Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 991
Better than thou.
Bah, dreit meg ut 2k. Skulle merge to tråder også gikk det rett til hælvete noe som resluterte i at jeg klarte å slette hele tråden og alle postene.

<-- Inkompetent og skal aldri mer leke med merge/split knappen.

Beklager på det dyppeste.
Jeg blir så leeeei.. Nei, jeg bare tuller og er forbanna trøtt.
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
sitat fra crewenes speiderbok:

  • Annet:
  • Slå sammen emner/Splitte emner - Erm.. Ikke rør dem hvis dere ikke kan bruke dem
Vis hele sitatet...
hihi
småbarn skal ikke leke med split og merge... de er fali det
neei!! (tulla) gjør ikke noe, men les her: http://people.debian.org/~kju//decsstruth.txt
hmm.. Har jeg forstått det rett eller står det at DVD Jon har stjålet sourcen?
ja en elendig ripper og en ussel gpl-violator
Jeg har igrunn litt dårlig tro på det. Altså, Om han så ikke har utviklet det, kunne han jo bare si det i avhørene. Og dermed sluppet rettsak og ikke noe humbelbumbel. Det er jo ikke ulovlig å ta kopier av private CD'er og DVD'er til eget bruk og gi bort. Det er faktisk lov Å gi bort altså. Men ikke selge.
litt kjipt og stå fram med at du løy når du havna på forsiden av time osv (eller var det det bladet het?)
Evt. faktisk lese posten min så ser du at jeg nevner avhør. DVD-Jon var ikke kjent for noen før etter at ble saksøkt han. Btw, hvem er det som saksøker? Økokrim? The ph33r3d state of norway?
Hvordan tror dere saken vil ende?
z0p
uʍop ǝpısdn
z0p's Avatar
GUI-Jon
Vel, selv om det ikke er han som har laget det, er det han som er dum nok til å distrubuere dette.. derfor burde han straffes hardt.

http://people.debian.org/~kju//decsstruth.txt <-- fakta

Media har forvrengt alt sammen. Trist, men sant.

Lenge brenne VB-Jon / GUI-Jon
det har jo til enhver tid vært allmenn viten at han kun lagde gui'et, det har imidlertid vært sagt koden ble skrevet av en anonym bös i samme gruppe. dette med gpl-buddet var imidlertid nytt for meg, er det i det hele tatt sant? godt mulig det, men måtte ikke politiet få utlevert passord til to linux maskiner når rassiaen fant sted? husker sikkert helt feil, god natt.