Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 706
Space.fungerer.ikke.pga.søl.i.tastaturet..
Noen.måte.man.kan.binde.space.til.en.annen.knapp.i.Windows?= )
Takk.
Jeg foreslår at du åpner opp tastaturet og prøver å få renset det.
Det greieste er vel å skaffe et nytt tastatur, eller bruke skjermtastaturet. Tastatur er billige da
Onscreen tastatur er kanskje ett alternativ til du får vasket/kjøpt nytt tastatur
hehe.tja.fungerer.ikke.så.bra.i.spill.osv.=)
num-lock.fungerer.visst.heller.ikke..vet.det.finnes.en.metode
så.numlock.er.automatisk.på.ved.oppstart.av.winXP..men.huske r.ikke.hvordan..noen.som.vet?
Sitat av jimKing
hehe.tja.fungerer.ikke.så.bra.i.spill.osv.=)
num-lock.fungerer.visst.heller.ikke..vet.det.finnes.en.metode
så.numlock.er.automatisk.på.ved.oppstart.av.winXP..men.huske r.ikke.hvordan..noen.som.vet?
Vis hele sitatet...
Numlock kan styres i bios
Du kan vaske tastaturet hvis det ikke er helt hightech. Jeg har hatt tastaturet mitt mange ganger i dusjen etter Cola søl, bare la det tørke så virkere det helt fint. Tar du ikke sjangsen på det kan du prøve å få fjernet sølet med teknisk sprit.
Vet at det finnes ett program som gjør det du spør om.. Navnet husker jeg ikke, men kan lete litt for deg. Poster her hvis jeg finner ut av noe..