Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 3754
Trenger lader til min nye Asus Viv... Han som eide den har null peiling og kom med en lader til en annen pc. Ikke hørt fra han siden.

Vil kjøpe laderen fysisk,. 4.0x1.35 19v 65w

https://www.adapterelaptop.com/ac-ad...xoC5pEQAvD_BwE

Noen som vet hvor jeg kan finne den jeg linket til? Den var billig, og slippe å betale dyrere på Clas enn Power og ikke være sikker den passer ønsker jeg ikke.
Sist endret av Naturgrønn; 2. august 2019 kl. 09:03.
Kan du ikke bare kjøpe den du linker til? Du finner den jo der...
Jeg ville kjøpe den fysisk, som nevnt. Altså i en butikk. Kommer en å ser på gamle PCn i dag.
Gå til hvilken som helst stor kjede (Elkjøp, Power, etc.) og si at du vil ha en 19V lader til laptop. De selger universal-ladere med mange forskjellige plugger som følger med. Ta gjerne med laptoppen.

Men nei. Du får ikke samme pris ved kjøp i fysisk butikk som du gjør om du kjøper fra et scamsted/billig kinakopi. Det sier seg selv.
Det finnes hundrevis av laptopladermodeller til bare Acer alene og de kan ikke være lagervare i butikk. Enten en universallader på clas eller power, be clas eller power bestille inn den du trenger, eller nettsjappe.