Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 2018
Satt å kjedet meg igår, og fikk tilbud via MSN om å laste ned den nyeste versjonen.. Dette gjorde jeg, men etter å vært logget inn i 15 sek, for jeg beskjed om at det har skjedd en feil og at jeg bør ta en anti-virus sjekk eller noe.

Da bestemmer jeg meg for å slette alt jeg har av MSN, og heller laste ned en eldre versjon uten problemer, men når jeg gjør dette så kommer det kun opp en beskjed om at det finnes en nyere tilgjengelig og at jeg må laste ned den for å fortsette !

Har prøvd alt fra første MSN, til 8.0 eller noe. Får ikke i bruk noen av dem!

Så freaks, what to do ? : )
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
8.5 er den jeg kjører per idag, og er vel den eldste du får lov å kjøre på nettverket til Microsoft.
Riktig, men har brukt den forrige som kom ut helt frem til igår.. Hadde vært knall å fått tak i den versjonen igjen, synd jeg ikke vet hva den heter..

Bruker nå aMSN, noe som i og for seg er ganske kurrant, men får faen ikke viewa webcam mitt eller til folk !
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Sitat av Hundre_Kroner Vis innlegg
Riktig, men har brukt den forrige som kom ut helt frem til igår.. Hadde vært knall å fått tak i den versjonen igjen, synd jeg ikke vet hva den heter..

Bruker nå aMSN, noe som i og for seg er ganske kurrant, men får faen ikke viewa webcam mitt eller til folk !
Vis hele sitatet...
AMSN har iallefall jeg aldri hatt problem med webcam på, hverken i linux eller windows.
Last ned "Denne"
Installer som vanlig.
Logg Inn.
Den vil da be deg om å laste ned nyeste version siden den du nettopp lastet ned er en beta. Gjør det for den laster bare ned siste release av 8.5
Logg inn igjen
Profit
Hm, har gått gjennom innstilingene uten å se noen feil, invitasjonen blir bare cancled etter 10 sekunder ca.


ecplise; virker veldig likt det jeg forsøkte igår, men prøver igjen nå.

Prøvde ideen din nå eclipse, med samme resultat fra tidligere : (

Er det faktisk blitt dønn umulig å kjøre gammel MSN ? Får alltid beskjed om å laste ned en ny !
Eventuelt noen som kan si hva feilen er med at jeg ikke får sett webcam via aMSN ?
Sist endret av Hundre_Kroner; 23. mars 2009 kl. 17:44. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Har oppfattet det slikt at den nyeste har en god tedens til å fucke seg opp på alle mulige måter. Hos meg fikk jeg krasjmelding hver gang jeg logget inn.

Har prøvd med mange eldre versjon men fikk hele tiden beskjed om å oppdatere til nyeste versjon.

Men kom over en norsk versjon 8.1.0178.00 som faktisk fungerer som den skal, den gir tilbudet om å oppdatere, men man trenger ikke. Husker desverre ikke linken, men det var faktisk fra msn sine sider mener jeg..
Sitat av AtXbYeA Vis innlegg
8.5 er den jeg kjører per idag, og er vel den eldste du får lov å kjøre på nettverket til Microsoft.
Vis hele sitatet...
tror ikke dette stemmer helt, jeg sitter her med versjon 8.1 har MS en helt stygg måte å telle på eller har jeg en mye eldre versjon enn det du har?
Det stemmer nok ikke nei.

Jeg kjører 7.5, og denne fungerer uten problemer.
Den fungerte også fint for meg igår, før jeg lasted ned den nye.. Da fikk jeg brått ikke lov til å være på MSN i det hele tatt uten å laste ned den nye !

Noen som vet åssen dette kan fikses eller ?
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Sitat av -=Insane=- Vis innlegg
tror ikke dette stemmer helt, jeg sitter her med versjon 8.1 har MS en helt stygg måte å telle på eller har jeg en mye eldre versjon enn det du har?
Vis hele sitatet...
Det kan godt stemme, men sist jeg prøvde å laste ned 8.0 eller 7.5 for så å installere det fikk jeg ei lov å koble til.

Den bare sa "det er en ny versjon tilgjengelig, vil du oppdatere?".
Regner med at jeg ikke er den eneste som sliter med dette problemet ?
Hvordan går jeg fram for å fikse dette problemet ?