Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1454
Hei,
Jeg og min bedre halvdel har vært sammen i 8 mnd nå.
Vi bruker mye tid sammen og jeg har et godt forhold til foreldrene hennes.

Hun er 17, og jeg er 18. (Det skiller ca 1 år)

De kommer på middag hos meg ca 1 gang i mnd, og jeg hos de ca gang i mnd. (Altså foreldrene)

De kommer også nå på lille julaften og jeg skal feire selve julaften med de.

Er dette for drøyt? Har ikke tenkt over det tidligere, men tok en liten virkelighetssjekk i dag og føler kanskje vi er litt for unge til å ha et så "voksent" forhold. Selv ser jeg ikke noe problem med det da jeg er veldig "bestefar" av meg, vil bare vite hva dere andre syntes.
Detta går nok helt fint, har du ikke verre ting å bekymre deg over så er du heldig
Vært sammen med dama i 10 år, og bodde mer eller mindre 50/50 hos mine foreldre og hennes foreldre frem til vi kjøpte noe selv.

Vi ble sammen når jeg var 17 og hun var 16, men ble kjent med a 3-4 år før vi ble sammen.

Jeg syns ikke opplegget deres er rart i det hele tatt
Ekspert på påstander
Når du mener svigers kommer på middag hos deg og du er hos svigers er kjæresten din med?
Ecstacy
Trådstarter
37 7
Sitat av IRead Vis innlegg
Når du mener svigers kommer på middag hos deg og du er hos svigers er kjæresten din med?
Vis hele sitatet...
Jepp,
Det stemmer

Men jeg finner på ting med faren alene innimellom og

Bare for å oppklare,
Jeg og hun har kjent hverandre i 7 år, kjent foreldrene i 4 år.

Vi kom begge ut av et stygt brudd i januar i år. Også var vi ledere for en ungdomsgruppe en periode sammen og bodde praktiskt talt oppå hverandre, og det var slik vi ble kjærester.

Edit;
Hun bor hos meg da jeg har egen leilighet, ca 5 dager i uken, de resterende dagene er vi gjerne på hytta med foreldrene eller hos dem.
Sist endret av Ecstasy; 18. desember 2018 kl. 15:49. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Det betyr vel egentlig bare at familiene deres kommer godt overrens. Det går det egentlig ikke an å stoppe, men det kan jo være litt kjipt hvis dere slår opp.
Jeg skal love deg at det hadde vært kjipere hvis det hadde vært omvendt og dere ikke kom overens. Dette er normal interaksjon med svigers og helt naturlig.