Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 971
tnt
Mr Robbie Williams
tnt's Avatar
Jeg har nå akkurat sett 2. episode av denne nye serien og sitter med et forsterket inntrykk av det jeg følte etter 1. episode. (har skrevet litt om den her: http://tnt.hellemyr.com/

Føler av en eller annen grunn at jeg vil dele denne serien med dere også av en eller annen grunn. Sikkert fordi jeg er redd den skal bli kansellert eller noe, uten at jeg tror det hjelper å fortelle dere om den

Uansett, om dere mangler en politiserie på programmet deres eller føler for å prøve noe nytt så gi denne en sjanse, den virker veldig lovende til nå.
Takk skal du ha! Når man savner REX og Pacific Blue så blir det bra med en ny politiserie
Sitat av tnt
Jeg har nå akkurat sett 2. episode av denne nye serien og sitter med et forsterket inntrykk av det jeg følte etter 1. episode. (har skrevet litt om den her: http://tnt.hellemyr.com/

Føler av en eller annen grunn at jeg vil dele denne serien med dere også av en eller annen grunn. Sikkert fordi jeg er redd den skal bli kansellert eller noe, uten at jeg tror det hjelper å fortelle dere om den

Uansett, om dere mangler en politiserie på programmet deres eller føler for å prøve noe nytt så gi denne en sjanse, den virker veldig lovende til nå.
Vis hele sitatet...
Veldig lovende serie, men jeg sitter med samme frykten som deg; at K-Ville vil bli kansellert. Ser også at det bare har blitt laget seks episoder - håper at antallet utvides etterhvert.
Ellers er det lite vi kan gjøre med at serien kan bli populær blant norske nedlastere, da det er seertallet på TV i USA som teller. Det finnes eksempler på serier som har blitt reddet pga. høy popularitet på nett (Battlestar Galactica), men jeg tror dessverre ikke det vil være tilfellet for denne serien. Virker heller ikke som at den har blitt så alt for godt mottatt i USA. Kjipt, men dette ser mørkt ut... :/
tnt
Mr Robbie Williams
tnt's Avatar
Trådstarter
Det sies vel at den sliter med sendetiden sin. Siden den går på samme dag som store seerhiter som PB og Heroes. Og at FOX har en tradisjon for å stenge ned serier (dog stort sett sitcoms) så vi krysser fingrene.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Jeg liker den serien ihvertfall! Men er redd for at den ikke fortsetter så lenge nei.. :/
The Shield er en annen god politiserie. Verdt å sjekke ut.
...og The Wire