Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 383
Anonym bruker
"Blå Nøkk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei, jeg har gått til innkjøp av en Mighty Vaporizer. Nå har denne blitt sendt for England for en uke siden omtrent, men er fortsatt ikke ankomstregisrert i Norge. Posten sier den vil bare bli registrert som det da den kommer til mitt postkontor, eller den går til fortolling. Noen andre som har hatt problemer med import av vaporizer, hvor batteriet er innebyggd?
Anonym bruker
"Klok Hvalross"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har bestilt noen vaporizers opp gjennom årene, dog ikke Mighty Vaporizer. Aldri hatt problemer med import. Har hendt at det har tatt litt tid, men det har alltid gått fint til slutt. Er blant annet Da Buddha, Volcano og Arizer Solo 2.
Anonym bruker
"Blå Nøkk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Gleder meg jo som et barn, så vil jo ha den her så snart så mulig. Skal bli gøy med en oppgradering fra MFLB.
Anonym bruker
"Klok Hvalross"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Gleder meg jo som et barn, så vil jo ha den her så snart så mulig. Skal bli gøy med en oppgradering fra MFLB.
Vis hele sitatet...
Hvor mye betalte du for den inkl. frakt? Og fra hvor?
Ikke hatt problemer med det før.
Sist endret av Tripstil; 24. oktober 2018 kl. 18:27. Grunn: Vil svare som anonym