Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 2386
Anonym bruker
"Fiendtlig Kynokefal"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Var på brugata for å kjøpe rivotril på lørdag men ble bedt med inn på en bar rett etterpå og spandert en øl på. Det neste jeg husker er at jeg våkner på mandag morgen uten bankkort, sekk eller lader. Er det en politisak eller risikerer jeg og inkriminere meg selv? Mistenker at ølen var dopa kraftig.
Unlicensed Surgeon
ble bedt med inn på en bar og spandert en øl
Vis hele sitatet...
Start historien din der istedenfor?
Sikker på at du ikke bare spiste opp Rivotrilene og mistet eiendelene dine? Been there, done that...
Hva skjedde på den baren, hva husker du? Og dersom du ringer politiet, så trenger du jo ikke å si at du kjøpte Rivotril.
Sist endret av Lommeløkt; 15. april 2019 kl. 22:04.
Anonym bruker
"Fiendtlig Kynokefal"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Tviler på at politiet blir interressert uansett. Han jeg kom i prat meg tilba meg 2-3 rivo mot en femtilapp og småfull som jeg var sa jeg sa. Var der strengt tatt ikke for å kjøpe noe, men det var interressant å ha tenkte jeg. Er det mulig med noe kommunale penger eller noe for hendelesen? Evt. blodprøve for å finne ut hvorfor jeg sov ifra lørdag 23 til mandag 05.
Som Lommeløkt skriver er det mye mulig det bare er rivotrilene som har skylda. Sikker på at du sov? Eller kanskje rota rundt og stuka bort tinga? Du vil jo teste positivt på benzo såklart. tviler på at du får noen erstatning, er tross alt ikke store summer det er snakk om. Regner med du har sperret bankkortet ditt?
Anonym bruker
"Fiendtlig Kynokefal"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Får ikke sperra bankkortet da jeg ikke har lader...
Da anbefaler jeg å stikke innom nærmeste bank. Hvis ikke det er en mulighet har du kanskje familie/venner som kan låne bort en mobil eller pc for å ordne det?
Anonym bruker
"Fiendtlig Kynokefal"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Det går fint nå, sperrer det da banken åpner imorgen. Undres bare å hvilket vidudnderdop som virke så fort og så kraftig. Drakk knapt halve ølen, men må ha fått i meg noe rimelig solide saker som virka så fort og så lenge.
"Småfull som jeg var..." - da skal det ikke mye til for å bikke deg over, enten det var de 2-3 som du spiste selv - eller det var noe i pilsen.

De leker litt for godt ilag, alkohol og benz - og når folk kan blacke på en av de alene, så skjer det enda kjappere når de blandes.

Du får mest sannsynlig aldri svar på om du blr dopa eller om du dopa deg selv.

Take care <3
Anonym bruker
"Høflig Snømus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Dette er effekten av rivotril. Nei du får selvsagt ikke igjen pengene fra kommunen for at du brukte dem på dop og surra vekk sakene dine. Du kan anmelde for tyveri men dy har jo hverken noen mistenkt eller vitner som går god for deg så den saken blir henlagt
Du blanda rivo og alkohol også lurer du på hvor tinga dine er?? De har mista det eller gitt det bort. Eneste som har putta noe i Ølen din er deg selv haha
Nykter rusavhengige
PapaMarathon's Avatar
Kjipt. Har du innbo eller reiseforsikring og anmelder det som ran/tveri kan du få igjen det du har tapt.

Trenger ikke neven inntak av rus. Da er det selvforskyldt. Viss de spør deg må du jo velge selv om du vil være ærlig om rusen, men ta er det selvforskyldt. Men om du nektet har du en sak med forsikringsselskap om du sanmelder.
De kan uansett si at du ikke er dekket siden du var uforsiktig og rik imot drikke av fremmede... Er kanskje ikke vits?

Går du på sosial penger kan du få gavekort til dagligvare om du har mistet alt du har til neste utbetaling.

. Lykke til og ikke bland alko og benzo neste gang. Tåler det ikke selv. Blaker ikke ut så fort selv, men fort gjort...
Hehe litt morsomt innlegg egentlig. «Kjøpte rivotril og tok en øl. Våknet på mandag med ingen ting.» ganske typisk det der. Ta det med humor