Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  71 10253
Wesley Snipes, bitch
Snipes's Avatar
Kjære alle sammen. Jeg håper alle dere som er interessert i å bryte fartsgrensen dør en smertefull trafikkdød før dere tar med dere andre uskyldige personer i døden. Idioter.
Hørte av faren til en venn av meg at biler / ting med akseltrykk på under 400 kg ikke blir målt, det betyr at en Lotus Elise TEORETISK sett ikke vil bli tatt bilde av i over 140 km/t. Har ikke noen kilde på dette. Det er blant annet derfor boksene ikke tar bilde av motorsykler.
Sist endret av Fjøsnissen; 5. november 2012 kl. 19:55.
Sitat av Grix Vis innlegg
En ting til som fungerer: Ikke bryt fartsgrensen.
Vis hele sitatet...
Det har du helt rett i. Det er den jeg holder meg til. Veiene her i Norge, er så dårlige at det er en risiko sport, å kjøre fortere enn 70km/t.
Sitat av BiggusDikkus Vis innlegg

Sikker på at det ikke er en 2 felts kjørebane i samme retning?
Vis hele sitatet...
Jupp, er rimelig kjent på strekningen, kjørte selv samme strekning fire ganger i uka i sommer.
Sist endret av Tsunami; 5. november 2012 kl. 21:09.
Man ser også den hvite stripen som går på tvers av hele kjørebanen.

Så myten er nok ikke knust :P
Sist endret av BiggusDikkus; 5. november 2012 kl. 21:14.
Sitat av ptrrr Vis innlegg
Om jeg ikke tar helt feil finnes det slike filmer fra før av. En ting man også kan gjøre i disse vintertider (i hvertfall i Nord) er å ta på snøspray som man ellers bruker på vinduet.
Vis hele sitatet...
Genialt, Takk!

Enkleste er å kjøre 2-hjuling, men kommer nok noe luer greier som tar deg da også
Sitat av trygve Vis innlegg
Boten kommer ikke, hvem skal de sende boten til? de vet ikke hvem som brøt fartsgrensen. Pappa gjør det.
Dog, kjører du for fort. så vil politiet etterforske, og da kan du bli tatt
Vis hele sitatet...
Hvem skal de sende boten til? Så du mener at hvis jeg hadde kjørt din bil, så hadde dem kejnt igjen fjeset mitt og sendt boten til meg? Boten blir sendt til eier av bilen, eieren leser dem av skiltnummeret.
Sitat av trygve Vis innlegg
Boten kommer ikke, hvem skal de sende boten til? de vet ikke hvem som brøt fartsgrensen. Pappa gjør det.
Dog, kjører du for fort. så vil politiet etterforske, og da kan du bli tatt
Vis hele sitatet...
Kul pappa du har, da! Kult for han at du plopper ut om det her, også.

Selvfølgelig sender de boten til bilens eier. Hva tror dere, at politiet sitter med ansiktsgjenkjenningsprogrammer og bilder av alle mennesker i hele norge, registrert med navn og adresse som de matcher opp mot?
Sist endret av Gerbizzle; 6. november 2012 kl. 08:12.
Sitat av Snipes Vis innlegg
Kjære alle sammen. Jeg håper alle dere som er interessert i å bryte fartsgrensen dør en smertefull trafikkdød før dere tar med dere andre uskyldige personer i døden. Idioter.
Vis hele sitatet...
Ja, for alle fartsgrensene i Norge gir mening..
Sitat av takZa Vis innlegg
Ja, for alle fartsgrensene i Norge gir mening..
Vis hele sitatet...
Har du så veldig dårlig tid kan du starte å kjøre 5 min. før. Ser ikke helt problemstillingen her...
Sitat av takZa Vis innlegg
Ja, for alle fartsgrensene i Norge gir mening..
Vis hele sitatet...
Hva er det som gjør at du (eller andre som ikke er enig med fartsgrensene), tror at du sitter på høyere kompetanse om hva som er sikker fart, enn det som finnes i et statlig system?
(uten å være enig i at alt staten gjør er bra. Tror ikke jeg har noe bedre kompetanse, dog)
Sitat av Snipes Vis innlegg
Kjære alle sammen. Jeg håper alle dere som er interessert i å bryte fartsgrensen dør en smertefull trafikkdød før dere tar med dere andre uskyldige personer i døden. Idioter.
Vis hele sitatet...
Unødvendig utspill. Nå har det seg slik at stort sett alle og enhver har vært litt over fartsgrensen. Spesifiser deg litt bedre før du kaller alle idioter. Kjører du bil selv har t.o.m du vært litt over grensen.
Sitat av Gerbizzle Vis innlegg
Hva er det som gjør at du (eller andre som ikke er enig med fartsgrensene), tror at du sitter på høyere kompetanse om hva som er sikker fart, enn det som finnes i et statlig system?
(uten å være enig i at alt staten gjør er bra. Tror ikke jeg har noe bedre kompetanse, dog)
Vis hele sitatet...
Hvis man sammenligner Norge med utlandet så har vi veldig, veldig lave fartsgrenser gjennomsnittlig.

Gidder ikke skrive et for langt innlegg da dette er off-topic.

