbet tre ganger for til sammen 150 000 kr på ferie" på forsiden av VG.
Vis hele sitatet...
Hvorfor overrasker det deg??
Passordstøtte
Bill_Gates's Avatar
Trådstarter
fatn ut at dette var en episode som hendte for ca 15 år siden >_< det gjorde ikke akkurat saken bedre :P

så dette var liksom et "åpnet" intervju hvor hun for første gang fortalte andre om det

åååååå så synd det er på Sivet
dronning Sonja gråter av glede... LaL, who cares??