Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 938
Dead Man Walking
Thysanoptera's Avatar
Snublet over denne og tenkte å dele den med dere:

Slackpkg is a tool for installing or upgrading packages through network. You can make a minimal installation of Slackware Linux and after that install additional stuff from a Slackware mirror.

You don't need to setup NFS, or make dozens of CDs for all your computers. Just type "slackpkg" and all packages in the Official Slackware Linux will be in your hands.
Vis hele sitatet...
Last det ned her

Er sikkert en god del som vet om dette fra før, men jeg fant det ut i dag, og jeg har savnet noe slikt a'la "apt-get" for slackware
Jeg har bare hørt om det, men ikke sett det. Takker darky endelig kan jeg ha et ok oppdaterings system på routern
Ja, jeg har brukt et lignene program(husker ikke helt hva det heter), funka ikke så særlig bra. Noen ting ble corrupted osv.
Gleder meg til og prøve dette.
Noen som har prøvd dette som kan dele erfaringer?
Dette virket jo utrolig bra. Bare synd den ikke har noe støtte for dist-upgrade som apt-get har...

Erfaringer så langt?
utrolig lite pakker. husker for lenge siden, så hadde den 400 pakker eller noe.. kan ikke måle seg med f.eks. apt.
prøvd den, funker veldig bra som updater til routeren min i alle fall.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
improbable
Gusto's Avatar
DonorAdministrator
LinuxPackages

Der er det en del pakker til Slackware.
Jeg tror de har de fleste pakkene på LinuxPackages ja.