Kilde: http://www.dagsavisen.no/nyemeninger...7/#post_251997
Sitat av takZa Vis innlegg
Hvis man sammenligner Norge med utlandet så har vi veldig, veldig lave fartsgrenser gjennomsnittlig.

Gidder ikke skrive et for langt innlegg da dette er off-topic.

Kilde: http://www.dagsavisen.no/nyemeninger...7/#post_251997
Vis hele sitatet...
Hvis vi sammenligner kvaliteten på veiene med utlandet, så er også den av dårligere kaliber.

Men skader ikke å øke hastigheten på enkelte vei-strekninger der det lar seg gjøre.

Ta å sette fartsgrensen selv, slik veldig mange her i denne tråden på død og liv absolutt vil, kan få store fatale tragiske følger.
Hvis fartsgrensene ikke hadde vært så latterlige på enkelte steder tror jeg de hadde blitt respektert mer der det faktisk var behov for lave fartsgrenser.
Sitat av sweem Vis innlegg
Hvis vi sammenligner kvaliteten på veiene med utlandet, så er også den av dårligere kaliber.

Men skader ikke å øke hastigheten på enkelte vei-strekninger der det lar seg gjøre.

Ta å sette fartsgrensen selv, slik veldig mange her i denne tråden på død og liv absolutt vil, kan få store fatale tragiske følger.
Vis hele sitatet...
dummeste jeg har hørt, Norge har lav kvalitet på veien.
Sitat av Elshop Vis innlegg
dummeste jeg har hørt, Norge har lav kvalitet på veien.
Vis hele sitatet...
Vet det. Forbinder du innlegget mitt med den posten jeg kommenterte så kommer en frem til nettopp det.

Sitat av takZa Vis innlegg
Hvis fartsgrensene ikke hadde vært så latterlige på enkelte steder tror jeg de hadde blitt respektert mer der det faktisk var behov for lave fartsgrenser.
Vis hele sitatet...
Men nå er Norge også elendige til å lage fortau, så personer blir nødt til å benytte veikanten istedet. Ellers forsåvidt enig i det du sier, men tviler på staten har råd til å koste på veiene såpass mye penger, for det er prat om enorme summer.
Sitat av Pledrik Vis innlegg
Du må slutte å tro på alt du hører.
Vis hele sitatet...
Du må derimot slutte å kverulere med mindre du begrunner rettelsen din. Takk for meg.
Sitat av wanna-b Vis innlegg
Så du mener at hvis jeg hadde kjørt din bil, så hadde dem kejnt igjen fjeset mitt og sendt boten til meg? Boten blir sendt til eier av bilen, eieren leser dem av skiltnummeret.
Vis hele sitatet...
Her er bevis på at du kan slippe unna fotobokser ved å dekke til ansiktet. Men vis du gjør det ofte blir du tatt

http://www.bt.no/nyheter/trafikk/Fot...t-2517241.html
Leser hver vinter at de må ha den hvite sidelinja synlig på bildet, for at det skal være godkjent.
Og pga det, så blir ekstremt mange bilder bare kastet hver eneste vinter.


Det som også er, er det arbeid på veien ved fotoboksen/redusert hastighet, så blir ingen av bildene godkjent.


Ellers så er fotoboksen aktiv mer eller mindre hele tiden. Den tar bilde av alle biler som passerer og man blir garantert tatt stortsett uansett hva.
Wesley Snipes, bitch
Snipes's Avatar
Sitat av sweem Vis innlegg
Unødvendig utspill. Nå har det seg slik at stort sett alle og enhver har vært litt over fartsgrensen. Spesifiser deg litt bedre før du kaller alle idioter. Kjører du bil selv har t.o.m du vært litt over grensen.
Vis hele sitatet...
For det første ga jeg deg KP når jeg egentlig bare skulle sitere deg.

For det andre er poenget mitt at om du går på et forum for å finne ideer og triks til å lure fotobokser, kun for å kunne råkjøre, da er du automatisk en idiot. I mine øyne. Om du synes det er dritkult, skal du få lov til det. Idiot.
Sitat av Snipes Vis innlegg
For det første ga jeg deg KP når jeg egentlig bare skulle sitere deg.

For det andre er poenget mitt at om du går på et forum for å finne ideer og triks til å lure fotobokser, kun for å kunne råkjøre, da er du automatisk en idiot. I mine øyne. Om du synes det er dritkult, skal du få lov til det. Idiot.
Vis hele sitatet...
For det første kan jeg ikke se at du siterte meg på noen som helst måte, og for det andre så skulle du vel hatt hele dette innlegget med i den forrige posten så folk skjønner hva du mener/skriver. At du bare slenger ut en post som ikke er halvferdig engang er jo rett og slett genialt av deg. Ikke alle her i tråden er ute etter å lure fotobokser å råkjøre, så hvem i all verden er det du sikter til i posten din???????

Her kommer det frem atter engang at mennesker er automatisk idioter. Ikke vurdert at det er deg det er noe gale med, siden du finner ut at alle andre er idioter?

Også vanskelig å forstå utdelingen av KP poenget ditt akkurat der det kom, men kanskje bare meg det er noe gale med der.