Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 743
Up
Very Important Pyrotechnician
Up's Avatar
Ser det er en hel del folk som spiller piano her på forumet, eller værtfall kan noe på piano i det hele tatt.
I allefall, er det noen her som kan Those Who Fight, også kjent som "Fighting" fra Final Fantasy VII, og filmen Advent Children?
Og noen som kan noe fra final fantasy sånn ellers?

Selv har jeg spilt i 1 år og 4 måneder nå.
Bynte og spille etter jeg "forelsket" meg i Yann Tiersen's Comptine d'un autre été l'après midi. Lærte det på keyboard, og i november kjøpte jeg meg digitalpiano.
Har reist mye hele det siste året så ble ikke mye spilling, men når jeg var hjemme så spilte jeg konstant. Satte 14 timer en dag for og lære meg "Le Moulin" av Yann Tiersen.
Jeg kan Yann Tiersen - Comptine d'un autre été,
Yann Tiersen - Le Moulin
Yann Tiersen - La valse d amelie
Yann Tiersen - La dispute
Korobeiniki - Tetris (Piano Squall)
Zelda Ocarina Of Time - Kakariko village
Og har nettopp lært meg hele "To Zanarkand" fra Final Fantasy X.

Sangene er i den rekkefølgen jeg lærte det
I allefall nå øver jeg Those who fight, og må innrømme at sangen er en smule vanskelig, værtfall for en som ikke kan noenting teoretisk om piano
Har sett en del folk på youtube som spiller sangen, men har aldri hørt/hørt om/sett en nordmann som spiller den.
Regner nesten med en eller annen kan den her inne.

For dem som ikke aner hvilken sang det er: http://uk.youtube.com/watch?v=7dqH7TQePyI
(For dere som har sett filmen Super Bad, det er ikke McLovin )
Sist endret av Up; 21. juli 2008 kl. 04:04.
▼ ... over et år senere ... ▼
Vel, nå ber jeg deg om hjelp på en måte...

Hvor fant du notene til To Zanarkand? Har lett over hele internettet, og fant siste løsning i FF.

Eller kan du kanskje ikke noter, er du selvlært? Da ber jeg om unnskyldning for å ha tatt opp tiden din---
Hertugen av Dvask
Screwdriver's Avatar
Har en kompis som spiller "Black Mage Village" ganske greit.
Herlig sang

YouTube