Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 1416
Hadde du gjort alt for din kjære? Dette programmet med Frithjof Wilborn er en typisk Fear Factory parodi i tv2 format. Hovedsaken er og gjøre ting man frykter for og da la tv2 gi en du er glad i noe hun/han ønsker seg. Det kan være seg tur med autofil freaken eller tur til toppen av Empire State Bulding. Vi ser i Fear Factory på tv3 ( Amrikanske Versonen som går nå ) att folk der spiser alt fra kyllingforstre til biller med oliven olje på, og endel stunt med selfølgelig sikkerhetstau på. Ville frykten på disse programmene øke sterkt hvis man er mindre forsiktig med sikkerheten? og kan da lille ole på Frithjof Wilborns nye tv program "Alt For Din Kjære" begynne og gråte fordi mamma ikke klarte utfordringen på det hun synes er værst her i livet. Man kan jo lure på hva neste tv genrasjon må vokse opp med. uten sikkerhetsnett da selfølgelig. Synspunkter?

Satosk
Sist endret av satosk; 2. mars 2005 kl. 22:37.
"Jeg gjør hva som helst" heter programmet med Frithjof Wilborn som begynte på TV2 på tirsdag.

Edit: Det begynte visst igår, trodde premieren var neste uke.
Sist endret av trigger; 2. mars 2005 kl. 22:33.
satosk's Avatar
Trådstarter
11 0
obs! takk for det riktige navnet på serien. Jeg leita faktisk på tv2 sine nettsider på hva serien het og mente det var "Alt For Min Kjære" men paradoksalt fant jeg slett ingen ting om dette programmet på tv2 sine nettsider. hmm, i allefall er det godt gjemt.