Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1593
Dere husker sikkert den serien som gikk på NRK før et par år siden. Fikk så lyst og se den igjen, og derfor lurte jeg på om dere vet av noen webshop som selger de 4(?) sesongene av denne serien? Ser amazon har de, men tenkte og holde meg innenfor norgets grenser til og begynne med..
||viper||'s Avatar
Trådstarter
takke og bukker!
Rakkamakkafo
Marken's Avatar
Må vel bare tilføye at jeg i morgen mottar følgende pakke: http://www.play.com/play247.asp?pa=s...2&title=103029

Dere er herved invitert til mimrekveld her i morgen
De har sesong 1 og 2 til £11 på amazon.co.uk. Skal bestille på tirsdag
Er megafan!

(sjekk signaturen min )

Edit: Oh, så ikke marken's link før nå. Kanskje jeg skulle bestille der i stedet
Sist endret av charz0r; 11. juli 2005 kl. 01:50.
http://imdb.com/name/nm0676973/ <- William Petersen har ikke spilt TJ Hooker.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Ehm, jeg fant altså sesong 1-4 på QXL for 399 kroner. Har jævlig vondt i magemusklene og smilebåndene etter å ha sett 4/6 DVDer.

Jeg trodde jeg hadde hele serien, har hørt at det bare var 4 sesonger. Men det viser seg at der er 9! Noen som vet hvor jeg kan få tak i resten?
▼ ... noen uker senere ... ▼
forslag: nedlastingsprogram og brennecder? da får du tak i alle seriene du vil....tar litt tid men du sparer sykt med penger på det har lasta ned første sesong av the young ones nå!
Oh yes!

Takker for linken! Skal bare sjekke om dvd2000 selger den billigere, eller i det hele tatt når den åpner
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Sitat av Amatør-pyroman
forslag: nedlastingsprogram og brennecder? da får du tak i alle seriene du vil....tar litt tid men du sparer sykt med penger på det har lasta ned første sesong av the young ones nå!
Vis hele sitatet...
Dude, stuff @ kjøpt DVD > Nedlastet stuff
Man kan ikke skryte av å ha piratkopierte filmer og serier i samlinga. Det er bare ikke rett.