Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 1416
God kveld!
Jeg og min kjære har ventet lenger enn for lenge på en ekstremt etterlengtet MDMA-roll.
Før kjørte vi på, vel... altfor hardt. Men etter en stund fikk vi begge utskrevet medisiner som dreper turen ganske bra, i tillegg til at vi jo skjønte at å holde på sånn vi gjorde var litt for meget.
Tidligere var det quetiapine og noe forskjellig antidepressiva, men begge er av det nå, og har vært det en god stund.
Etter en viss tid begynte jeg på Venlazid (venlafaxine), og gikk på det i ikke mer enn en fire ukers tid, før jeg trappet ned og gikk av for å endelig kunne ta MDMA igjen.
Nå har jeg vært av i en uke, men så kommer det store spørsmålet; hvor lenge bør jeg vente for å få full funk?
Hei. Har gått på Venlafaxine selv, i kanskje 4-5 måneder, jeg sluttet pga av bivirkningene det ga meg. (sexlyst,matlyst, sløv.etc) Tror det gikk 2 uker etter jeg stoppa på Venlafaxin før før jeg sniffa en god del MDMA. Funka bra, ingenting utenom det uvanlige. Men så er dette veldig individuelt, jeg hadde ingen problemer med MDMA, bortsett fra att jeg følte meg kjemisk labotomert dagene etterpå, men så snorta jeg 0.5g på 3 dager også inkludert benzo/morphin/alkohol/weed. Take care. Kjenn kroppen din!
Jeg kan si med remeron som også ødelegger mdma form måtte jeg være av i noen uker før jeg fikk god effekt, men jeg var gått på det et par år. Husker godt første gangen det funka etter slutt i noen uker med remeron, tok en domino knips og tura hardt. Koste meg sånn at det var mer tarpi i det en to år på remeron. Spiste en BOM! knips i forgårs med god effekt, selv om jeg går på risperdone som sikkert ikke er den beste blandingen, men det dreper ikke mdmda sånn som ssri'er gjør. Har afterglow nå enda, etter to dager. Konge med en god tur.

s