Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  57 3341
`Nå har de faktisk fakka 3 av de i sverige en plass... http://www.vg.no
de har tatt 3 faktisk.

edit: obs litt sent ute der
vedder en femmer på at tveitagjengen er involvert
Jeg tror de blir tatt en gang. Det var ett ran på en pengetransport i larvik her jeg bor. De stoppet en bil bak banken, banket opp folka inn (med våpen), hadde fått noen folk til å sette fyr på biler langt ute på landet slikt at snuten skulle ha annet å gjøre. Når de hadde penge, kjørte de ned på kaia og hoppet om bord i danske ferja.

6 eller 7 år senere ble saken oppklart og den siste raneren ble arrestert på fødestua på hawai sammen med sin nyfødte og fødende kone (som ikke ante noe om ranet).

Etter 7 år, det er lang tid det.
Hvordan skal vi kunne diskutere et bankran? Leser avisen og gidder ikke starte slike tråder jeg.
Det er ikke så ekstremt farlig for ranerne om de blir tatt eller ikke. Med en sånn operasjon må de nesten ha regnet med at noen ville bli tatt. Poenget er om de får gjemt unna pengene til senere. Når de slipper ut av fengsel, eller kanskje slipper fri pga. manglende beviser har de fortsatt xxx millioner kroner...

Hvis flesteparten blir dømt for medvirkning til drap sliter de mye mer. Men hva politiet klarer å bevise blir sentralt. Mange av ranerne blir garantert arrestert.
Politiet har vel ikke så store beviser. Er det sikkert at en av ranerne ble skadet a? Isåfall så ligger det vel noe blod der, ergo, DNA profil...Har vel ikke akkurat den største mengden med beviser mot dem. Hørte på nyhetene at i så profesjonelt utførte ran er det sjelden at folka blir tatt pga. alt er så gjennomtenkt og lite beviser, så selv om de VEIT at det er dem , så har dem ikke nok beviser.