Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1057
Hallo freak!

På min windows pc så har jeg klart å få VLC til å kjøre som bakgrunn på pcn. Jeg har sjekket ut innstillingene på min MBP, men klarer ikke få til det samme...

er det noen her inne som veit åssen jeg får til å ha en video i VLC som bakgrunn på macn?

Takker for svar!
VLC med levende stoff på skrivebordet?
VLC -> Video -> Direct3D Desktop mode.
Dette du mener?

Edit: Ah, du kjører ikke Windows. Da kan det kanskje bli et problem
Edit #2: http://www.youtube.com/watch?v=jiB1t4x_uKM
Sist endret av s1gh; 12. november 2012 kl. 22:46.
Det der så jo sykt chill ut da, noen har linker til videoer som passer som bakgrunn?
w0000t, dette så mega fett ut! :O Må skaffes asap for ett fet bakgrunnsbilde(film!)
Sist endret av Sprengt; 12. november 2012 kl. 23:04.
Sitat av s1gh Vis innlegg
VLC -> Video -> Direct3D Desktop mode.
Dette du mener?

Edit: Ah, du kjører ikke Windows. Da kan det kanskje bli et problem
Edit #2: http://www.youtube.com/watch?v=jiB1t4x_uKM
Vis hele sitatet...
KP for bra research og en fin film, men jeg prøvde det nettopp for å se om det funka i mountain lion. Og det gjorde det ikke. settingen under "main interfaces -> "use as desktop background" var ikke der desverre. Dette er tydigvis endret i en nyere versjon, enten har de fjernet funksjonen, eller flyttet på hvor man stiller det.
Sitat av trauMa Vis innlegg
KP for bra research og en fin film, men jeg prøvde det nettopp for å se om det funka i mountain lion. Og det gjorde det ikke. settingen under "main interfaces -> "use as desktop background" var ikke der desverre. Dette er tydigvis endret i en nyere versjon, enten har de fjernet funksjonen, eller flyttet på hvor man stiller det.
Vis hele sitatet...
Samme problemet jeg har, håper dette går på den nyeste også, for det hadde hvert sjukt chill og hatt ^^
Wow. Ganske spenstig. Tror nok ikke pc'en min er kraftig nok til å dra dette ved siden av det jeg allerede har oppe, men skal jammen testes alikevel.