Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 2138
Hei, så nylig denne dokumentar serien, og synes den var utrolig bra.

Men syns det kunne vært gøy og hørt hva andre satt igjen med andre inntrykk, hvorvidt han var skyldig eller ikke?
Vanskelig å gjøre seg opp en mening merker jeg. Masse beviser både for og imot at han er skyldig, i tillegg til at jeg så et nyhetsoppslag for en stund siden om alle bevisene som ikke ble tatt med i dokumentaren.
Politiet plantet nok noe av bevisene, men det utelukker jo ikke at han faktisk er skyldig. Kanskje poenget var å få han dømt fortere, fordi de var sikre på at det var han som drepte jenta?
Uansett, vanskelig for meg som ikke har noe mer innsyn i saken enn det som ble vist i dokumentaren å vite om han er skyldig eller ikke. Jeg holder dog litt mer mot skyldig enn ikke.
Sett hele serien og et par andre episoder fra andre show om både Steven og Brandan.

Jeg kan ikke se for meg noe scenario hvor han faktisk har drept hun.
Eneste beviset de egentlig har er at det var på Avery's eiendom, ellers peker alle bevisene på at det har vært noen andre som har gjort det.
Bevisene Manitowoc county (som ikke skulle hatt noe der å gjøre) stemmer heller ikke helt.
Som nøkkelen til Teresa Halbach de fant, den har et blått knippe, alikevel på bilder har hun et hvitt knippe.
Det finnes ikkenoe blodrester utenom i bilen hennes som var veldig dårlig gjemt (noe som igjen er litt suspekt ettersom de har 3 bilknusere på eiendommen)

Jeg klarer rett og slett ikke å se for meg at Steven Avery har noe med denne saken og gjøre og enda mindre tror jeg Brendan har noe med det å gjøre, selvom de er ''dumme hillbillyer med lav iq'' så tror jeg nok at om han først ville drept noen så hadde han gjort et myyyyyyyye bedre forsøk på å gjemme liket, ikke putte litt av det i en tønne, litt i en annen tønne og resten i ett hull i bakken hun skal ha blitt brent.

Hvorfor jeg ikke tror på Manitowoc county? Vel, ettersom de mener Teresa ble kutta strupen av soverommet hans, forså å bli dratt ut i garasjen og bli skutt (Fortsatt uten noe som helst blod noen steder)
De dreit seg ut i avhøret til Brendan med å sette ord i munnen på han og i retten viste de ikke hele videoen der han tilslutt sier at de fikk han til å si ting til moren sin.

Prøven med Avery's blod som skulle ligget forseglet i et arkiv var åpnet og forseglingsteipen var brutt.
Hullet i korken stemmer ikke med det hullet som burde vært der orginalt (om forklaringen til politiet stemte når det gjaldt ampullen)

Ken Kratz synes jeg det lyser korrupsjon og løgn av på lang avstand.
Første gang Steven satt inne for noe han ikke hadde gjort var det pga Manitowoc bare ville ha en gjerningsmann.
De tok Avery og ga faen i å gjøre noe etterforskning, litt etterpå ringer et annent sheriffdepartement og sier de har fått inn noen som tilsto men Manitowoc bryr seg ikke.
Akkurat som de har plantet alle bevisene og ødelagt livene til denne familien bare fordi de ikke vil inrømme at de tok feil.

Han fikk nå i januar en ny forsvarer (Kathleen Zellner) etter å ha prøvd å klekke saken selv i noen år.
Hun er tidligere kjent for å ha løslatt 17-18 tidligere feildømte.
Det har også dukket opp nyere beviser og det er nyere tester som kan gjøres som blant annet Steven er veldig fornøyd med.
Så jeg håper virkelig dette kan hjelpe han med å endelig bli en fri mann så han kan bruke den lille tiden han har igjen på familien sin.

Han og nevøen sitter inne, livene og familien deres har blitt ødelagt av noe som ikke burde skjedd in the first place.
Nei, jeg har NULL tro på at Steven og Brendan drepte Teresa. Etter han ble tatt første gangen for å ha voldtatt ei dame på en strand (noe som ikke stemte) Etter det så virket det som Manitowoc bare ventet på at noe kriminelt skulle skje som de kunne gi han skylden for.

Så dette innlegget kanskje ble litt rotete