Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 595
Noen som vet om passord og brukernavn for amerikanske aviser!

Hørte på radioen (P3) her om dagen at folk betaler for at vi andre skal få lese nyheter gratis ettersom bl.a. endel store amerikanske aviser tar seg betalt for at vi skal lese nyheter!
Edit: De lager seg da et brukernavn som de legger ut til fri bruk, med tilsvarende passord! SMART

Noen som hørte dette? Og i så fall, noen som husker disse nicks osv. ???
Det er jo mange aviser i amerika. Hvem avis tenker du på?

nytimes koster hverfall ikke penger.
Tenker sånn generelt de fleste! Los Angeles Times, N Y Times koster penger på noen områder.. skal begynne å følge med på hva som skjer der borte også!

Hørte bare at noen har registrert seg med samme brukernavn i alle disse avisene for å få tilgang på ekstra materiale osv.!

Edit: Assa, det er ikke så viktig, tenkte bare hvis noen viste det!
litt offtopic, men hva skal du med innenriks nyheter fra USA? Har du tenkt og flytte dit eller? bare lurer...
Står ikke bare innenriks-info i disse avisene akkurat. Jeg har passord til NY Times, men det er ikke noe jeg deler ut til alle. Send en PM så skal vi alltids kunne ordne noe.
Har du prøvd
nick: privacy
pswd: privacy

Du har sikkert prøvd det, men jeg bare nevner det sidendu kan ha glemt det