Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1798
Anonym bruker
"Irritert Mår"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kjøpte nettop meg en liten piece, fikk en fin mørk piece som er myk å klemme på, og veldig klissete. Men den lukter ikke som hasj, den har nesten litt lukt som den klebrige siden fra teip, med en liten eim av hasj (men vanskelig å lukte). Noen som har noe erfaring fra dette?
Gatehasj kommer i alle former. Stort sett så er det dårlig kvalitet.
Sitat av Dr.Pepper Vis innlegg
Gatehasj kommer i alle former. Stort sett så er det dårlig kvalitet.
Vis hele sitatet...
Tingen er at den har alle gode tegnene på god kvalitet, utenom lukt. Røyken brenner forsåvidt med hvit røyk også.
Sitat av Tripstil Vis innlegg
Tingen er at den har alle gode tegnene på god kvalitet, utenom lukt. Røyken brenner forsåvidt med hvit røyk også.
Vis hele sitatet...
TS? Eventuelt er det ikke bare å teste den? Er den eneste måten å få bekrefta eller ikke. Om den har alt du nevner over så ville jeg prøvd.
Henna lukter veldig spesielt, tror kanskje det er lukten du prøver å beskrive. Får vondt i hodet av de greiene jeg
R.i.p 23.04.2021
Sannsynligvis fakehasj
Anonym bruker
"Oppblåst Lindorm"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
har røykt mangen typer hasj som ikke lukter noe. har merket om man har den lenge går lukten vekk og den blir hardere.
Anonym bruker
"Glad Ulv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
har røykt mangen typer hasj som ikke lukter noe. har merket om man har den lenge går lukten vekk og den blir hardere.
Vis hele sitatet...
Spørs veldig hvordan den er oppbevart.
Har tidligere funnet hasj jeg hadde glemt bort i over 1 år, den luktet så og si like fint som dagen jeg fikk den og var nesten like god og myk også.
Anonym bruker
"Ulykkelig Blåkveite"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
høres ut som plastikk eller gummi eller noe sånt har vært borti det flere ganger når jeg handler på gata og tilogmed spørt hva faen det er du prøver å selge meg og da har dem svart brent plastikk....
Tror det er en slags fugemasse eller lignende de henter fra parkeringshus. Ser veldig legit ut